مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

واردات پودر کاکائو ترک اس ۹| بازرگانی پودر کاکائو S9

آنچه در این مقاله میخوانیم...

مشاوره خرید بهترین پودر کاکائو خالصلیست قیمت پودر کاکائو کیلویی عمدهخرید پودر کاکائو تلخ فلهفروش پودر کاکائو ترک اس 9  آلتین مارکا S9 Altin Markaبسته بندی پودر کاکائو فله ای چگونه است؟قیمت پودر کاکائو فله ای چقدر است؟5 برند معتبر پودر کاکائویی خارجی در ایران کدامند؟پودر کاکائو هلندی بنسروپ Bensdrop Cacao Powderپودر کاکائو کارگیل هلند Cargill Cacao Powderپودر کاکائو ترک آلتین مارکا S9 Altin Marka Cacao Powderپودر کاکائو اسپانیایی مونر Moner Cacao Powderپودر کاکائو لوکس فاین آلمان Lux Fine Cacao Powderبازرگانی پودر کاکائو خارجی سورن
پودر کاکائو ترک

 

فروش و عرضه مستقیم پودر کاکائو ترک ، با شرایط ویژه برای خریدهای عمده مراکز تولیدی صنایع غذایی ، کارخانه های شکلات و شیرینی ، کیک ، بستنی و غیره از طریق بازرگانی پودر کاکائو سورن در ایران انجام می شود.

پودر کاکائو ترک

مشاوره خرید بهترین پودر کاکائو خالص

برای اتنخاب و یا مشاوره در خصوص خرید بهترین پودر کاکائو خالص، باید پارامترهای مهمی را در نظر گرفت. برای مثال برند پودر کاکائو آلتین مارکا ترکیه با دو مدل  S9  و S8 در بازار عرضه می شود. اما انتخاب یکی از این دو مربوط به محصول و مورد استفاده نهایی می شود. همچنین موارد دیگری مانند کیفیت رنگدهی ، میزان قلیایی بودن پودر کاکائو ، میزان تیرگی ، رنگ پودر کاکائو و … از همه مهمتر قیمت پودر کاکائو ، مواردی هستند که باید در خرید به آنها دقت داشت.

لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی عمده

برای خرید پودر کاکائو ترک و یا هر نوع پودر کاکائو خارجی دیگر ، از موارد اصلی داشتن لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی است. با توجه به اینکه مصرف پودر کاکائو در صنایع عموما به طور مداوم و نیز عمده صورت می گیرد، قیمت پودر کاکائو کیلویی عمده با قیمت نرخ تکی آن تفاوت بالایی دارد. بنابراین برای اطلاع از لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی به صورت عمده ، اطلاعات بیشتر را از طریق کارشناسان با شماره های تماس درج شده در سایت دریافت نمایید.

پودر کاکائو ترک

خرید پودر کاکائو تلخ فله

یکی از انواع پودر کاکائو که کاربرد فراوانی در تولید انواع شکلات و کیک دارد، پودر کاکائو تلخ است. خرید پودر کاکائو تلخ فله از طریق بازرگانی پودر کاکائو سورن به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می شود.

پودر کاکائو ترک

فروش پودر کاکائو ترک اس ۹  آلتین مارکا S9 Altin Marka

یکی از معروف ترین و معتبرترین پودرهای کاکائو در بازار، پودر کاکائو ترک آلتین مارکا S9  می باشد. ویژگی اصلی پودر کاکائو ترک اسنو ، علاوه بر داشتن کیفیت مناسب ، قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر انواع پودر کاکائو های خارجی در بازار است. همچنین نزدیکی مرزی ترکیه و دفاتر خارجی همکار ما در این کشور، شرایط حمل و تحویل فوری را آسان تر نموده اند. لذا تازگی پودر کاکائو ترک و تحویل فوری سفارشات پالتی از دیگر مزایای پودر کاکائو آلتین مارکا است. برای کارخانه ها  و مراکز صنعتی غذایی خرید دوره ای پودر کاکائو فله هم امکان پذیر است. برای فروش پودر کاکائو ترک اسنو با شرایط ویژه با ما در تماس باشید.

پودر کاکائو ترک

بسته بندی پودر کاکائو فله ای چگونه است؟

پودر کاکائو فله ای برای خریدهای عمده ، معمولا در کیسه های ۲۵ کیلویی عرضه می شود. همچنین پالت های پودر کاکائو فله ای ۷۵۰ کیلوگرمی می باشد که واردات به این صورت انجام می شود. خرید پودر کاکائو فله ای برای تهران و شهرستان با یک تماس و یا ثبت سفارش در سایت امکا پذیر است.

پودر کاکائو ترک

قیمت پودر کاکائو فله ای چقدر است؟

برای کسب قیمت پودر کاکائو فله ای باید این نکته را در نظر داشت که با توجه وارداتی بودن پودر کاکائو و وابسته بودن آن به نرخ ارز ، قیمت پودر کاکائو در بازه های زمانی مختلف متفاوت است. بنابراین قیمت پودر کاکائو فله ای را هنگام ثبت سفارش و نهایی کردن آن از واحد پشتیبانی دریافت نمایید.

پودر کاکائو ترک

۵ برند معتبر پودر کاکائویی خارجی در ایران کدامند؟

در طول سالهای گذشته ، پودر کاکائو های مختلفی با برندهای متنوع ، در بازار وارد و عرضه شده اند. اما با در نظر گرفتن کیفیت و اعتبار برندها ، همه آنها صاحب نام و شناخته شده نیستند. براش ناخت ۵ برند معتبر پودر کاکائو خارجی در بازار با ادامه مطلب با ما همراه باشید:

  • پودر کاکائو هلندی بنسروپ Bensdrop Cacao Powder

پودر کاکائو هلندی بنسروپ با درصد چربی ۱۲ و آلکایزر ۱۰-۱۲ دارای رنگ تیره و قدرت رنگدهی فوق العاده ای می باشد. کیفیت بالای پودر کاکائو هلندی بنسروپ ، آن را به یکی از بهترین پودرکاکائوهای بازار تبدیل کرده است.

پودر کاکائو ترک

  • پودر کاکائو کارگیل هلند Cargill Cacao Powder

از دیگر پودر کاکائو هلندی معتبر در بازارها پودر کاکائو کارگیل است. بوی تند که باعث طعم دهی قوی در محصول نهایی می شود از خصوصیات اصلی کارگیل است.

پودر کاکائو ترک

  • پودر کاکائو ترک آلتین مارکا S9 Altin Marka Cacao Powder

اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه و با کیفیت مناسب هستید ، پودر کاکائو آلتین مارکا اسنو را به شما پیشنهاد می دهیم. این پودر کاکائو دارای خواص و کیفیت بالایی است و مزیت اصلی آن در مقایسه با سایر رقبا، قیمت مقرون به صرفه تر آن است.

پودر کاکائو ترک

  • پودر کاکائو اسپانیایی مونر Moner Cacao Powder

پودر کاکائو اسپانیایی با برند تجاری مونر ، از دیگر پودر کاکائو هاست که در کیسه های ۲۵ کیلویی و پالت های ۷۵۰ کیلویی عرضه می شود.

پودر کاکائو اسپانیایی مونر

  • پودر کاکائو لوکس فاین آلمان Lux Fine Cacao Powder

بی شک یکی از پودر کاکائو های خارجی معتبر و با کیفیتی که در ایران جواب خوبی هم پس داده است، پودر کاکائو لوکس فاین آلمان است. دیتا شیت و آزمایشات فنی معتبر نشان دهنده درجه کیفیت و اعتبار این پودر کاکائو است.

پودر کاکائو ترک

بازرگانی پودر کاکائو خارجی سورن

بازرگانی پودر کاکائو سورن ، با شناخت کافی از بازارها، دفاتر همکار خارجی و سوابق کاری با کارخانه های شکلات و شیرینی و کیک و سایر صنایع ، ارائه بهترین شرایط و قیمت پودر کاکائویی فله با برندهای معتبر خارجی اشاره شده، را امکان پذیر ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، خرید پودر کاکائو ترک ، هلندی ، آلمانی و اسپانیایی با ما در تماس باشید.

پودر کاکائو ترک

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت