مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

شکلات روشن اکراینی | فروش عمده | بیم بوم | کندی نات | Minky

آنچه در این مقاله میخوانیم...

محصولات شکلات روشن اکراینیمشخصات شکلات روشننمایندگی شکلات روشن در ایران
شکلات روشن اکراینی

شکلات یکی از تنقلات و محصولات غذایی پراستفاده در ایران محسوب می‌شود. سرانه مصرف شکلات در ایران بالاست. شکلات دارای انواع و برندهای مختلفی است و در طعم‌های متفاوتی عرضه می‌شود. کارخانه‌های متعددی در ایران و خارج از کشور درزمینهٔ تولید انواع شکلات فعالیت می‌کنند. برخی از برندهای خارجی از کیفیت و طعم بی‌نظیری برخوردارند؛ شکلات روشن اکراینی یکی از آن‌هاست. این برند بسیار پرفروش و محبوب است و دارای انواع متنوعی است. می‌توان این شکلات را به‌صورت عمده و کیلویی از فروشگاه‌ها و بازرگانی‌های واردکننده خریداری کرد.

محصولات شکلات روشن اکراینی

شکلات روشن اکراینی

محصولات برند روشن بسیار متنوع است. تمامی محصولات این برند دارای کیفیت مناسب و طعم خوبی هستند. به‌طورکلی برخی از محصولات شکلات روشن اکراینی عبارت‌اند از:

  • تافی شکلات بادام‌زمینی روشن: این محصول جزء شکلات‌های مغزدار است و در تولید آن از پوشش شکلاتی و مغز کارامل و بادام‌زمینی استفاده‌شده است.
  • تافی بامغز شکلات: این محصول جزء تافی‌های کره‌ای است که در مغز آن از شکلات استفاده‌شده و معمولاً در بسته‌های نیم کیلویی عرضه می‌شود.
  • شکلات کندی نات روشن: این محصول حاوی کارامل، تکه‌های برنج و بادام‌زمینی است و با شکلات پوشش داده‌شده است.
  • شکلات کنجدی: در تولید این محصول نیز از کارامل و کنجد استفاده‌شده و با شکلات پوشش داده‌شده است.
  • شکلات میلکی اسپلش
  • شکلات بیم بوم
  • کلات تافی مینکی بینکی

برند روشن درزمینهٔ تولید آبنبات، ویفر، تافی، پاستیل و بیسکویت نیز فعالیت می‌کند.

مشخصات شکلات روشن

مشخصات شکلات روشن

از مشخصات شکلات روشن اکراینی می‌توان به طعم و عطر بی‌نظیر آن اشاره کرد. در تولید محصولات روشن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده می‌شود. محصولات روشن از ارزش غذایی بالایی برخوردارند و بسیار محبوب و پرفروش هستند. این برند در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ جزو صد شرکت معتبر تولید تافی و شکلات شناخته شد. محصولات این برند به کشورهای مختلفی مانند لهستان و استونی صادر می‌شوند. برند روشن علاوه بر اکراین در کشورهای دیگر مانند مجارستان و روسیه نیز کارخانه تأسیس کرده است و در بازار جهانی مشتریان زیادی را جذب کرده است.

نمایندگی شکلات روشن در ایران

نمایندگی شکلات روشن در ایران

در ایران شرکت‌های متعددی درزمینهٔ واردات انبوه شکلات روشن اکراینی فعالیت می‌کنند. در این میان برخی از افراد سودجو نمونه‌های تقلبی آن را به فروش می‌رسانند؛ بنابراین بهتر است خرید شکلات روشن را از مراکز معتبر انجام دهید تا از اصل بودن شکلات مطمئن شوید. بازرگانی سورن جزء یکی از نمایندگی شکلات روشن در ایران محسوب می‌شود. سورن انواع محصولات روشن را به‌صورت عمده در اختیار مشتریان عزیز در سرتاسر ایران قرار می‌دهد. سورن در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کمترین قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت