مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

تولید و فروش شکلات تافی فله ۳۰۰۰ گرمی در کارتن ۱۲ کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع شکلات تافی 3 کیلویی در بازار ایران کدامند؟قیمت شکلات تافی فله و کارتنیخرید عمده شکلات تافی از ایرانتولید تافی در انواع مختلف و شرایط فروش تافی شکلات
تافی مغزدار فله

تولید شکلات تافی ، فروش شکلات تافی ، قیمت تافی ، خرید Toffee ، فروش تافی فله

تولید و فروش انواع شکلات تافی فله در بسته بندی های ۳ کیلوگرمی ، ۱ کیلوگرمی و ۵۰۰ گرمی و به صورت کارتن های ۱۲ کیلویی از کارخانه ارسال می شود.

فروش شکلات تافی

انواع شکلات تافی ۳ کیلویی در بازار ایران کدامند؟

شکلات تافی ها در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شونذ و مشتریان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید و فروش آنها می کنند. از جمله انواع تافی شکلات تولیدی که در بازارهای داخلی و خارجی فروش بالایی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع تافی مغزدار Toffee 
  • انواع تافی ترش Toffee
  • انواع میوه ای Toffee
  • انواع تافی کره ای Toffee
  • انواع تافی کاکائویی Toffee
  • انواع تافی نارگیلی Toffee

فروش شکلات تافی

قیمت شکلات تافی فله و کارتنی

شکلات تافی ها ، از محبوب ترین انواع شکلات های موجود در بازارهای داخلی و خارجی هستند. علت اصلی محبوبیت آنها بدون شک قیمت شکلات تافی است. فروش شکلات تافی در حجم بسیار بالا نتیجه قیمت ارزان است. تافی ها جزو ارزان ترین محصولات شکلات و شیرینی هستند که با توجه به تنوع گسترده و طعم خوبشان از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. لذا بسیاری از مردم تمایل زیادی به خرید و مصرف تافی شکلاتی دارند و از آنها به عنوان شیرینی با نوشیدنی ، چای و قهوه استفاده می کنند. این تمایل و حجم مصرف بالا نه تنها به ایران بلکه به بسیاری از سایر کشورها نیز مربوط می شود. لذا سالانه شاهد این هستیم که حجم بسیار بالایی در حد چندین هزار تن از تافی شکلات ها به سایر کشورها صادر می شوند. معمولا صادرات شکلات در کانتینر های ۲۰ فوت انجام می شود و لذا حجم بالایی از تافی Toffee  باید حمل شود. بنابراین به خاطر تنوع کالا و رغبت به مصرف انواع مختلف تولیدات با طعم های مختلفی را برای شکلات تافی در نظر گرفته ایم که امکان انتخاب از سبد  متنوعی را برای مشتریانمان ایجاد نماییم.

فروش شکلات تافی

خرید عمده شکلات تافی از ایران

همانظور که عنوان شد، تافی ایرانی ، یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین محصولات در بخش شکلات های ایرانی است. لذا خرید عمده شکلات تافی قیمت ارزان ، از درخواست های همیشگی مشتریان و تاجران ایرانی و خارجی تافی محسوب می شود. لذا تاجران سایر کشورها و نیز خریدارن عمده داخلی و همکاران ، برای خرید عمده شکلات تافی در انواع مختلف از کارخانه ، می توانید از طریق تماس با واحد فروش و پشتیبانی و نیز ملاقات حضوری در دفتر مرکزی در تهران ، اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص انواع ، بسته بندی ها ، قیمت تافی ها و نیز خرید عمده شکلات تافی اقدام نمایید.

فروش شکلات تافی

تولید تافی در انواع مختلف و شرایط فروش تافی شکلات

با توجه به تقاضاهای بالا و درخواست ها و نیز حجم بالای سفارشات ، فروش تافی شکلات همیشه از تولید تافی تازه کارخانه بوده و لذا تازگی خود را دارد. همچنین تاریخ اعتبار تافی های تولیدی بالا بوده و لذا شرایط فروش شکلات تافی را آسان تر می نماید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت