مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

فروش عمده شکلات و تافی روشن ROSHEN اوکراین

آنچه در این مقاله میخوانیم...

مشخصات انواع تافی و آبنبات روشن  ROSHENپخش مستقیم  انواع تافی و آبنبات روشن با بهتری قیمت بازار در ایران ROSHENفروش شکلات نوروز ترکمنستان با بهترین قیمت در ایران
فروش تافی روشن

فروش عمده تافی روشن ، تافی ROSHEN ، آبنبات ۱ کیلویی روشن ، خرید شکلات روشن ROSHEN ، پخش تافی روشن ، تافی و ابنیات روشن ROSHEN

شرکت شکلات و تافی ROSHEN  نام کارخانه ای اوکراینی و بسیار معروف در صنعت شکلات ، تافی ، آبنبات ، بیسکوییت و ویفر است. همانطور که می دانیم در دنیا کشوهای بسیار زیادی تامین و تولید کننده شکلات و تافی هستند. برای درک بهتر این موضوع  در ایران چیزی در حدود ۳۰۰ کارخانه تولید آبنبات ، تافی و شکلات وجود دارد. کارخانه روشن ROSHEN ، در سال ۲۰۱۲ یکی از ۱۰۰ شرکت معتبر و برتر تولید کننده تافی و آبنبات شناخته شد که این عنوان ارزشمند بیش از پیش به معروفیت و محبوبیت این برند کمک کرد و در پی آن فروش تافی ROSHEN با تقاضای بیشتری نیز در دنیا و کشور ما روبرو شد. شرکت شکلات روشن علاوه بر اکراین در کشورهای روسیه و مجارستان نیز کارخانه تولیدی بنا کرده است و اگر بخواهیم در خصوص آمار صادرات شکلات تافی روشن صحبت کنیم بیشترین حجم صادرات شکلات ROSHEN به کشورهای اروپای شرقی و علی الخصوص لیتوانی ، استونی و لهستان است.

فروش تافی روشن

مشخصات انواع تافی و آبنبات روشن  ROSHEN

تافی ها و آبنبات های روشن در انواع مختلفی تولید و در کشور ایران نیز موجود می باشند: اگر بخواهیم در دسته بندی کلی در خصوص آنها آماری ارائه دهیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تافی شیری با مغز شکلاتی روشن ROSHEN

فروش در بسته های kg 1 کیلوگرمی با طعم مناسب و با کیفیت بالا

  • تافی کره ای روشن ROSHEN

فروش در بسته های kg 1 کیلوگرمی با طعم مناسب و با کیفیت بالا

  • تافی مغزدار با مغز شیری روشن ROSHEN

فروش در بسته های kg 1 کیلوگرمی با طعم مناسب و با کیفیت بالا

  • تافی میوه ای مینکی بینکی روشن ROSHEN

فروش در بسته های kg 1 کیلوگرمی با طعم مناسب و با کیفیت بالا

 

فروش تافی روشن

 

پخش مستقیم  انواع تافی و آبنبات روشن با بهتری قیمت بازار در ایران ROSHEN

گروه شکلاتیران، به پشتوانه تلاش کارشناسان با تجربه و با سابقه خود در بازرگانی و تامین انواع شکلات و لطف پروردگار با  حسن اعتبار و شهرت در میان مشتریان خود در سراسر کشور ، اراوه دهنده قیمت فروش شکلات روشن ، تافی روشن و آبنبات روشن با بهترین و مناسب ترین قیمت ها در بازار ایران است. با توجه به گستره مشتریان در سراسر کشور و نیز تقاضای بالای شکلات ROSHEN  در سراسر کشور ، این امکان را فراهم ساخته ایم تا سفارشات عمده فروشگاه ها و فعالان حوزه پخش شکلات خارجی را به سراسر کشور توزیع نماییم. این امکان از طریق تماس با واحد فروش و پشتیبانی میسر شده است. همچنین برای آن دسته از مشتریان که خواستار جلسات حضوری و دیدار هستند امکان برقراری جلسه در دفتر مرکزی ما در تهران با آدرسی که در همین سایت مشخص است وجود دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت قیمت شکلات Roshen ، نحوه خرید تافی و آبنبات روشن و ثبت سفارشات می توانید هم از طریق سایت و هم از طریق تماس با واحد پشتیبانی و فروش اقدام نمایید.

فروش تافی روشن

فروش شکلات نوروز ترکمنستان با بهترین قیمت در ایران

یکی دیگز از انواع شکلات های محبوب و پرتقاضا در ایران ، شکلات نوروز است. این شکلات محصول کارخانه هاسار کشور ترکمنستان می باشد. کارخانه  هاسار در نزدیکی عشق آباد واقه شده است و تواسنته  با ارائه محصولات با کیفیت و همچنین قیت گذاری صحیح بازارهای خوبی برای خود در کشورهای اطراف  نظیر ایران ایجاد نماید. برای خرید شکلات نوروز ، تقریبا در تمامی شهرها و استان های کشور می توان از شکلات فروشی ها و قنادی ها اقدام به خرید نمود. چرا که به دلیل محبوبیت بالا  و شناخته شدن در سطح ایران ، فروشگاه ها و قنادی های بسیاری از سراسر کشور این شکلات را در سبد کالاهای خود قرار داده اند.

 

فروش تافی روشن

فروش شکلات نوروز فله ترکمنستان به صورت مستقیم و بی واسطه و با بهترین قیمت پخش ، راهی برای ارتباط بیشتر ما با مشتریان گرامی در سراسر کشور ایجاد نموده است. شکلات های نوروز به صورت کارتن های سه کیلویی فله و درکارتن های استاندارد و اصلی کارخانه هاسار به صورت مستقیم از مرز های شمال شرقی کشور وارد کشور می شوند. در خرید شکلات نوروز فله حتما با علامت هاسار روی کارتن و از آن مهم تر به درج تاریخ اعتبار و تاریخ تولید و انقضا می بایست توجه شود.

اعتبار شکلات های نوروز ترکمنستان یک ساله است و در برخی موارد دیده شده است که دلالان اقدام به خرید و فروش شکلات نوروز تاریخ گذشته می نمایند که با توجه به این موضوع باید از آن جلوگیری کرد. شکلات های نوروز تاریخ گذشته سفت شده و تازگی خود را از دست می دهند.

فروش شکلات نوروز فله  به صورت مستقیم از خدمات شکلاتیران برای مشتریان است . برای خرید شکلات نوروز عمده با ما در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت