مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید شکلات نوروز فله کارتن ۳ کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کارخانه شکلات نوروز ترکمنستاننمایندگی خرید شکلات نوروز ترکمنستان Nowruzقیمت شکلات نوروز ترکمنستانبسته بندی های شکلات نوروز کیلویی و فله
فروش تافی روشن

خرید شکلات نوروز فله اصل ترکمنستان به صورت مستقیم و بی واسطه از بورس اصلی واردات شکلات نوروز در ایران برای همکاران عمده فروش و فعالان پخش شکلات نوروز در مراکز استان ها و شهرستان های سراسر کشور امکان پذیر است.

کارخانه شکلات نوروز ترکمنستان

شکلات نوروز ، یکی از شکلات های خارجی پرطرفدار خارجی در بازار ایران به شمار می رود. Nowruz محصول کارخانه هاسار ترکمنستان می باشد. این کارخانه که در نزدیکی عشق آباد واقع شده است علاوه برتافی پذیرایی نوروز ، محصولات با کیفیت دیگری نیز مانند ویفر نوروز تولید و به بازارها روانه کرده است. محصولات نوروز در بازار ایران به دلیل کیفیت مطلوب ، قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر شکلات های خارجی و داخلی مشابه و دسترسی آسان ، بسیار پرطرفدار و جذاب هستند.

خرید شکلات  نوروز

نمایندگی خرید شکلات نوروز ترکمنستان Nowruz

با توجه به عرضه زیاد و قیمت های متفاوت شکلات نوروز در بازار از یک سو و وجود شکلات های نوروز تاریخ اعتبار گذشته و کهنه در بازار از سویی دیگر، باعث شده تا یکی از دغدغه های اصلی خریداران شکلات نوروز ، خرید از منبع موثق و نمایندگی شکلات نوروز ترکمنستان با بهترین قیمت باشد.

خرید شکلات نوروز

قیمت شکلات نوروز ترکمنستان

مجموعه شکلاتیران با فروش مستقیم و بی واسطه شکلات نوروز وارداتی و ارسال عمده برای عمده فروان به سراسر کشور ، ارائه دهنده بهترین قیمت شکلات نوروز ترکمنستان در سراسر کشور است. با توجه به نوسانات بازارها و قیمت ارز و شرایط متفاوت واردات و حمل و نقل ، خریداران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شکلات نوروز ترکمنستان می توانند با واحد پشتیبانی و فروش مجموعه ما در ارتباط باشند.

خرید شکلات  نوروز

بسته بندی های شکلات نوروز کیلویی و فله

شکلات های نوروز همانطور که گفته شد از ترکمنستان و از طریق مرزهای مرتبط وارد ایران می شوند. با توجه به حمل و نقل جاده ای شکلات نوروز ، بهترین بسته بندی که کارخانه هاسار برای این شکلات در نظر گرفته است ، بسته بندی در کارتن های ۳ کیلو گرمی است. دقت نمایید که در هنگام خرید شکلات نوروز توجه به کارتن آن از دو جنبه ضروری است:

وجود تاریخ اعتبار معتبر و تاریخ انقضای محصول

برچسب کارخانه هاسار

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عمده شکلات نوروز ، فروش شکلات نوروز فله و قیمت شکلات نوروز nowruz با ما در تماس باشید.

خرید شکلات  نوروز

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت