مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

واردات روغن جانشین CBS- بازرگانی سورن -Soren

آنچه در این مقاله میخوانیم...

روغن کاکائوشکلات پوششیفروش روغن جایگزین کره کاکائومزایای استفاده از روغن جانشین cbsخرید روغن جانشین cbs با بهترین قیمتقیمت روغن سی بی اس cbsعرضه انواع روغن مخصوص شکلات سازیروغن شکلات پی جی پی آر PGPR
روغن جانشین CBS

در تولید کاکائو و شکلات‌ها از روغن‌های طبیعی استفاده می‌شود که مقداری قیمت آن بالا می‌باشد؛ ازاین‌رو در بیشتر کارخانه‌های تولیدی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به‌جای روغن‌های طبیعی از Cocoa Butter Substitutes یا همان روغن جانشین cbs استفاده می‌شود. این نوع روغن از هسته پالم تولید می‌شود. روغن cbs بیشتر از کشورهای دیگر وارد می‌شود و معمولاً دربسته‌های ۲۵ کیلویی به فروش می‌رسد. روغن‌های طبیعی کاکائو در دمای بالا دچار ذوب می‌شوند و مقاومت چندانی ندارد اما روغن جایگزین در برابر ذوب‌شدگی از مقاومت بالایی برخوردار است و می‌توان از آن در تولید انواع شیرینی‌ها و شکلات‌ها استفاده کرد.

روغن کاکائو

 روغن جانشین CBS

روغن کاکائو از دانه‌های طبیعی کاکائو به دست می‌آید. این روغن باعث حفظ کیفیت و محافظت از کاکائو می‌شود. استفاده از این ماده در تولید شیرینی و شکلات موجب براق شدن و ایجاد طعم دلپذیر می‌شود؛ اما ازآنجایی‌که در دانه‌های کاکائو مقدار کمی از این ماده وجود دارد، دسترسی به آن دشوار است و معمولاً چاشنی گران‌قیمتی محسوب می‌شود؛ ازاین‌رو در بیشتر کارخانه‌های شیرینی و شکلات‌سازی از روغن جانشین cbs به‌جای روغن طبیعی کاکائو استفاده می‌شود.

شکلات پوششی

شکلات پوششی

شکلات پوششی یکی از محصولاتی است که در تولید آن از روغن جانشین cbs استفاده می‌شود. شکلات‌های پوششی برای تزئین و روکش کیک‌ها و شکلات‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این شکلات به‌صورت تخته‌ای به فروش می‌رسد و حاوی حدود ۳۰ درصد روغن جانشین می‌باشد. این شکلات دارای طعم‌های مختلفی همچون تلخ، توت‌فرنگی، موزی، پرتقالی و… است و در بسته‌بندی‌های مختلف به‌صورت کیلویی و فله‌ای به فروش می‌رسد.

فروش روغن جایگزین کره کاکائو

فروش روغن جایگزین کره کاکائو

مراکز مختلفی درزمینهٔ فروش روغن جایگزین کره کاکائو و محصولات مشابه آن فعالیت می‌کنند. یکی از این مراکز، بازرگانی سورن می‌باشد. سورن دارای چندین سال سابقه پخش و فروش عمده مواد اولیه و شکلات می‌باشد. روغن جانشین cbs بازرگانی سورن در دو نوع متفاوت به فروش می‌رسد. نوعی از این روغن به‌صورت قالبی می‌باشد و از آن در تولید شکلات‌ها و بستنی‌ها استفاده می‌شود و نوع دیگر روغن روکشی است که برای پوشش دادن سطح شیرینی‌ها و شکلات‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. جهت خرید عمده این محصولات با واحد فروش بازرگانی سورن در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از روغن جانشین cbs

مزایای استفاده از روغن جانشین cbs

روغن جانشین cbs از دانه میوه پالم تهیه می‌شود. این روغن به‌اندازه روغن دانه طبیعی کاکائو براق است. از مزایای روغن جایگزین می‌توان به قالب‌گیری سریع، مقاومت در برابر ذوب، عدم ماسیدگی در دهان، سازگاری با کره کاکائو و… نام برد. علاوه بر دارا بودن این مزایا این روغن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در کاهش هزینه‌های کارخانه‌های تولیدی شکلات، نقش چشمگیری دارد.

خرید روغن جانشین cbs با بهترین قیمت

خرید روغن جانشین cbs با بهترین قیمت

خرید روغن جانشین cbs با بهترین قیمت در جعبه های ۲۰ کیلویی و به شکل عمده از مالزی وارد ایران می شود. همانطور که می دانید به دلیل قیمت بالا کره کاکائو، این روغن جایگزین مناسبی برای این محصول به حساب می آید. به این ترتیب، تولید کنندگان به جای کره کاکائو از روغن سی بی اس استفاده می کنند. برخی تولید کنندگان نیز این دو روغن را میکس کرده و باهم مورد استفاده قرار می دهند.

روغن cbs در تولید انواع شکلات، شیرینی و کیک مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن که برگرفته از هسته پالم است دارای نقطه ذوب ۳۴ تا ۳۸‌ سانتی گراد می باشد.

در بین تولید کنندگان، خرید و تهیه روغن cbs به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا با استقبال خوبی همراه شده است. این محصول تنها توسط چند کشور تولید می شود که مالزی یکی از آنها است و تولیدات این کشور به فروش خوبی دست یافته اند.

قیمت روغن سی بی اس cbs

قیمت روغن سی بی اس cbs

قیمت روغن سی بی اس cbs متغیر است و به عواملی همچون میزان سفارشات و برند منتخب بستگی دارد. به این ترتیب، هر چقدر میزان سفارشات بالاتر باشد قیمت نیز شکسته شده و به یک قیمت عمده ای تبدیل می شود به همین خاطر خرید عمده ای به نفع مراکز تولیدی است.

برند محصول نیز بر قیمت تمام شده آن تاثیر و نقش دارد. برندهای آسیایی مانند سیم داربی مالزی با قیمت مناسبی ارائه می شوند که با وجود قیمت پایین تر، کیفیت قابل قبولی هم دارند. مشتریان محترم می توانند برای استعلام آخرین قیمت محصول و همینطور اعلام موجودی آن با واحد فروش بازرگانی سورن در تماس باشند.

عرضه انواع روغن مخصوص شکلات سازی

روغن مخصوص شکلات سازی

عرضه انواع روغن مخصوص شکلات سازی توسط بازرگانی سورن در حال انجام است. شکلات یکی از خوراکی های محبوب در ایران است که فروش بالایی دارد. کارخانه هایی که در زمینه تولید شکلات فعالیت دارند به مواد اولیه ای همچون روغن سی بی اس نیاز دارند که ما این روغن را در اختیار آنها قرار می دهیم. روغنcbs  در مراکز شکلات سازی دو دسته است:

  • روغن cbs روکشی: تولید کنندگان از این روغن جهت تولید روکش سطح شکلات استفاده می کنند. همچنین این محصول در روکش بستنی، دسر، پوشش ویفر و بیسکویت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • روغن cbs قالبی: در تولید انواع شکلات قالبی کاربرد دارد. همچنین این محصول در بستنی، خامه قنادی، پنیرها و انواع دسرها استفاده می شود.

روغن شکلات پی جی پی آر PGPR

روغن شکلات پی جی پی آر PGPR

روغن شکلات پی جی پی ار از مواد اولیه بسیار اساسی و مهم در تولید شکلات به حساب می آید. PGPR که در بشکه های ۲۵ لیتری تولید می شود نقش مهمی در فرایند تولید شکلات بر عهده دارد.

روغن شکلات توسط کشورهای آمریکا و چین تولید و عرضه می شود. استفاده همزمان روغن شکلات پی جی ار پی در کنار لسیتین باعث یکنواختی سطح شکلات جلوگیری از ایجاد حباب در شکلات و مخصوصا روکش شکلات و بستنی و … می شود.

استفاده گسترده روغن شکلات در تولید کیک، کلوچه بستنی ، شکلات و دسر موجب تقاضای بالای این محصول شده است.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت