مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

تخفیف فروش عمده شکلات ارزان قیمت ویژه نوروز ۹۹

آنچه در این مقاله میخوانیم...

شکلات ارزان عمده شرکت پخش عمده شکلات در تهرانخرید شکلات تلخ سایرو SAIRO chocolateشکلات تلخ سایرو 55 درصدشکلات تلخ سایرو 65 درصدشکلات تلخ سایرو 75 درصدلیست قیمت شکلات کیلویی ایرانی دست اولانواع آبنبات میوه ای در طعم های مختلفانواع تافی میوه ای در طعم های مختلفانواغ تافی مغزدار میوه ای در طعم های مختلفانواع شکلات تافی رولن در طعم های مختلفانواع شکلات تافی ترش در طعم های مختلفخرید شکلات کیلویی ایرانی با قیمت ارزان
شکلات ارزان قیمت

تخفیف فروش عمده شکلات ارزان قیمت ویژه نوروز ۹۹ ، آغاز شد. با توجه به نزدیکی ایام عید و اصطلاحا شب عید ، مراکز پخش عمده و فروشگاه های شکلات و شیرینی در حال خرید شکلات برای بازار شب عید هستند. ما نیز به رسم هر ساله برای مشتریان قدیمی و جدید ، تخفیف های فروش عمده شکلات ارزان قیمت خود را آغاز نموده ایم تا از این طریق  حاشیه سود بیشتر برای مشتریان ایجاد نماییم.

شکلات ارزان قیمت

شکلات ارزان عمده

در بازار شب عید بسیاری از غرفه داران نمایشگاهی و مراکز فروش، خرید شکلات ارزان قیمت عمده را درخواست می نمایند. شکلات ارزان عمده در این مرکز با تنوع بالا و در مدلهای مختلفی با بهترین و مناسب ترین قیمت های بازار عرضه می شود. به این ترتیب خرید ارزان قیمت شکلات عمده ، در سراسر کشور امکان پذیر شده است. شکلات های ارزان قیمت معمولا در بسته بندی های فله و کارتنی ارائه می شوند.

شکلات ارزان قیمت

 شرکت پخش عمده شکلات در تهران

برای  مشتریانی که به دنبال خرید مطمئن و ارزان قیمت شکلات هستند، و نیز در تهران ساکن نیستند، شرکت پخش عمده شکلات می تواند بهترین گزینه باشد. پخش عمده شکلات از طریق تولید و بازرگانی شکلات با قیمت های رقابتی و مقرون به صرفه توانسته است در سود آوری حداکثری برای مشتریان تاثیر زیادی داشته باشد.

شما نیز اگر به دنبال مرجعی برای پخش عمده شکلات با قیمت دست اول و بدون واسطه هستید ، با کارشناسان شرکت شکلاتیران در تماس باشید تا بهترین قیمت ها و شرایط تحویل را کسب نمایید.

شکلات ارزان قیمت

خرید شکلات تلخ سایرو SAIRO chocolate

یکی از شکلات های تلخی که بسیار محبوب و معروف و در عین حال  بسیار قیمت مناسب است، شکلات تلخ سایرو می باشد.

شکلات تلخ سایرو در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و کارتن های ۵ کیلویی و در انواع زیر عرضه می شود:

  • شکلات تلخ سایرو ۵۵ درصد

  • شکلات تلخ سایرو ۶۵ درصد

  • شکلات تلخ سایرو ۷۵ درصد

در خصوص وزن هر یک از شکلات های سایرو : ای شکلات ۴ گرمی است.

با توجه به کیفیت مناسب و ظاهر بسته بندی زیبا و شکیل سایرو ، این شکلات گزینه بسیار مناسبی برای کافی شاپ ها می باشد. برای خرید عمده شکلات تلخ سایرو و کسب قیمت با ما در تماس باشید

شکلات تلخ سایرو

لیست قیمت شکلات کیلویی ایرانی دست اول

مصرف کنندگان شکلات ایرانی ، معمولا به دنبال خرید شکلات ارزان قیمت هستند. بنابراین در دسته شکلات های ایرانی در کنار کیفیت ، قیمت نقش بسیار مهمی دارد. مرکز تامین و پخش عمده شکلات سورن در سراسر کشور ، با تولید و عرضه بهترین و مناسب ترین قیمت در بازارهای تهران و شهرستان مرجعی برای خرید عمده شکلات محسوب می شود. برای کسب قیمت شکلات کیلویی ایرانی به صورت مستقیم و دست اول و همچنین ثبت سفارشات تهران و شهرستان می توانید از طریق تماس با واحد فروش ، اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید. شکلات کیلویی ایرانی ارزان قیمت در انواع مختلفی شامل انواع زیر دسته بندی و عرضه می شود:

  • انواع آبنبات میوه ای در طعم های مختلف

  • انواع تافی میوه ای در طعم های مختلف

  • انواغ تافی مغزدار میوه ای در طعم های مختلف

  • انواع شکلات تافی رولن در طعم های مختلف

  • انواع شکلات تافی ترش در طعم های مختلف

شکلات ارزان قیمت

خرید شکلات کیلویی ایرانی با قیمت ارزان

برای خرید شکلات کیلویی ایرانی ارزان قیمت ، ابتدا لازم است با خصوصیات و بسته بندی و تنوع شکلات ها آشنا شوید. لذا برای دریافت کاتالوگ محصولات ، عکس ها و نحوه بسته بندی و ارسال و ثبت سفارش ، واحد فروش اطلاعات لازم را ارسال می نماید. سپس دریافت لیست قیمت خرید شکلات کیلویی ایرانی فله و فراِیند تحویل انجام می شود. خرید شکلات کیلویی ایرانی با قیمت ارزان تقاضا و مصرف بالایی در شهرستان های مختلف ، فروشگاه ها، غرفه های نمایشگاهی و غیره دارد.

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت