مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

بهترین قیمت تولید تافی رولن میوه ای فله در ایران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

تولید انواع شکلات تافی در مدل های مختلف کدامند؟تولید انواع تافی میوه ایتولید انواع تافی مغزدارتولید انواع تافی ترش میوه ایتولید تافی رولن میوه ایتولید تافی کاکائوتولید تافی دارچینیتولید تافی روکش دارتولید تافی چهارگوشبسته بندی تافی شکلات در ایران چگونه است؟خرید تافی رولن میوه ای فله به چه صورت است؟بهترین قیمت تافی رولن میوه ای فله در ایران
تافی رولن میوه ای

تافی رولن میوه ای یکی از انواع شکلات تافی های تولیدی در ایران است. همانطور که می دانید تافی شکلات ها انواع گوناگونی دارند و در مدل های متنوعی نیز تولید و عرضه می شوند. در خصوص آشنایی با انواع کلی تافی شکلات ها موارد زیر را می توان بیان کرد:

تولید انواع شکلات تافی در مدل های مختلف کدامند؟

 

  1. تولید انواع تافی میوه ای

  2. تولید انواع تافی مغزدار

  3. تولید انواع تافی ترش میوه ای

  4. تولید تافی رولن میوه ای

  5. تولید تافی کاکائو

  6. تولید تافی دارچینی

  7. تولید تافی روکش دار

  8. تولید تافی چهارگوش

بسته بندی تافی شکلات در ایران چگونه است؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که بر حسب عرف ، تجربه و استاندارد اکثر تافی ها در بسته بندی هایی به عنوان بسته بندی فله تولید و در کارتن عرضه می شوند. این نوع بسته بندی به دلیل حمل و نقل آسان تر در حجم انبوه در کنار پایین آوردن هزینه های تولید است. معمولا تافی رولن میوه ای و سایر انواع تافی را در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی ، ۵۰۰ گرمی بسته بندی و در کارتن های ۱۲ کیلویی عرضه می نمایند.

تافی رولن میوه ای

خرید تافی رولن میوه ای فله به چه صورت است؟

تافی رولن میوه ای یکی از انواع تافی ها است که علیرغم فروش بالا و جذابیت خوب ، تولید کمتری در ایران دارد و بسیاری از کارخانه های تولید تافی آن را جزو محصولات خود ندارند. اما یکی از محصولات تولیدی و با کیفیت ما تافی رولن میوه ای است که در حجم انبوه که بسیار مورد کاربرد برای بازارهای داخلی و همچنین بازارهای صادراتی است مناسب می باشد. انواع تافی رولن میوه ای در طعم های مختلفی تولید و عرضه می شود که از انواع آنها تافی رولن شیری ، تافی رولن نعناع ، تافی رولن توت فرنگی و تافی رولن نارگیلی است. از این رو برای خرید تافی رولن میوه ای فله و عمده به صورت مستقیم از کارخانه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

تافی رولن میوه ای

بهترین قیمت تافی رولن میوه ای فله در ایران

یکی از عوامل مهم در فروش تافی ، قیمت آن است. چرا که با توجه به این که تافی شکلات ها جزو ارزان ترین شکلات های ایران هستند ، بیشتر تاجران و فعالان حوزه پخش تافی و صادرات تافی ، به دنبال یافتن تافی ارزان قیمت  هستند. مجموعه ما با درک صحیح از بازار و شناخت بازار و نیاز مشتریان ، ارائه دهنده بهترین قیمت تولید تافی رولن میوه ای فله و نیز سایر انواع تافی در ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تافی رولن ، خرید تافی کاکائو و سایر انواع تافی فله به صورت مستقیم از کارخانه و کسب قیمت تافی رولن و مدل های دیگر تافی ها با واحد فروش در تماس باشید.

تافی رولن میوه ای

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت