مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید انواع شکلات نوتلا اصل ترکیه در ایران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

درباره شکلات نوتلا اصلکشورهای تولید کننده شکلت نوتلا در دنیاخرید شکلات نوتلا اصل ترکیه در ایران در انواع مختلفپخش شکلات نوتلا ترکیه در سراسر کشور
قیمت شکلات نوتلا

خرید انواع شکلات نوتلا اصل ترکیه در ایران با تاریخ اعتبار بالا و پایین ترین قیمت در بازار ایران ، از طریق گروه شکلاتیران امکان پذیر است. شکلات های نوتلا جزو پرفروش ترین شکلات های

خرید شکلات نوتلا ترکیه

درباره شکلات نوتلا اصل

شکلات های نوتلا برای اولین بار در حدود ۳۰۰ سال پیش به دنیا معرفی شدند. در آن زمان و به عنوان اولین ساخته های نوتلا با ترکیب روغن ، کاکائو و فندق تریل اولیه نوتلا شکل گرفت. در حدود ۱۵۰ سال بعد از این ماجرا نوتلا رنگ و روی صنعتی به خود گرفت و شرکت Frrero صاحب برند نوتلا ، به طور صنعتی و گسترده تولید nutella  را آغاز کرد.

از آن زمان تا حالا ، نوتلا در بیش از ۱۶۰ کشور در دنیا وارد شده است و در بسیاری از کشورهای دنیا کارخانه های تولید نوتلا شکل گرفته است.

 

در خصوص شکلات نوتلا آمار و ارقام عجیبی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • فروش شکلات نوتلا در طول یک سال بیش از ۱۶۰ میلیون کیلوگرم در کل دنیا است!!!
  • nutella که مشتقی از کلمه nut است ( این کلمه به معنی فندق نیز هست ) توسط صاحب برندش یعنی فرروو در طول یک سال بیش از ۲۵ درصد فندق تولید در جهان را مصرف می نماید!!
  • محبوبیت شکلات نوتلا در دنیا آنقدر بالا است که در تقویم جهانی روز ۵ فوریه به نام روز جهانی نوتلا نام گذاری شده است.

خرید شکلات نوتلا ترکیه

کشورهای تولید کننده شکلت نوتلا در دنیا

با توجه به گستردگی کشورهای مصرف کننده دنیا در دنیا و تمامی ۵ قاره  و حجم بالای مصرف آن ، شرکت فرررو در کشورهای زیادی اقدام به تولید نوتلا کرده است. این کشورها تقریبا در همه جای دنیا هستند. از جمله این کشورها می توان به موارد زیر اشاره کرد/.

 

  • تولید انوع شکلات نوتلا در آلمان
  • تولید انوع شکلات نوتلا در برزیل
  • تولید انوع شکلات نوتلا در آمریکا
  • تولید انوع شکلات نوتلا در ترکیه
  • تولید انوع شکلات نوتلا در بلژیک
  • تولید انوع شکلات نوتلا در اسپلنیا
  • تولید انوع شکلات نوتلا در چین

در ایران نیز شکلات های نوتلا از طریق کشورهای مختلفی وارد و عرضه می شوند که از جمله آنها کشورهای آلمان ، ایتالیا ، لهستان ، ترکیه و اسپانیا هستند. البته قیمت شکلات نوتلا تولیدی کشورهای مختلف کمی با هم متفوت هست که این تا حدودی به هزینه های حمل و نقل نیز باز می گرد.

خرید شکلات نوتلا ترکیه

خرید شکلات نوتلا اصل ترکیه در ایران در انواع مختلف

شکلات نوتلا ترکیه اصلی ، به عنوان یکی از شکلات های نوتلا که در جهان تولید می شود در ایران هم موجود می باشد. با توجه به نزدیکی مرزی دو کشور و کاهش هزینه های واردات و حمل و نقل ، خرید شکلات نوتلا ترکیه مقرون به صرفه و اقتصادی است.

 

گروه شکلاتیران با واردات و فروش مستقیم شکلات نوتلا اصل ترکیه و ارائه بهترین قیمت شکلات نوتلا در بازار برای خریداران عمده و مصرف کنندگان صنعتی و کافی شاپ ها ، خرید شکلات نوتلا ترکیه  اصل را برای مشتریان خودش در سراسر ایران فراهم کرده است.

خرید شکلات نوتلا ترکیه

پخش شکلات نوتلا ترکیه در سراسر کشور

با توجه به تقاضا ها و پراکندگی متشریان در سراسر کشور و نیاز کافی شاپ ها و مراکز صنعتی ، در این مرکز پخش شکلات نوتلا ترکیه در شهرستان های کل کشور انجام می شود. با توجه به قیمت مناسب نوتلا ترکیه وارداتی که به صورت مستقیم و بی واسطه ارائه می شود ، قیمت تمام شده برای مشتریان به صرفه خواهد بود. برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت ها با ما در تماس باشید.

خرید شکلات نوتلا ترکیه

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت