مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

واردات پودر کاکائو اصل از ترکیه |بازرگانی سورن | S9 -S8 – Ulker

آنچه در این مقاله میخوانیم...

پودر کاکائو اصلی با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟انواع پودر کاکائو ترکیه ای باکیفیت و اصیلچرا خرید پودر کاکائو از ترکیه از انجام می شود؟درخت کاکائوطرز تهیه پودر کاکائوقیمت پودر کاکائو فله ای در ایران چقدر است؟واردات پودر کاکائو از ترکیه با بهترین قیمت

واردات پودر کاکائو از کشورهای معروف و شناخته شده در زمینه تولید پودر کاکائو  که برندهای معتبر و شناخته شده ای در این زمینه دارند به صورت تخصصی در ایران انجام می شود. رعایت استاندارهای مشخص و شناخته شده در این زمینه برای واردات از کشورهای معروف اروپایی و ترکیه، باعث آسودگی خاطر بیشتر برای خریدارانی که قصد خرید عمده پودر کاکائو  دارند می شود.

با توجه به اینکه در حال حاضر فرایند ال سی بین بانکی سخت و یا غیر ممکن است، واردات پودر کاکائو اصلی با برندهای معتبر ، دشواری ها و مسائل مربوط به خودش را دارد که باید در نظر گرفته شود. با این وجود با برنامه ریزی و ارتباطات گسترده به منظور رضایت حداکثری مشتریان گرامی، واردات پودر کاکائو اصل  با بهترنی شرایط و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد.

واردات پودر کاکائو

پودر کاکائو اصلی با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

بعد ار فرایند تولید کره کاکائو از دانه های کاکائو، مواد جامد دیگری وجود دارند که نتیجه باقیمانده از مخلوط هستند . این محصول به عنوان پودر کاکائو شناخته شده و مصرف می شود. پودر کاکائو مانند بقیه مشتقات کاکائو از درخت کاکائو به وجود می آید.

واردات پودر کاکائو

انواع پودر کاکائو ترکیه ای باکیفیت و اصیل

پودر کاکائو ترکیه ای از جمله پودرهای باکیفیت و نسبتا ارزان قیمت تر در بازار ایران می باشد. بازار رقابتی ترکیه و نزدیکی مرزی به ایران،  از جمله عوامل قیمت نسبتا ارزان تر پودر کاکائو وارداتی ترکیه در ایران است. از انواع این محصولات که در ایران برای کارخانه های شکلات ، شیرینی ، کیک ، بیسکوییت و بستنی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی عرضه می شود می توان برندهای مطرح زیر را نام برد:

 

    • پودر کاکائو لاتامارکو
    • پودر کاکائو نچرال
    • پودر کاکائو S9 آلتین مارکا
    • پودر کاکائو S8 التین مارکا
    • پودر کاکائو اولکر ulker

عموما پودر کاکائو تیره فراوری شده در بازار برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مصرف بالاتری دارد.

واردات پودر کاکائو ترکیه

چرا خرید پودر کاکائو از ترکیه از انجام می شود؟

همانطور که می دانیم، خاستگاه اصلی پودر کاکائو و درخت کاکائو افریقا است. اما مشکلاتی مانند عدم شناخت از تجار آفریقایی ، سختی و بالابودن هزینه های حمل و نقل و عدم امکان انتقال پول باعث شده است تا خرید پودر کاکائو از ترکیه راهی مقرون به صرفه و مناسب برای ما باشد. لازم به ذکر است با توجه به نزدیکی مرزی و جغرافیایی دو کشور ، تحویل سفارشات پودر کاکائو ترکیه در حدود ۴ روز کاری از زمان سفارش امکان پذیر است که مدت زمان مناسبی براورد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

واردات پودر کاکائو

درخت کاکائو

درختی است که با ارتفاع از ۴ الی ۱۰ متر که میوه آن مخصوص فصل خاصی نیست و در تمام سال محصول می دهد. هر کدام از میوه های درخت کاکائو زرد رنگ و بسته مانند و به اندازه یک خیار هستند. ای میوه ها به طور میانگی از ۲۵ الی ۵۰ دانه را شامل می شوند. در فرایند تولید کاکائو به عنوان اولین قدم، این دانه ها را جمع آوری می کنند تا بپوسد و سپس وارد فرایند تولید و مصرف می شود.

واردات پودر کاکائو

طرز تهیه پودر کاکائو

برای تیه پودر کاکائو ، دانه های کاکائو را در جای خشک یک هفته نگهداری می کنند. به این ترتیب فرایند تخمیر انجام می شود. بعد از مرحله کاکائو برداشت می شود تا پوست کاکائو سفت شود و سپس فرایند بوجاری کردن دانه های کاکائو آغاز می شود. بعد از بوجاری کردن که منجر به جدا شدن مغز دانه از پوسته شد، با آسیاب کردن مغز دانه های کاکائو مایع غلیظی به وجود می اید که همان کیلور کاکائو بوده و مزه بسیار تلخی هم دارد.

واردات پودر کاکائو

قیمت پودر کاکائو فله ای در ایران چقدر است؟

با توجه به کشور سازنده پودر کاکائو و برند آن ، قیمت تمام شده پودر کاکائو در ایران متفوت خواهد بود . برای شناخت بیشتر کشورهای مبدا موارد زیر معرفی می شوند:

  1. پودر کاکائو هلندی
  2. پودر کاکائو ترکیه ای
  3. پودر کاکائو اندونزی
  4. پودر کاکائو اسپانیایی
  5. پودر کاکائو مالزی

با این توضیحات برای مثال پودر کاکائو هلندی کارگیل حدود ۲٫۳ تا ۲٫۷ یورو برای هر کیلوگرم می باشد.

واردات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو از ترکیه با بهترین قیمت

یکی از کشورهای اصلی که واردات پودر کاکائو از آن انجام می شود، کشور ترکیه است. واردات پودر از ترکیه و عرضه عمده در بازار ایران ، که تهیه شده از پودر کاکائو مناسب و باکیفتی برای مصرف نهایی است، گزینه مناسبی برای خرید پودر کاکائو فله  در حجم های بالا است. چرا که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت خوبی هم می باشد.

واردات پودر کاکائو

یکی از برندهای معروف و معتبر ترکیه در تولید پودر کاکائو  شرکت آلکالایز لاتامارکو این کشور است که با ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک توانسته است سهم خوبی در بازارهای صادراتی از جمله ایران داشته باشد. ,واردات مستقیم پودر کاکائو ترکیه با کیفیت مناسب و قیمت عالی، شرایط خوبی برای مشتریان ما که مصرف عمده پودر کاکائو دارند، فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی جهت خرید پودر کاکائو فله با ما در تماس باشید. در کنار این برند صاحب نام ، پودر کاکائو S9 ترکیه نیز از جمله با کیفت ها و معروف ها در بازار است.

 

واردات پودر کاکائو از ترکیه

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت