مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

بررسی قیمت ثعلب بستنی برای خرید عمده

آنچه در این مقاله میخوانیم...

قیمت ثعلب بستنیپودر ثعلب چیست؟ کاربرد و مصارف پودر ثعلب(CMC) انواع ثعلب را نام ببرید؟ ثعلب در بستنی چه کاربردی دارد؟بهترین ثعلب برای بستنیآموزش درست کردن بستنی با ثعلب در منزل مرحله اولمرحله دوممرحله سومقیمت پودر ثعلب بستنی CMCخرید اینترنتی ثعلب بستنی
قیمت ثعلب بستنی

قیمت ثعلب بستنی

قیمت ثعلب بستنی (CMC) مرکز ما کاملا مناسب است و تولیدکنندگان بستنی سنتی یا وانیلی و محصولات مشابه می توانند آن را به صورت نامحدود و در تناژ دلخواه خود سفارش دهند. محصولات اولیه ارائه شده توسط بازرگانی سورن از تولید کنندگان معتبر جهانی تهیه شده و به صورت عمده و نامحدود در اختیار کادر تولید قرار می گیرد.

قیمت ثعلب بستنی

پودر ثعلب چیست؟

امروزه جدای از تولید انواع بستنی، از ثعلب برای انواع ژله روی کیک استفاده می شود که در رنگ های مختلف و طعم های جدید در بازار موجود است.

از نظر خواص شیمیایی و فیزیکی مورد نیاز در محیط کاربرد، معمولاً از CMC به جای نشاسته و مواد طبیعی محلول در آب استفاده می شود که نسبتاً گران هستند. به دلیل ماهیت اقتصادی آن در سال های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است. تکنولوژی و کیفیت CMC امکان استفاده از آن را در بسیاری از کاربردها مانند مواد غذایی فراهم کرده است.

CMC برای تهیه نوشیدنی های  بر پایه شیر، شکلات فوری، بستنی، پنیرها، آب میوه ها، ماست های میوه ای، سوپ و سس ها و محصولات نانوایی به کار می رود. CMC E466 نوعی اتر سلولزی است که به راحتی در آب حل می شود.

از این ماده به عنوان افزودنی غذایی و تولید مواد غذایی از جمله فوندانت استفاده می شود.

CMC ها در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی موجود می باشند.

عملکرد اصلی آن در صنایع غذایی به عنوان غلیظ کننده، تثبیت کننده، مواد تشکیل دهنده و غیره است.

قیمت ثعلب بستنی

 کاربرد و مصارف پودر ثعلب(CMC) 

CMC نوعی اتر سلولزی است که به راحتی در آب حل می شود.
این ماده به عنوان افزودنی غذایی و تولید مواد غذایی از جمله فوندانت استفاده می شود.
CMC ها در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی موجود می باشند.
عملکرد اصلی آن در صنایع غذایی به عنوان غلیظ کننده، تثبیت کننده، مواد تشکیل دهنده و غیره است.
کاربردهای CMC:
۱- حجم دهنده و تثبیت کننده
۲-تاثیر بر پروتئین ها
۳- آب دوست و آب رسان بودن
۴- اثر تعلیق
۵- تأثیر در ظاهر
۶- خواص ژل
۷- بهبود خواص فیزیکی

امروزه جدای از تولید انواع بستنی، از ثعلب برای انواع ژله بریلوها برای روکش کیک استفاده می شود که در رنگ های مختلف و طعم های جدید در بازار موجود است.

قیمت ثعلب بستنی

انواع ثعلب را نام ببرید؟

ثعلب ها انواع مختلفی با نام های مختلف دارند، برخی کاملاً متفاوت هستند اما به نام ثعلب شناخته می شوند. دوست دارد:

  • ثعلب ژاپنی طلوع خورشید نیز نامیده می شود.
  • چین که به آن ساندوز نیز می گویند.
  • ثعلب معمولی که ثعلب شاندونگ و ثعلب سی ام سی نیز نامیده می شود.
  • ثعلب دانمارکی برای بستنی سنتی

در بین انواع ثعلب سان رز و دانمارکی بیشتر از انواع دیگر رایج و شناخته شده است.

قیمت ثعلب بستنی

 ثعلب در بستنی چه کاربردی دارد؟

رایج ترین کاربرد ثعلب تهیه بستنی است. ثعلب به عنوان نشاسته استفاده می شود.ثعلب حاوی نشاسته است و این ماده ای است که بستنی را کشدار می کند. با ثعلب به راحتی می توانید بستنی درست کنید.

ثعلب به طور کلی در تولید بستنی سنتی استفاده می شود. حاوی مواد نشاسته ای است و بستنی را کشدار می کند. شما به راحتی با اضافه کردن پودر ثعلب می توانید در خانه بستنی تهیه کنید.
در دوره قاجاریه پای بستنی اروپایی به ایران رسید.

بستنی سازان ایرانی با اضافه کردن خامه و گلاب و زعفران، تولید بستنی سنتی را راه اندازی کردند تا این دسر لذیذ  را به سمت ایرانی شدن نزدیک کنند. جالب است بدانید که بعدها بستنی سنتی ایران به دنیای غرب راه یافت و حتی در پاریس و لس آنجلس نیز محبوبیت قابل توجهی پیدا کرد.

نقش ثعلب در تولید قوام بستنی و خاصیت کشسانی بستنی است. البته امروزه از ثعلب در تولید خامه، برخی آدامس ها و یا جایگزین های دیگر استفاده می گردد. منابع محدود ثعلب، گرانی آن و مضرات استفاده زیاد از آن از دلایل عدم استفاده از ثعلب در تولید بستنی ذکر شده است.

ثعلب به طور کلی در تولید بستنی سنتی استفاده می شود. حاوی مواد نشاسته ای است و بستنی را کشدار می کند.

قیمت ثعلب بستنی

بهترین ثعلب برای بستنی

بیشتر مردم  ثعلب را به عنوان پودری مخصوص برای تهیه بستنی می شناسند. پودر ثعلب به دلیل عطر و طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، تأثیر زیادی روی بستنی‌های سنتی از جمله بستنی‌های ایرانی، ترکی، عربی و حتی یونانی گذاشته است.

در حال حاضر انواع ثعلب در بازار ایران وجود دارد. ۱٫ ثعلب دانمارکی که بیشتر در بستنی سنتی استفاده می شود. ۲٫ نوع دوم ثعلب سانروز است که بیشتر برای بستنی قیفی استفاده می شود.

نوع بسته بندی ثعلب دانمارکی ۵ بسته نایلونی ۵ کیلوگرمی داخل پاکت می باشد که ۲۵ کیلوگرم می باشد.
متاسفانه به دلیل قیمت بالای ثعلب دانمارکی، برخی از تولیدکنندگان بستنی میزان آن را در تولید بستنی کاهش می دهند که باعث کاهش کیفیت آن می شود.

قیمت ثعلب بستنی

آموزش درست کردن بستنی با ثعلب در منزل 

مواد لازم جهت تهیه بستنی با ثعلب در منزل:

  • شیر پرچرب: ۴ پیمانه
  • ثعلب: ۲ قاشق چایخوری
  • شکر: ۲ لیوان
  • گلاب: ۱/۲ پیمانه
  • خلال پسته: ۲ قاشق غذاخوری
  • خامه: ۱۰۰ گرم
  • زعفران یا وانیل: ۱ قاشق غذاخوری
  • اسانس غذا، هل یا گل رز: به مقدار لازم
مرحله اول

برای تهیه بستنی سنتی ایرانی ابتدا یک سینی بزرگ و لبه دار انتخاب می کنیم و خامه را داخل سینی می ریزیم و با قاشق خامه را کف سینی پخش می کنیم تا قطر خامه به ۲ میلی متر برسد و سینی را داخل سینی می گذاریم. فریزر. تا کرم یخ بزند.

(بهتر است از خامه کم چرب استفاده شود تا خامه در فریزر یخ بزند) سپس شیر را در قابلمه می ریزیم و روی حرارت می گذاریم تا بجوشد سپس حرارت را ملایم کرده و گلاب و زعفران دم کرده را به مواد اضافه می کنیم  و با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم

سپس ثعلب را به شکر اضافه می کنیم و با قاشق هم می زنیم تا ثعلب تمام شکر را بپوشاند و سپس به مواد شیر اضافه کرده و مدام هم می زنیم تا شکر در شیر حل شود و شکر غلیظ شود. .

وقتی مایع بستنی غلیظ شد، ظرف را از روی حرارت برمی داریم و مواد را درون ظرفی می ریزیم. و یخ را داخل ظرف بزرگتری ریخته و ظرف بستنی را در ظرف یخ قرار میدهیم. بستنی را با همزن خوب هم می زنیم تا غلیظ شود.

مرحله سوم

بعد بستنی را به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر می گذاریم و بعد خارج می کنیم و دوباره بستنی را با همزن می زنیم تا کش دار شود و در فریزر می گذاریم. این کار را ۴ تا ۵ بار انجام می دهیم تا بستنی صاف و کشدار شود.

سپس بستنی را از فریزر خارج می کنیم و خامه یخ زده را از فریزر خارج می کنیم و خامه را با چاقو به شکل مستطیل های کوچک برش می دهیم و به بستنی اضافه می کنیم. خلال پسته را هم به بستنی اضافه می کنیم.

و بستنی را زیر و رو می کنیم تا خلال پسته و خامه یخ زده روی تمام قسمت های بستنی پوشانده شود و در صورت تمایل می توانید کمی اسانس هل به بستنی اضافه کنید و سپس بستنی را برای ۲ ساعت در فریزر قرار دهید.

قیمت ثعلب بستنی

قیمت پودر ثعلب بستنی CMC

مرکز ما یکی از توزیع کنندگان مواد اولیه و یکی از مراکز عرضه پودر ثعلب خالص و اصل در کشور می باشد. خلوص پودر ثعلب بسیار مهم است زیرا مانند سایر مواد اولیه در طعم نهایی محصول تاثیر زیادی دارد و برای حفظ کیفیت محصول اصلی باید از مراکز معتبر خریداری شود. در رابطه با مواد اولیه بهترین گزینه خرید از بازرگانان است زیرا این شرکت ها تجربه لازم را در زمینه واردات و صادرات محصولات دارند و مواد اولیه وارداتی را با اصالت تضمین شده در اختیار تولیدکنندگان سراسر کشور قرار می دهند.

قیمت ثعلب بستنی

خرید اینترنتی ثعلب بستنی

بازرگانی سورن مرکز توزیع ثعلب بستنی است. شما عزیزان می توانید ثعلب بستنی کیلویی یا کیسه ای را به طور آنلاین از بازرگانی سورن تهیه کنید.

با خرید عمده ثعلب از سایت سورن می توانید ثعلب بستنی را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. با استفاده از  امکاناتی که بازرگانی سورن در ارسال و خرید آنلاین در اختیارتان قرار میدهد، می توانید با خرید اینترنتی ثعلب در هزینه خود صرفه جویی کنید.

در مجموعه بازرگانی سورن علاوه بر ثعلب یا پودر سی ام سی، مواد اولیه دیگری مانند: گوارگام،لسیتین،کافی میت،پودر کاکائو، پودر نارگیل، کنجد و دیگر اقلام وارداتی به صورت عمده در اختیار تولیدی ها و مراکز فروش محصولات قنادی و شکلات سازی و…. از طریق سایت کام کایا به صورت آنلاین قرار می گیرد.

قیمت ثعلب بستنی

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت