مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

تافی ترش میوه ای فله آیتن یک و سه کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

تافی چیست؟تولید تافی ترش میوه ای فله آیتندرباره تافی آیتنتافی ترش میوه ای 1000 گرمی و 3000 گرمی فلهتافی رولن میوه ای 1000 گرمی و 3000 گرمی فلهتافی میوه ای 1000 گرمی و 3000 گرمی فلهتافی کره ای 1000 گرمی و 3000 گرمی فلهتافی دارچینی1000 گرمی و 3000 گرمی فلهتافی چهارگوش 1000 گرمی و 3000 گرمی فلهتافی کاکائویی 1000 گرمی و 3000 گرمی فلهانواع تافی ترش میوه ای فلهقیمت تافی ترش میو ه ای فله آیتن استانداردهاصادرات تافی ترش میوه ای با کشورهای مختلف
تافی ترش میوه ای فله

تافی ترش میوه ای ، محصولی پر تقاضا و محبوب بین شکلات ها و تافی هاست که با طعم خوب خودش توانسته است سهم خوبی از خرید و فروش تافی در بازارها را به خودش اختصاص دهد. در این مرکز تافی ترش میوه ای در بسته بندی های مختلف تولید و عرضه می شود که در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

تافی ترش میوه ای فله

تافی چیست؟

نوعی شیرینی است که با شکر کاراملی شده، همراه کره و گاها آرد درست می شود سپس مخلوط را تا دمای ۱۴۹ الی ۱۵۴ درجه سانتی گراد گرم می کنند.

تافی ها از مخلوطی از قند و شیر و مقداری چربی تهیه می شوند.

در واقع نوعی ماده چسبنده شیری است که گاها داخل آن دارای مغزهایی با طعم شکلاتی، فندقی، میوه ای و یا نعنایی است که اکثر مردم طرفدار این شیرینی های خوشمزه هستند.تافی ترش میوه ای جزء یکی از محبوبترین تافی ها در بین ایرانی ها است.

تمامی انواع تافی ها دارای رنگ شیری پررنگ و شفاف و بدون کدورت هستند.معمولا به شکل نرم و گرد و خاص کارامل، فاقد چسبندگی به دندانها به دلیل وجود چربی هستند.توفیس میوه ای که زیر مجموعه ای از تافی ها است،دارای مغز تشکیل شده از میوه های مختلف بوده و در طعم های شیرین و ترش و ملس تولید و عرضه می شود.

مدت زمان ماندگاری این محصول یک سال پس از تولید در شرایط تعیین شده می باشد.

تافی ترش میوه ای فله

تولید تافی ترش میوه ای فله آیتن

. در خصوص تافی ترش میوه ای آیتن :

  • وزن ۳۰۰۰ گرم ، ۱۰۰۰ گرم و ۵۰۰ گرم
  • حداقل سفارش ۱۰۰ کارتن
  • تعداد در هر کارتن ۴ عدد
  • مدت زمان و صرف یک سال بس از تولید
  • شرایط نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود
  • ترکیبات گلوکز مایع-شیر کندانسه-شکر-روغن مایع-کره-لستین سویا-اسانس-نمک
تافی ترش میوه ای فله آیتن ، با قیمت ارزان و تنوع بالا، محصولی بسیار مناسب برای فروشگاه های سراسر کشور و نیز صادرات به شمار می رود

 

تافی ترش میوه ای فله

درباره تافی آیتن

کارخانه تافی آیتن ، در حدود ۲۵ سال پیش در تبریز ، مهد و پایتخت شکلات ایران ، کار خود را آغاز کرد. این شرکت به عنوان محصولات اولیه خود اقدام به تولید قند و شکر نمود ولی خیلی زود با پیشرفت خوب در تولیدات بعدی انواع تافی ، ابنبات و ویفر را هم به محصولات خود اضافه کرد. ما با عرضه محصولات مناسب و ارزان در سراسر کشور و نیز بسیاری از کشورهای خارجی در حجم های عمده و فله ، به لطف خداوند و همت کارشناسان توانسته ایم سهم خوبی از بازار تافی ترش را به دست آوریم. از محصولات آیتن علاوه بر تافی ترش میوه ای می توانیم سایر موارد زیر را حضورتان معرفی نماییم:

  • تافی ترش میوه ای ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی فله

  • تافی رولن میوه ای ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی فله

  • تافی میوه ای ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی فله

  • تافی کره ای ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی فله

  • تافی دارچینی۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی فله

  • تافی چهارگوش ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی فله

  • تافی کاکائویی ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی فله

آیتن به لطف خداوند با ورود به بازار قاره های آسیا، آفریقا و اروپا  توانسته است جایگاه ارزشمندی را به نام خود رقم زند. هم چنین برای بهبود کیفیت محصولات تولیدی مدیران و مسئولان این شرکت همواره از نظرات و پیشنهادات مشتریان خود بهره مندیم.

تافی ترش میوه ای فله

انواع تافی ترش میوه ای فله

تافی ترش میوه ای در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. از جمله طعم های تافی ترش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تافی ترش میوه ای آلبالو
  2. تافی ترش میوه ای زردالو
  3. تافی نرش میوه ای سیب ترش

تافی ترش میوه ای فله

قیمت تافی ترش میو ه ای فله آیتن

همانطور که گفتیم آیتن، تولید کننده شکرو قند هم هست. این موضوع بسیار مهم و موثر است. با توجه به این که در تولید انواع تافی یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده ، شکر است، بنابراین با تولید مواد اولیه به جای خرید آن ، طبیعتا قیمت تمام شده تافی بسیار مناسب تر و نتیجتا قیمت فروش تافی هم مناسب تر خواهد بود. لذا قیمت تافی ترش یوه ای آیتن در کنار سایر محصولات همیشه جزو ارزان ترین تافی های موجود در بازار بوده است که این موضوع در کنار کیفیت بالا و تنوع خوب ، عامل مهمی در محبوبیت و فروش بالای داخلی و خارجی ما است. با توجه به نوسانات بازار ، مشتریان، عمده فروشان و تاجران گرامی تافی ، می توانند برای کسب قیمت انواع تافی میوه  ای ، تافی ترش ، تافی کاکائویی ، تافی رولن و انواع آبنبات از طریق تماس با ما از وضعیت تولید و موجودی و قیمت ها اطلاع یابند.

تافی ترش میوه ای فله

 استانداردها

  • ISO22000
  • ISO9001:2008
  • ISO17025
  • HACCP

صادرات تافی ترش میوه ای با کشورهای مختلف

کشورهای خارجی خصوصا کشورهای اطراف ما ، سالانه تقاضاهای بسیار زیادی برای خرید انواع تافی مغزدار ، تافی ترش ، تافی میوه ای  و غیره دارند. از دلایل علاقه آن ها تنوع ما و قیمت مناسب است. بنابراین با تولید تافی با کیفیت و ارزان قیمت ، توانسته ایم محصولات را به کشورهای مختلفی وارد و تعاملات خوبی با تاجران و صادرکنندگان داشته باشیم. کشورهای با خرید بیشتر انواع تافی که مصرف بالایی در این زمینه دارند عراق ، افغانستان ، پاکستان و ترکمنستان هستند.

امروزه یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه شیرینی و شکلات، شرکت صادرات و واردات SOREN GROUP می باشد.

منبع: شکلات ایران

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت