مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

واردات پودر کاکائو از ترکیه | ,وارد کنندگان cacao powder

آنچه در این مقاله میخوانیم...

شرایط واردات پودر کاکائو از ترکیهمحصولات شرکت ام تی رویال ترکیهفروش پودر کاکائو آلتین مارکا S9   S8
واردات پودر کاکائو از ترکیه

پودر کاکائو یکی از محصولات پرکاربردی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می‌باشد و از آن به‌عنوان چاشنی و طعم‌دهنده استفاده می‌شود. کشورهای مختلفی درزمینهٔ کشت و تولید کاکائو فعالیت می‌کنند. در ایران نیز درخت کاکائو در مقیاس‌های کوچک کشت می‌شود اما این تعداد پاسخگوی نیازهای مصرفی کشور نیست. ازاین‌رو بیشتر پودر کاکائو کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. ترکیه یکی از کشورهای صادرکننده پودر کاکائو است که به علت نزدیکی به ایران، بیشتر واردات پودر کاکائو از ترکیه انجام می‌گیرد. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های پودر کاکائو ترکیه‌ای و شرایط واردات آن آشنا خواهید شد.

 

شرایط واردات پودر کاکائو از ترکیه

شرایط واردات پودر کاکائو از ترکیه مقداری با گذشته تفاوت دارد. علت به وجود آمدن این شرایط جدید تحریم‌ها می‌باشد. درگذشته تنها به‌وسیله کارت بازرگانی واردات پودر کاکائو انجام می‌شد و پس از ثبت سفارش، پرداخت عوارض گمرکی و تأیید بهداشت از طریق بانک‌های ایرانی پول به‌حساب شرکت صادرکننده واریز می‌شد. باوجود تحریم‌ها نمی‌توان پول را از طریق بانک‌ها واریز کرد. به همین علت امروزه برای واردات پودر کاکائو از ترکیه، پس از انجام مراحل فوق پول باید از طریق سیستم نیمایی و صرافی‌ها به‌حساب شرکت موردنظر واریز شود.

محصولات شرکت ام تی رویال ترکیه

یکی از شرکت‌هایی که ایران بیشتر واردات پودر کاکائو از ترکیه را به‌وسیله آن انجام می‌دهد، شرکت ام تی رویال ترکیه می‌باشد. شرکت ام تی رویال ترکیه دارای مجوزها و تأییدیه‌های بهداشتی لازم درزمینهٔ تولید پودر کاکائو است. همچنین این شرکت از دارای گواهینامه تجارت است و محصولات خود را باقیمت مناسبی صادر می‌کند. این شرکت انواع پودرهای کاکائو نچرال و آلکالایز را تولید و عرضه می‌کند. از دیگر محصولات شرکت ام تی رویال ترکیه کره کاکائو، روغن جانشین کره کاکائو، روغن لسیتین و سایر متعلقات کاکائو می‌باشد.

فروش پودر کاکائو آلتین مارکا S9   S8

یکی از محصولات شرکت ام تی رویال ترکیه که در بازار ایران بسیار پرفروش است، پودر کاکائو آلتین مارکا می‌باشد. این پودر در دو کد s8 و s9 تولید و عرضه می‌شود. کیفیت پودر کاکائو آلتین مارکا با برندهای اروپایی بازار برابری می‌کند اما میزان قیمت آن حدود ۹ هزار تومان ارزان‌تر است. اکثر بازرگانی‌هایی که درزمینهٔ واردات پودر کاکائو از ترکیه فعالیت می‌کنند، این پودر کاکائو را نیز عرضه می‌کنند. یکی از مراکز فروش پودر کاکائو آلتین مارکا S9 , S8، بازرگانی سورن است. سورن پودرهای کاکائو آلتین مارکا را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.فر

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت