مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

فروش عمده تافی مغزدار شیر عسل

آنچه در این مقاله میخوانیم...

آیا تمام تافی ها یک نوع مواد اولیه دارند؟تولید تافی مغزدار شیر عسل و سایر انواع تافی در انواع مختلفچرا برخی از تافی ها گران و برخی خیلی ارزان هستند؟بسته بندی تافی مغزدار برای پخش عمده و فروش کلیتافی ایران با بهترین کیفیت و ارزان از کجا می شود تهیه کرد؟فرصت های خرید تافی ایران عمده برای صادرات :ارسال سفارشات عمده به سراسر کشور و کشورهای خارجی
تولید کنندگان شکلات در ایران

تافی مغزدار شیر عسل Toffee ،فروش عمده تافی مغزدارشیر عسل و سایر انواع تافی مغزدار و ساده در این شرکت ه صورت کلی و جزئی به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسد. جهت خرید این مخصول می توانید با ما در تماس باشید.

امروزه شکلات ها و تافی ها در طعم های مختلف تلخ، شیری، کارامل، قهوه، شیر عسل، فندقی، ترش، میوه ای و  غیره با نام های مختلف تجاری تولید و به بازار فروش عرضه می شود.

تافی ها خود طعم ها و شکل های مختلفی دارن که گاها مشتری را در خرید گیج می کنند.

در ادامه میخواهیم به بعضی از سوال های که توسط شما عزیزان در خصوص تافی مغزدار شیرعسل و سایر محصولات ایجاد شده بپردازیم.

تافی مغزدار شیر عسل

آیا تمام تافی ها یک نوع مواد اولیه دارند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مغز تافی ها دارای مواد اولیه متفاوتی هستند برای مثال تافی شیر عسل  از ترکیب شیر و عسل به همراه نشاسته تولید می شود کارامل تافی ها که روکش مغز ها به حساب می آیند هم در ساخت متفاوت هستند اما تقریبا از یک مواد اولیه برای تهیه کارامل استفاده می شود. تافی های مغزدار بنا بر مواد اولیه ای که در آنها استفاده می شود از تنوع بالایی می توانند برخوردار باشند و شامل طعم های مختلفی شوند. وجود طعم مختلف در تافی در فروش و مصرف بیشتر آن به نحو چشمگیری موثر است که در ادامه بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد. انواع تافی های مغزدار شامل موارد زیر هستند:

تافی مغزدار

تولید تافی مغزدار شیر عسل و سایر انواع تافی در انواع مختلف

همانطور که اشاره شد، تولید تافی مغزدار در انواع مختلفی صورت می گیرد که این موارد شامل موارد زیر است:

  • تافی مغزدار قهوه Toffee
  • تافی مغزدار شیرعسل  Toffee
  • تافی مغزدار کاکائو Toffee
  • تافی مغزدار نارگیلی Toffee
  • تافی مغزدار پرتقالی Toffee
  • تافی مغزدار توت فرنگی Toffee
  • تافی کره ای Toffee
  • انواع تافی میوه ای Toffee
  • انواع تافی رولن در طعم های متنوع Toffee
  • تافی دارچینی Toffee
  • تافی نعنایی Toffee
  • غیره
  • تافی مغزدار شیر عسل

چرا برخی از تافی ها گران و برخی خیلی ارزان هستند؟

جواب این سوال را اینگونه آغاز می کنم بعضی از محصولات کیفیت بالای دارند و برخی کیفیت پایینی دارند بعضی از برند ها هم  پول اسمشان را میگیرند بعضی از کارخانه جات هم به تازگی افتتاح شدند و برای اینکه مشتری پیدا کنند با سود جزئی محصولی خوب و ارزان ارائه می دهند. اما در واقع در تولید تافی با به ماهیت مواد تولیدی و دستگاه های تولید، کیفیت اصلی تافی را متمایز می کند. تافی های مغزدار نباید به گونه ای باشند که در شرایط متفاوت خیلی سخت یا نرم شوند. همچنین از لحاظ جوندگی در دهان نباید خیلی سفت و با برعکس چسبناک و نرم باشند. رعایت این موارد در تولید تافی کیفیت تافی را تعیین و قیمت آن را نیز بعضا ممکن است تغییر دهد.

تافی مغزدار

بسته بندی تافی مغزدار برای پخش عمده و فروش کلی

تافی های مغزدار با توجه به حجم بالای خرید و فروش، معمولا در بسته بندی های فله و کارتنی خرید و فروش می شوند. به صورت عرف و معمول آن تافی های مغزدار دارای بسته بندی به اشکال زیر هستند:

  • بسته بندی های ۵۰۰ گرمی : این بسته بندی های بیشتر برای فروشگاه ها و مغازه ها مصرف دارد و اکثرا فروشگاه های اینترنتی نیز خواستار بسته بندی های ۵۰۰ گرمی هستند.
  • بسته بندی های یک کیلوگرمی
  • بسته بندی های سه کیلوگرمی

کلیه بسته بندی های اشاره شده بالا در نهایت در کارتن های ۱۲ کیلویی بسته بندی و ارسال می شود. به این ترتیب :

۲۴ بسته ۵۰۰ گرمی در کارتن

۱۲ بسته یک کیلوگرمی در کارتن

۴ بسته سه کیلوگرمی در کارتن

تافی مغزدار

 

تافی ایران با بهترین کیفیت و ارزان از کجا می شود تهیه کرد؟

گروه مشاوره و تامیین شکلاتیراندر سال ۱۳۹۳ با هدف ساخت یک زنجیره مویرگی و عمده فروشی با طرحی به نام درب به درب فعالیت خود را آغاز نمود. فعالیت این شرکت به گونه ای است  که شما می توانید از طریق تماس با این شرکت محصول مورد نظر خودتان را از درب کارخانه و با حذف واسطه ها در محل مورد نظر خود با بهترین باربری تحویل بگیرید.

 

فرصت های خرید تافی ایران عمده برای صادرات :

یکی از مصارف اصلی فروش تافی مغزدار، فروش بین المللی در جهت فروش به کشورهای دیگر مصرف کننده انواع شکلات تافی ایرانی است. با توجه به خصوصیات اشارده شده در جهت تولید متنوع شکلات تافی ایرانی و تنوع در طعم و بسته بندی های شکلات تافی ایرانی، خرید تافی مغزدار و سایر انواع شکلات تافی ایرانی برای واردات به کشورهای همسایه از تقاضای بسیار بالایی برخوردار است و فرصت بسیار خوبی برای کسب حاشیه سود و خرید و فروش شکلات تافی ایرانی به منظور مصرف در این زمینه را فراهم کرده است. سالانه ما مشتریان فراوانی از کشورهای خارجی به عنوان تاجران شکلات داریم که خریدهای خود را به صورت مستقیم انجام می دهند. همچنین بسیاری از تاجران ایرانی نیز با بوجود آوردن بازار های خارجی برای خور اقدام به خرید و صادرات تافی مغزدار و کره ای می نمایند. از کشورهای اصلی خریدار شکلات تافی ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • سوریه
  • عمان
  • سایر کشورهای عربی
  • کشورهای آفریقایی نظیر ساحل عاج و نیجریه

ارسال سفارشات عمده به سراسر کشور و کشورهای خارجی

باتوجه به گسنره مشتریان داخلی و خارجی، در این مرکز این امکان فراهم شده است تا سفارشات عمده خرید تافی مغزدار شیرعسل و سایر انواع شکلات تافی را به شهرستان محل فعالیت ارسال نماییم. این کار را از طریق باربری های طرف قرارداد و با کمترین هزینه های حمل و نقل انجام می دهیم. همچنین به خاطر ارسال های مرتب و زیاد مجموعه سرعت ارسال و تحویل محموله ها برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه و بالا است و مشتریان با درخواست به موقع محصول در زمان مناسب و با برنامه ریزی می توانند سفارشات خود را دریافت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر، قیمت های عمده شکلات تافی مغزدار  و سایر انواع شکلات تافی، ثبت سفارش و خرید با واخد مشاوره  و فروش در تماس باشید.

 

تافی مغزدار

 

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت