مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

تولیدی کاکائو تخته ای قنادی عمده ۳ کیلویی کارتن ۱۲ کیلویی | کاکائو | Vanil ..

آنچه در این مقاله میخوانیم...

فروش ویژه کاکائو تخته ای قنادیشکلات تخته ای در طعم های مختلفشکلات تخته ای توت فرنگیشکلات تخته ای آناناسشکلات تخته ای لیموشکلات تخته ای انگورشکلات تخته ای انبهشکلات تخته ای بلوبریشکلات تخته ای تمشکشکلات تخته ای آلبالوشکلات تخته ای کاپوچینوشکلات تخته ای نعناع و ...قیمت شکلات تخته ای شیرین چقدر است؟
کاکائو تخته ای قنادی

افرادی که در صنف شیرینی پزی فعالیت دارند با کاکائو تخته ای قنادی و سایر مشتقات کاکائو تا حدودی آشنا هستند ولی ممکن است این سوال برایشان پیش آید که بهترین کاکائو تخته ای کدام کاکائو است؟ یا اینکه، آیا کاکائوهای تخته ای تولید ایران کیفیت لازم جهت اضافه شدن به ترکیبات را دارند یا خیر. در ادامه ضمن پاسخ به این سوالات، به مباحث بیشتری درباره شکلات های تخته ای پرداخته شده است.

کاکائو تخته ای قنادی

در واقع، این شکلات ها بیشتر جنبه روکشی دارند و آنها را برای پوشش دهی و تزیین شیرینی ها و کیک ها به کار می برند و از مواد اصلی و طعم دهنده محسوب می شوند. به جزء کاکائوهای تخته ای که پس از حرارت دیدن و ذوب شدن به عنوان یک طعم دهنده و ماده تزیینی به کار می رود وجود مواد اصلی دیگری مانند روغن CBS، پودر کاکائو، لسیتین و … در درون شیرنی جات لازم است که در مجموعه ما، همه این محصولات در برند اصلی شان و عمده ای عرضه می شوند.

فروش ویژه کاکائو تخته ای قنادی

فروش ویژه کاکائو تخته ای قنادی

از زمان راه اندازی خط فروش ویژه کاکائو تخته ای قنادی  مدت زیادی می گذرد و از آنجایی که این کاکائو کاربرد فراوانی در محصولات غذایی دارد به فروش بسیار بالایی دست یافته است. کارخانه ها، قنادی ها، کارگاه های تولید انواع کیک و شیرینی در لیست خریداران همیشگی این شکلات قرار دارند.

این مراکز بعد از ذوب کاکائو تخته ای و تبدیل آن به حالت مایع، ماده به دست آمده را بر روی سطح شیرینی ها و کیک های کارخانه ای یا مجلسی به اشکال مختلف قرار می دهند. ضمن اینکه، این کاکائو در بستنی سازی ها نیز به کار گرفته می شود و از آن جهت بهتر شدن مزه بستنی ها و تزیین آنها استفاده می کنند.

شکلات تخته ای در طعم های مختلف

شکلات تخته ای در طعم های مختلف

در مرکز ما، انواع مواد پایه ای جهت تولید شیرینی جات و همینطور شکلات تخته ای در طعم های مختلف ارائه می شود. بیش از ده ها نوع طعم و رنگ متنوع برای پخش به سراسر ایران تولید شده اند که این طعم ها و گریدهای مختلف عبارتند از:

  • شکلات تخته ای توت فرنگی

  • شکلات تخته ای آناناس

  • شکلات تخته ای لیمو

  • شکلات تخته ای انگور

  • شکلات تخته ای انبه

  • شکلات تخته ای بلوبری

  • شکلات تخته ای تمشک

  • شکلات تخته ای آلبالو

  • شکلات تخته ای کاپوچینو

  • شکلات تخته ای نعناع و …

قیمت شکلات تخته ای شیرین چقدر است؟

قیمت شکلات تخته ای شیرین چقدر است؟

یکی دیگر از پرسشهای همیشگی که ما دریافت می کنیم این است که قیمت شکلات تخته ای شیرین چقدر است؟ در واقع، قیمت این محصول بعد از برآورد قیمت روز موادی که در آن به کار رفته است تعیین می گردد که قیمت عمده هر یک از شکلات های تخته ای با یک تماس یا پیام در سایت و شبکه های اجتماعی در اختیار شما عزیزان گذاشته می شود. ضمن اینکه تولیدکنندگان ایرانی در عرضه تولید شکلات های تخته ای در رنگ های تیره و روشن از بهترین های جهان هستند و این محصول را در بالاترین درجه کیفی تولید می کنند.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت