مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

قیمت پودر کاکائو اورجینال خارجی در بازار | بازرگانی Soren | پودر کاکائو عمده

آنچه در این مقاله میخوانیم...

تفاوت پودر کاکائو تیره و روشنمیزان قیمت پودر کاکائو در بازارخرید پودر کاکائو اورجینال مرغوبقیمت پودر کاکائو در بازارخواص پودر کاکائو Cocoa Powderسفارش اینترنتی پودر کاکائو اصل
قیمت پودر کاکائو در بازار

پودر کاکائو از دانه‌های کاکائو به دست می‌آید. پس از چیدن دانه‌های کاکائو چربی این دانه‌ها گرفته می‌شود و باقی‌مانده آن آسیاب و خشک‌شده و به‌عنوان پودر کاکائو مورداستفاده تولیدی‌ها و کارخانه‌های شیرینی و شکلات‌سازی قرار می‌گیرد. در بسیاری از کشورها دانه کاکائو کشت نمی‌شود و برای تأمین مصارف کشور آن را وارد می‌کنند. ایران نیز ازجمله کشورهای واردکننده پودر کاکائو است. این پودر در کشورهای مختلفی مانند هلند، مالزی، ترکیه و… تولید و صادر می‌شود. هرکدام از این کشورها دارای برندهای مختلفی از پودر کاکائو هستند که از کیفیت مختلفی برخوردارند به همین دلیل قیمت پودر کاکائو در بازار متفاوت است و عوامل زیادی در میزان قیمت این محصول تأثیرگذار می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن

تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن

پودرهای کاکائو دارای دو نوع طبیعی و قلیایی یا فرآوری شده می‌باشند. پودرهای کاکائو روشن همان پودرهای طبیعی هستند که هیچ مواد افزودنی به آن‌ها اضافه نشده و از طعم و بوی تندی برخوردارند. در مقابل پودرهای تیره همان پودر کاکائوهای قلیایی شده هستند درواقع به این پودرها مواد افزودنی اضافه‌شده است؛ بنابراین تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن در طبیعی یا قلیایی بودن آن‌هاست و نوع استفاده این پودرها در شیرینی‌ها و شکلات‌ها باهم متفاوت است. قیمت پودر کاکائو در بازار ثابت نیست و این دو نوع پودر از قیمت‌های مختلفی برخوردارند.

میزان قیمت پودر کاکائو در بازار

قیمت پودر کاکائو در بازار

شرکت‌ها و بازرگانی‌ها برای قیمت پودر کاکائو در بازار دو نوع قیمت را در نظر گرفته‌اند. قیمت بسته‌بندی‌های کوچک و جزئی فروشگاهی بیشتر از قیمت عمده و فله‌ای محصول است. درواقع قیمت فله‌ای پودر کاکائو همان قیمت اصلی محصول است و اگر افراد به‌طور مستقیم و عمده خریدهای خود را از شرکت‌های واردکننده انجام دهند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد و از کیفیت محصول نیز اطمینان می‌یابند. البته باید توجه داشت که میزان قیمت پودرهای کاکائو بستگی به عوامل مختلفی همچون کشور تولیدکننده، میزان کیفیت پودر کاکائو، درصد چربی، مارک و برند و… دارد؛ بنابراین نمی‌توان برای پودرهای کاکائو قیمت ثابتی در نظر گرفت.

خرید پودر کاکائو اورجینال مرغوب

خرید پودر کاکائو مرغوب

برای خرید پودر کاکائو اورجینال مرغوب می‌توانید به آدرس اینترنتی و یا کانال تلگرامی بازرگانی سورن مراجعه نمایید. سورن واردکننده و عرضه‌کننده انواع پودرهای کاکائو مرغوب است. تمامی محصولات این برند دارای تأییدیه سلامت می‌باشند و از قیمت مناسبی برخوردارند. سورن محصولات خود را به‌صورت عمده و با بهترین کیفیت به فروش می‌رساند. برای ثبت سفارش‌های خود با واحد فروش این بازرگانی در تماس باشید.

 

قیمت پودر کاکائو در بازار

قیمت پودر کاکائو در بازار به موارد متعددی بستگی دارد. این موارد تاثیرگذار بر قیمت پودر کاکائو شامل برند و کشور سازنده و همچنین وزن درخواستی آن می باشد. پودر کاکائو که آسیاب شده دانه درخت کاکائو است خواص بیشماری داشته و کاربردهای فراوانی در حوزه های تولیدی بخش صنایع غذایی دارد. نیاز به اعطا محبوبیت به محصولات غذایی سبب شده است تولید کنندگان به این چاشنی خوش طعم در وزن بالا احتیاج داشته باشند که برای رفع نیاز آنها، ارائه عمده پودر کاکائو با قیمت عالی محقق شده است. در ادامه مطلب، درباره مسائل مختلف Cocoa Powder صحبت نموده ایم. با ما همراه باشید.

قیمت پودر کاکائو در بازار

قیمت پودر کاکائو در بازار

برند و وزن سفارشات، بر قیمت پودر کاکائو در بازار تاثیر دارند. برندهای متعددی توسط بازرگانی سورن وارد کشور شده اند که از این برندها می توان به آلتین مارکا ترکیه، اپرا فرانسه، کارگیل هلند و … اشاره نمود که در بخش های مختلف سایت به صورت جامع آنها را توضیح داده ایم. قیمت هر کدام از این پودرهای کاکائو متفاوت بوده و به فرمولاسیون، طرز تولید آنها و کشور سازنده شان بستگی دارد.

خواص پودر کاکائو Cocoa Powder

خواص پودر کاکائو Cocoa Powder

اکنون به بررسی خواص پودر کاکائو Cocoa Powder می پردازیم. این ماده خوراکی لذیذ، خواص درمانی و تقویتی بی نظیری دارد و با مصرف آن تا حد زیادی مشکلاتی نظیر سکته قلبی و مغزی کمتر می شود. از جنبه سلامت پوست و تقویت آن نیز مصرف پودر کاکائو بسیار موثر عمل کرده و نقش مثبتی را ایفا می کند.

مصرف پودر کاکائو کاهش فشار خون را به همراه داشته و برای افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند موثر است. پودر کاکائو در کنار طعم و عطر عالی که به محصولات می بخشد دارای خواص بیشماری نیز است و به عبارتی یکی از پرطرفدارترین مواد خوراکی در صنایع غذایی به شمار می آید.

سفارش اینترنتی پودر کاکائو اصل

سفارش اینترنتی پودر کاکائو اصل

برای انجام سفارش اینترنتی پودر کاکائو اصل کافی است چند دقیقه زمان صرف نمایید. پس از اینکه برند پودر کاکائو و وزن مدنظر خود را تعیین کردید به قسمت ثبت سفارش بروید و با تکمیل فرم مربوطه، سفارش خود را اعلام نمایید. پس از دریافت سفارشات و بسته بندی آنها، محصولات با رعایت ضوابط فروش آنلاین به مراکز تولید کنندگان سراسر کشور ارسال می گردد. ضمن اینکه، فرقی ندارد سفارش دهندگان در دورترین یا نزدیک ترین منطقه به مرکز ما باشند در هر صورتی محصول سفارشی در عرض یک روز به مکان افراد فرستاده می شود.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت