مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

قیمت شکلات های خارجی روشن در ایران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

شکلات روشنقیمت شکلات های خارجی روشن در ایران
قیمت شکلات های خارجی

قیمت شکلات های خارجی روشن در ایران واردات توسط شرکت سورن و شرکت شکلات ایران علاقه مندان به خرید شکلات های خارجی روشن میتوانند از طریق تماس با کارشناسان ما و یا از طریق پر کردن فرم درخواست محصول با ما در تماس باشند. کلیه شکلات های وارداتی ما از طریق مرز زمینی وارد کشور می شود و دارای کد رهگیری مرسوله از درب کارخانه می باشد. برای دریافت قیمت شکلات های خارجی روشن با ما در تماس باشید.

قیمت شکلات های خارجی

شکلات روشن

مجموعه کارخانجات Roshen دارای ۴ شعبه در شهرهای Kiev, Vinnitsa, Mariupol ,Kremenchug در کشور اوکراین و ۲ کارخانه در کشورهای روسیه و لیتوانی می باشد.

[toggle title=”درباره کارخانه روشن” state=”close”]بیش از ۲۰۰ نوع محصول شیرینی و شکلات ، با کیفیت بالا توسط این مجموعه تولید میشود که هر کدام از شعب فوق در تولید یک محصول تخصص دارند. محصولات این کارخانه شامل انواع کاکائو، شکلات , پاستیل , کارامل, بیسکویت ویفر و تی تاب بوده که سالیانه بیش از ۴۰۰ هزار تن از محصولات آن تولید و به بازار عرضه میگرد.این مجموعه از تولیدکنندگان برتر شکلات و شیرینی در اوکراین می باشد. به منظور بهبود شرایط نگهداری مواد اولیه و محصولات نهایی و نیز بهینه سازی حمل محصولات این مجموعه دارای مرکز اجرایی جداگانه و منحصر به فرد می باشد. این مجموعه دارای گواهینامه ISO 22000:2000 در زمینه تولید محصولات و ISO 9001:2000 در زمینه سیستم مدیریت کیفیت می باشد. کلیه کارخانجات Roshen مجهز به امکانات لازم جهت پایش کنترل کیفیت و انجام تحقیقات مربوط میباشند.[/toggle]

قیمت شکلات های خارجی روشن در ایران

با توجه به تغییرات نرخ ارز در بازار ایران خواهشمند است جهت دریافت قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شما می توانید از طریق فرم انتهای این مطلب و یا از طریق تماس اقدام به ثبت سفارش نمایید. در ادامه شما را با برخی از محصولات آشنا میکنیم.

  • آبنبات لولیپو پس با طعم ماست

قیمت شکلات های خارجی

  • آبنبات گازدار فیزی بووم با طعم میوه های:
  • لیمو
  • پرتقال
  • عصاره مرکبات

قیمت شکلات های خارجی

  • تافی شیری با مغز شکلات

قیمت شکلات های خارجی

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت