مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

فروش عمده شکلات کیلویی ویژه پخش عمده و صادرات

آنچه در این مقاله میخوانیم...

مزایای خرید عمده شکلات کیلویی از شکلاتیران:انواع برند های پر فروش شکلات:
فروش عمده شکلات کیلویی

فروش عمده شکلات کیلویی و فله به قیمت عمده و تاریخ مصرف بالا با کیفیت از طریق این سایت در اسرع وقت تامین و ارسال می شود . فروش شکلات کیلویی در بسته بندی های متنوع به صورت فله های ۱ کیلویی و ۳ کیلویی با قیمت درب کارخانه انجام می شود. شما می توانید انواع شکلات ایرانی و خارجی را از طریق ارتباط با شماره های درج شده در سایت از ما تهیه فرمایید. همچنین شما میتوانید انواع شکلات شیرین و تلخ فله از انواع برند ها رو تهیه کنید.در بازار امروز مردم خرید های زیادی از این محصولات دارند و البته بیشتر صادر کنندگان از محصولات کیلویی به دلیل حجم اشغال کننده کمتر و قیمت به صرفه تر خریداری می کنند.

فروش عمده شکلات کیلویی

مزایای خرید عمده شکلات کیلویی از شکلاتیران:

خرید شکلات کیلویی به دلیل بسته بندی هایی که دارند بهتر به فروش میرسد و در انواع سایز های مختلف هستند و قیمت محصولات بسته به سایز آن ها تغییر می کند  و بهتر است بدانید که شکلات های تلخ پر فروش تر از شکلات های شیرین می باشند. قیمت فروش عمده شکلات کیلویی و فله با به قیمت درب کارخانه می باشد مشتریان می توانند برای خرید شکلات ارزان از طریق این سایت که در زمینه خرید و فروش فعالیت می کند می سفارش خود را ثبت نمایید.

مجموعه شکلاتیران مرکز فروش عمده شکلات می باشد  که نیاز تمامی مشتریان عمده و صادر کنندگان را فراهم نموده و آماده همکاری با فعالان حوزه پخش شکلات می باشد. به دلیل فروش خوب شکلات های ایرانی در کشور های همسایه تولید کنندگان داخلی در تلاش برای افزایش حجم صادرات محصولات ایرانی به خارج می باشند.

فروش عمده شکلات کیلویی

انواع برند های پر فروش شکلات:

از جمله برند های مطرح و پر فروش در زمینه فروش شکلات های فله به نمونه های زیر می شود اشاره کرد:

  •  شکلات برنوتی
  •  شکلات تاکر
  • شکلات آیتن
  •  شکلات آیتیک
  •  تافی یامان
  •  تافی شیرین آتام
  • تافی ترش ساوان

فروش عمده شکلات کیلویی

امروزه به دلیل کیفیت خوب شکلات های ایرانی و قیمت مناسب آن واردات شکلات خارجی بسیار کمتر شده است . شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام شکلات ایران از انواع محصولات و قیمت آن ها مطلع شوید. مجموعه شکلاتیران به واسطه تامین گسترده انواع شکلات و عرضه بسیار بالای آنها در سراسر کشور و نیز حجم بالای فروش عمده شکلات کیلویی در عرصه بین المللی و صادرات شکلات، فروش مستقیم بسیاری از کارخانه ها در اختیار گرفته و لذا خرید عمده شکلات کیلویی به صورت مستقیم از کارخانه را برای خریداران فراهم ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاوره خرید و فروش عمده شکلات کیلویی با ما در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت