مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید پودر کاکائو اصل بی واسطه از بازرگانی سورن

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع پودر کاکائوتفاوت پودر کاکائو تیره و روشنخرید پودر کاکائو خالص
خرید پودر کاکائو اصل

 

امروزه پودر کاکائو به یکی از محصولات کاربردی تبدیل‌شده است. از این پودر در کارخانه‌های بیسکویت و شکلات سازی و تولیدی‌ها و قنادی‌ها استفاده می‌شود. بیشتر پودرهای کاکائو وارداتی هستند و از کشورهای مختلفی مانند برزیل و هلند وارد می‌شوند. میزان کیفیت این پودرها باهم متفاوت است و برخی از واردکنندگان پودرهای تقلب و نامرغوب را به کارخانه‌ها و تولیدی‌ها می‌فروشند. به همین دلیل تشخیص پودر کاکائو اصل بسیار دشوار شده است. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع پودر کاکائو و خرید پودر کاکائو اصل آشنا نماییم تا در انتخاب این محصول دچار سردرگمی نشوید.

انواع پودر کاکائو

خرید پودر کاکائو اصل

پودر کاکائو اصل دارای برندهای مختلفی است. به‌طورکلی انواع پودر کاکائو به پودرهای طبیعی و پودرهای قلیایی تقسیم می­شوند. پودرهای طبیعی از دانه‌های کاکائو تهیه شده­اند و دارای رنگی روشن می‌باشند. در مقابل پودر کاکائو قلیایی با مواد قلیایی فرآوری می‌شوند و رنگ آن‌ها تیره‌تر از پودرهای طبیعی است. به پودر کاکائو قلیایی پودرهای فرآیند هلندی نیز گفته می‌شود.

تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن

احتمالاً شما هم هنگام خرید پودرهای کاکائو متوجه شده‌اید که برخی از این پودرها دارای رنگی روشن و برخی دارای رنگی تیره می‌باشند. تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن در نوع آن‌ها می‌باشد. پودرهای روشن از نوع کاکائو مرغوب و طبیعی هستند اما پودرهای تیره دارای اسانس‌های اضافی می‌باشند. مزه این دو نوع پودر نیز باهم متفاوت است پودرهای کاکائو تیره تلخ‌تر از پودرهای روشن هستند و پودرهای روشن دارای مزه تندی می‌باشند.

خرید پودر کاکائو خالص

خرید پودر کاکائو خالص

برای خرید پودر کاکائو خالص به‌صورت عمده می‌توانید به بازرگانی سورن مراجعه نمایید. این بازرگانی واردکننده انواع برندهای پودر کاکائو اصل می‌باشد و محصولات خود را به‌صورت عمده و باقیمت مناسب به فروش می‌رساند. برای خرید پودر کاکائو می‌توانید به آدرس اینترنتی سایت سورن مراجعه کرده و یا خرید خود را به‌صورت حضوری انجام دهید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت