مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

فروش تافی عمده (شکلات تافی + بن بن) از کارخانه | صادرات آبنبات بن بن و تافی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

همه چیز درباره شکلات تافی عمده ( آبنبات بن بن و تافی )فروش عمده تافی با قیمت بسیار مناسبقیمت تافی عمده ویژه تامین کنندگان شکلاتمیزان صادرات تافی ایران به کشورهای مختلف - آبنبات بن بن و تافی
تافی عمده

خرید تافی عمده (Toffee) در بین تامین کنندگان داخلی و خارجی رواج دارد. این شکلات به دلیل خوشمزه بودن و قیمت ارزان مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است؛ به همین خاطر تامین کنندگان شکلات همچون قنادی ها و فروشگاه های فعال در سطح شهرها مایل به خرید فله ای آن هستند. در ادامه مطلب، هر آنچه که درباره این شکلات پرفروش بایستی بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

همه چیز درباره شکلات تافی عمده ( آبنبات بن بن و تافی )

شکلات تافی عمده

آشنایی با همه چیز درباره شکلات تافی عمده  ( آبنبات بن بن و تافی ) برای تامین کنندگان این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا تامین کنندگان آگاه تر بهتر می توانند جزئیات این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. توجه داشته باشید که تافی در دسته شیرینی جات قرار دارد و این محصول در دماهای مختلف قابل تولید است.

معمولا تافی تا دمای ۱۴۹ – ۱۵۴ درجه سانتی گراد گرم می شود. گرم شدن اصولی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چراکه در ایجاد کیفیت یا عدم کیفیت آن نقش دارد. از مواد اولیه تشکیل دهنده این شکلات نیز می توان به شکر، کره و … اشاره کرد. سایر مواد تشکیل دهنده این شکلات تافی صادراتی نیز به نوع آن بستگی دارد.

این شکلات پرفروش فله در چندین طعم ازجمله کاکائویی، کره ای، نارگیلی، میوه ای، ترش و … در مدل های مغزدار و بدون مغز تولید می شود که هر کدام از این شکلات ها دارای طعم، رنگ، بسته بندی و در کل، ساختار خاص و منحصر به فردی هستند و هر یک از آن‌ها طرفداران بیشماری دارند.

فروش عمده تافی با قیمت بسیار مناسب

فروش عمده تافی با قیمت بسیار مناسب

فروش عمده تافی با قیمت بسیار مناسب ( آبنبات بن بن و تافی ) تحت طعم های محبوب در جریان است. فروش این شکلات که طعم های متنوعی دارد با استقبال خوب تامین کنندگان کشورمان همراه شده است و امکان خرید اینترنتی انواع تافی در همین سایت مهیا شده است.

مشتریان محترم در مناطق مختلف کشور می توانند سفارش فله ای تافی های مدنظر خود را ثبت کرده و آن‌ها را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

این شکلات که از بافت محکمی برخوردار است بسیار خوش طعم بوده و بسته بندی شکیلی هم دارد. قیمت تافی عمده ایرانی نیز نسبت به نمونه های مشابه خارجی بهتر است؛ به همین خاطر مورد توجه تامین کنندگان خارجی نیز قرار گرفته است که در این‌ باره در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

قیمت تافی عمده ویژه تامین کنندگان شکلات

قیمت تافی عمده

قیمت تافی عمده ویژه تامین کنندگان شکلات در محدوده مصوب عمده قرار دارد. همانطور که اشاره شد، این شکلات در دسته ارزان ترین شکلات های بازار قرار دارد که این قیمت ارزان بر فروش آن تاثیر مثبت گذاشته است. ضمن اینکه، قیمت هر مدل شکلات تافی بنابر مواد اولیه و مخارج صرف شده جهت تولید آن تعیین می شود.

بنابراین قیمت هر طعم تافی عمده با دیگری متفاوت است. برای اطلاع از قیمت روز تافی در طعم های مختلف می توانید با بخش مشاوره و فروش محصولات مرکز تماس بگیرید. به این ترتیب، اگر خواهان خرید یک مدل شکلات محبوب و پرفروش و در عین حال، ارزان قیمت هستید، این شکلات انتخاب مناسبی محسوب می شود.

میزان صادرات تافی ایران به کشورهای مختلف – آبنبات بن بن و تافی

میزان صادرات تافی ایران

میزان صادرات تافی ایران به کشورهای مختلف ( آبنبات بن بن و تافی ) به حدی رسیده است که هم اکنون، این شکلات بیشترین سهم صادرات شکلات کشور را به خود اختصاص داده است. ویژگی‌ های مثبت این شکلات ایرانی باعث شده حتی تامین کنندگان خارجی و بازرگانان کشورهای مختلف مایل به خرید و فروش آن باشند.

بنابراین بیشترین صادرات شکلات به بازارهای بین المللی مخصوص تافی عمده در طعم های مختلف است. این شکلات ایرانی باکیفیت با باربری مناسب به مناطق مختلف جهان ارسال می شود. کلام آخر اینکه، تافی های ایرانی قابلیت رقابت با رقبای خارجی خود را دارند و حتی می توانند از آن‌ها پیشی بگیرند.

تافی عمده باکیفیت

مشاوره و فروش

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت