مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

انواع شکلات تخته ای خانواده میوه ای + فرمول ترکیبات

آنچه در این مقاله میخوانیم...

شکلات تخته ای خانواده میوه ایکاربرد شکلات تخته ای بر سلامت بدن چیست؟شکلات تخته ای خانواده میوه ایانواع شکلات تخته ای را بشناسید + فرمول ترکیباتشکلات تخته ای خانواده میوه ای• شکلات تخته ای تیره (تلخ ) یا دارک• شکلات تخته ای شیری (شیرین)شکلات تخته ای خانواده میوه ای• شکلات تخته ای سفیدشکلات تخته ای خانواده میوه ایترکیبات شکلات تخته ای خانواده میوه ای شکلات تخته ای خانواده میوه ایفواید استفاده از شکلات میوه ایخرید عمده شکلات خانواده میوه ای
شکلات تخته ای خانواده میوه ای

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

شکلات تخته ای خانواده میوه ای در رنگ ها و طعم های مختلف در وزن ۲۲۰ گرمی تهیه می شود. این طعم ها شامل آلبالو، تمشک، توت فرنگی، پرتقال، آناناس، انبه، لیمو، انگور و…. موجود است.

از ویژگی های شکلات تخته ای میوه ای خانواده اسانس و رنگ مجاز طبیعی است که در ابعاد کوچک با وزن کم جهت مصارف خانگی تولید می شود.

تنوع در رنگ و طعم باعث می شود تا از این شکلات ها در ساخت و تزیین انواع دسر، کیک و بستنی استفاده شود.

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

کاربرد شکلات تخته ای بر سلامت بدن چیست؟

شکلات تخته ای یکی از شکلات های خوشمزه بین المللی است که به روش های مختلفی تهیه می شود. از شکلات تخته ای می توان برای تهیه انواع شیرینی و دسر استفاده کرد. شکلات تخته ای در رنگ ها و طعم های مختلف موجود است و به دلیل داشتن کالری مناسب می توان از آن به عنوان یک میان وعده عالی استفاده کرد که علاوه بر رفع گرسنگی باعث افزایش انرژی بدن نیز می شود.

از آنجایی که شکلات یک محصول گیاهی است، قطعا خواصی دارد. البته خواص این غذای دوست داشتنی در ترکیب با شکر که ماده مضری است کاهش می یابد و هر چه میزان شکر موجود در شکلات بیشتر باشد از خواص مفید آن کمتر می شود. اما به طور کلی محققان خواص زیر را برای شکلات به خصوص با درصد کاکائو بالا و به شکل تلخ ذکر کرده اند:

  •  خاصیت آنتی اکسیدانی دارد
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های مختلف قلبی عروقی
  •  از لخته شدن خون در بدن جلوگیری کنید
  •  پیشگیری از سکته مغزی
  •  محافظت از سلول های عصبی
  •  محافظت از پوست
  •  افزایش جریان خون
  •  پیشگیری از بیماری آلزایمر
  •  ضد التهاب؛
  •  کمک به تامین اکسیژن در حین ورزش
  •  کمک به کنترل و کاهش وزن

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

انواع شکلات تخته ای را بشناسید + فرمول ترکیبات

شکلات غذای معروف و پرطرفداری است که علاوه بر محبوبیت در سراسر جهان، انواع و اشکال مختلفی دارد. شکلات تخته ای جدا از شکلات خارجی که به سلیقه شرکت ها و برای جلب نظر مشتری تولید می شود، ظاهری ساده دارد و معمولا طرح موزاییک و مربعی روی آن چاپ می شود. از این نوع شکلات برای تزیین انواع کیک و دسر به صورت له شده، رنده شده یا آب شده استفاده می شود.

با تغییر سایز مواد تشکیل دهنده آن، این نوع شکلات به روش های زیر طبقه بندی می شود:

شکلات تخته ای ساده: که بدون استفاده از شیر و با ۳۵ درصد کاکائو تولید می شود و رنگ آن کمی تیره تر از انواع شیری آن است.

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

• شکلات تخته ای تیره (تلخ ) یا دارک

این شکلات که به شکلات تلخ و شکلات پخت نیز معروف است و به جای کره شیر از کره کاکائو استفاده می شود و در ترکیب آن بین ۶۰ تا ۹۹ درصد کاکائو استفاده می شود که به دلیل طعم تلخ آن و به خصوص با آن است. ویژگی های زیادی دارد. درصد کاکائو موجود در آن به تنهایی برای مصرف مناسب نیست و بهتر است در پخت با ترکیب شیر و شکر استفاده شود. البته این نوع شکلات تخته ای سرشار از آنتی اکسیدان است و در بین کسانی که طعم تلخ کاکائو را دوست دارند، طرفداران خود را دارد.

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

• شکلات تخته ای شیری (شیرین)

در تهیه شکلات شیری علاوه بر شیر و مقداری شکر از ۲۵ درصد کاکائو استفاده می شود. تلخی این شکلات ها به دلیل کم بودن کاکائو کمتر است و طعم آن بیشتر شیرین است تا تلخ. به دلیل وجود شیر در ترکیب این شکلات، رنگ آن روشن تر از شکلات تیره است. علاوه بر پخت، می توان از شکلات شیری به تنهایی نیز استفاده کرد.

شکلات شیری در مقایسه با شکلات تلخ بسیار شیرین تر است، زیرا حاوی کاکائو کمتر و قند بیشتری است و به دلیل وجود چربی شیر که راحت تر از کره کاکائو آب می شود، خواص بیشتری دارد و رنگ معمولی آن قهوه ای روشن و دارای رایحه کاکائو با کارامل، شیر و وانیل، با طعم شیرین تر و ماندگارتر.

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

• شکلات تخته ای سفید

ترکیب این شکلات با شکلات های معمولی متفاوت است و محصولی از کره کاکائو است. به همین دلیل، معمولا حاوی آنتی اکسیدان و کافئین موجود در دانه های کاکائو نیست. شکلات سفید از ترکیب شکر و شیر با کره کاکائو و طعم دهنده های دیگر مانند وانیل و… تهیه می شود و رنگ آن سفید است.

از ویژگی های شکلات تخته ای میوه ای خانواده اسانس و رنگ مجاز طبیعی است که در ابعاد کوچک با وزن کم جهت مصارف خانگی تولید می شود.

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

ترکیبات شکلات تخته ای خانواده میوه ای 

در ترکیبات این شکلات ها شکر، روغن جانشین کره، کاکائو، شیر خشک، لستین سویا، اسانس طبیعی، رنگ مجاز خوراکی و تکه ها یا عصاره میوه استفاده می شود و بسیار پر طرفدار است.

 

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

فواید استفاده از شکلات میوه ای

این محصول یک میان وعده سالم برای همه هستند. این محصول حاوی هیچ گونه لبنیات نیست، سرشار از فیبر است و می تواند به ما احساس سیری بدهد.

فیبر ماده مفیدی است که در میوه ها، سبزیجات و غلات یافت می شود و یکی از مهم ترین مواد برای عملکرد صحیح روده ها و سایر قسمت های دستگاه گوارش است که با القای سریع احساس سیری، روند کاهش وزن را تسریع می کند.
با خوردن هر یک از شکلات های رژیمی میوه ای ، یک لقمه غنی از فیبر دریافت خواهید کرد.

شکلات تخته ای یک انتخاب عالی برای ورزشکاران است. زیرا مواد لازم را در اختیار بدن قرار می دهد و مضرات سایر تنقلات مانند قند و چربی بالا را ندارد.

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

خرید عمده شکلات خانواده میوه ای

در مجموعه تولیدی سورن شما این امکان را دارید که انواع شکلات های میوه ای را نیز در لیست سفارش خود قرار دهید.

تمامی سفارشات عمده شکلات تخته ای میوه ای از تهران ارسال می شود و برای شهرستان ها ارسال از طریق باربری انجام می شود تا با کمترین هزینه ممکن این شکلات ها را در اختیار شما قرار دهیم.

علاوه بر شکلات تخته ای میوه ای، کرم کاکائو، شکلات چیپسی، شکلات اشکی، شکلات سکه ای، ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

 

شکلات تخته ای خانواده میوه ای

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت