مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

مرکز انواع پودر کاکائو تهران + برگه آنالیز | PH 5 -8 | Alkalized

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع پودر کاکائو + آنالیزدریافت قیمت روز انواع پودر کاکائومراکز فروش پودر کاکائو وارداتی
انواع پودر کاکائو + آنالیز

تولیدکنندگان بهتر است پیش از خرید پودر کاکائو، با انواع پودر کاکائو + آنالیز آن آشنا شوند تا با یک شناخت کامل تر خرید خود را انجام دهند. پودر کاکائو از مواد پایه ای اصلی در محصولات بسیاری به حساب می آید که نیاز است در خرید آن دقت شود تا عطر و طعم عالی به محصولات از طریق آنها منتقل شود.

انواع پودر کاکائو + آنالیز

در این بخش، چند نوع پودر کاکائو معروف در جهان را آنالیز کرده ایم تا تولید کنندگان ارجمند راحت تر بتوانند اقدام به انتخاب و خرید پودر کاکائو کنند.

انواع پودر کاکائو + آنالیز

انواع پودر کاکائو + آنالیز

در زیر به انواع پودر کاکائو + آنالیز آنها پرداخته ایم:

  • پودر کاکائو بنسروپ هلندی

پودر کاکائو Bensdorp از برندهای مشهور کشور هلند می باشد که از رنگ بسیار تیره ای برخوردار است و برای آن دسته از تولید کنندگانی که به دنبال پودر کاکائو تیره رنگ می گردند بسیار مناسب می باشد. از نظر میزان چربی، دارای ۲۲ تا ۲۴ درجه چربی است که میزان مطلوب و قابل قبولی محسوب می شود.

  • پودر کاکائو آلتین مارکا ترکیه ای

این پودر کاکائو Altin Marka قابل استفاده در انواع نوشیدنی های کاکائویی و هات چاکلت ها می باشد. همچنین در کارخانه های بسیاری برای تولید نسکافه، کاپوچینو، انواع کیک و شیرینی و … به کار گرفته می شود. عطر گریدهای مختلف آلتین مارکا بسیار لذت بخش است که این عطر عالی با طعم بی نظیر آن منجر به شهرت جهانی Altinmarka شده است.

  • پودر کاکائو لوکس فاین آلمانی

پودر کاکائو Lux fine یکی دیگر از محصولاتی است که آنالیز مثبتی دارد. میزان چربی این پودر کاکائو، ۸/۱۱ درصد بوده و سایر مشخصات آن طبق استانداردهای جهانی می باشد. کشور آلمان با ارائه این محصول به یکی از نامداران پودر کاکائو در جهان تبدیل شده است.

  • پودر کاکائو جامبی اندونزی

پودر کاکائو Jambi از آنالیز خوبی برخوردار است. این پودر کاکائو که در مالزی تولید می شود به کشورهای اروپایی و آسیایی بسیاری از جمله کشور ما فرستاده می شود و فروش بالایی را به دست آورده است. مهمترین علل بروز این شرایط عالی، ارائه محصولاتی با کیفیت استاندارد با حداقل قیمت می باشد.

دریافت قیمت روز انواع پودر کاکائو

قیمت انواع پودر کاکائو

قیمت انواع پودر کاکائو بر اساس برند آن مشخص شده است. معمولا قیمت برندهای متعلق به کشورهای آسیایی نظیر فاواریچ مالزی، آلتین مارکا ترک و … بهتر از نوع اروپایی هستند و در کشور ما نیز طرفداران بیشتری دارند.

مراکز فروش پودر کاکائو وارداتی

مراکز فروش پودر کاکائو وارداتی

بازرگانی سورن از مراکز فروش پودر کاکائو وارداتی می باشد که در لاین پودر کاکائو خود، حدود ۱۰ مدل پودر کاکائو را برای پخش عمده مهیا نموده ایم. این پودرهای کاکائو ارائه شده توسط ما از بهترین های جهان هستند که با ضمانت اصالت توزیع می گردند.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت