مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

گوارگام ثعلب بیکول | ترکیبات شیمیایی گوارگام چیست؟

آنچه در این مقاله میخوانیم...

گوارگام ثعلب بیکولترکیبات شیمیایی گوارگام چیست؟گوارگام ثعلب بیکولکاربرد گوارگام در صنایع مختلفکاربرد گوارگام در صنایع غذاییمعرفی برندهای گوارگام هندیگوارگام ثعلب بیکولمزایای استفاده از  گوارگام بیکول (Bicol) هندیویژگی های گوارگام ثعلب بیکول چیست؟خرید عمده گوارگام ثعلب بیکول
گوارگام ثعلب بیکول

گوارگام ثعلب بیکول

گوارگام ثعلب بیکول (Guar Gum) با نام تجاری یک افزودنی غذایی است که کاربردهای زیادی در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی دارد. این محصول یک فیبر غذایی است که از گونه ای از استافیلوکوکوس اورئوس (گیاه گوار) بومی هند بدست می آید. بر خلاف سایر غلیظ‌کننده‌ها مانند نشاسته اصلاح‌شده، صمغ گوار را می‌توان در غذاهایی با برچسب «تمام طبیعی» استفاده کرد.

گوارگام ثعلب بیکول

ترکیبات شیمیایی گوارگام چیست؟

صمغ گوار یک هیدروکلوئید غیر یونی است که از دانه های لوبیا راسمیک Cyamopsis tetragonoloba (Cyamopsis tetragonoloba) پس از پوست اندازی، آسیاب آندوسپرم و الک به دست می آید. در واقع از نظر ساختار شیمیایی گالاکتومانان به معنای شاخه اصلی است. d-مانوز و زیر کلاس آن گالاکتوز است. نسبت مانوز به گالاکتوز در گوار پیشرفته ۲:۱ است و ژل تشکیل نمی دهد.
واکنش‌پذیری گروه‌های هیدروکسیل آزاد گوارگام ۲ تا ۳ در گروه‌های گالاکتوز یا مانوز، خواص رئولوژیکی و غلظت محصول نهایی را تعیین می‌کند. قوام آن ۸ برابر نشاسته ذرت است.

صمغ گوار در حلال های آلی نامحلول است و محلول تیکسوتروپیک با ویسکوزیته بالا در آب سرد یا گرم می دهد. حداکثر هیدراتاسیون پس از ۲-۴ ساعت در دمای اتاق ۷٫۵-۹ pH. گاهی در این ماده اثر هم افزایی کنسانتره در نزدیکی سوسپانسیون های دیگر مانند صمغ زانتان قابل مشاهده است.

گوارگام ثعلب بیکول

کاربرد گوارگام در صنایع مختلف

۱- صنایع داروسازی:

به عنوان یک عامل تعلیق برای محلول ها، به عنوان یک اتصال دهنده و تجزیه کننده برای قرص ها و محصولات جامد استفاده می شود.

مانند تولیدکنندگان کرم، خمیر دندان، شامپو، ملین، ژل، خمیر ریش، داروی خوراکی، صابون مایع و غیره.

۲- صنایع نفت و پتروشیمی

گوارگام کاربردهای زیادی در صنعت نفت و گاز دارد که از جمله آنها می توان به شکستگی چاه نفت اشاره کرد. به دلیل ویسکوزیته بالا، صمغ گوار به طور گسترده در حفاری چاه نفت، حفاری زمین شناسی و فعالیت های اکتشاف آب استفاده می شود.

۳-صنعت آرایشی و بهداشتی

یکی از گسترده ترین صنایع در تجارت، صنعت آرایشی و بهداشتی است. انواع لوازم آرایشی با استفاده از صمغ گوار تهیه می شود. صمغ گوار به عنوان یک ماده تشکیل دهنده در این محصولات استفاده می شود: لوسیون ها، کرم ها، شامپوها، صابون ها، ژل ها، صابون های مایع، شوینده ها و نرم کننده های بدن و غیره.

گوارگام ثعلب بیکول

کاربرد گوارگام در صنایع غذایی

مهم ترین ویژگی صمغ گوار استفاده از آن در صنایع غذایی است که در آن صمغ گوار به لبنیات، شیر، ماست، کره و پنیر مایع اضافه می شود که غلظت آن را افزایش می دهد و به حفظ قوام و بافت بستنی و نوشیدنی ها کمک می کند. . Slow همچنین برای اهداف مشابه در محصولات لبنی گیاهی استفاده می شود. از این غذا به عنوان چسب گوشت استفاده می شود.

همچنین در غذا برای ثبات و ظاهر ساندویچ ها، سالادها، سس باربیکیو، سس کچاپ و … استفاده می شود و همچنین به عنوان قوام دهنده و تثبیت کننده در کنسرو سوپ استفاده می شود. همچنین در سوپ های خشک، کنسرو گوشت فوری، دسرها، کنسرو ماهی، غذاهای منجمد و خوراک حیوانات استفاده می شود.

گوارگام ثعلب بیکول

معرفی برندهای گوارگام هندی

در اینجا به معرفی برندهای گوارگام هندی می پردازیم.

بیکول (Gwargam Bicol)

ویکول (Gwargam Vicol)

یونیکول(Gwargam Unicol)

پسفیک (Gwargam Pacific)

عبدالقادر( Gwargam Abdulqadir)

از بهترین محصولات هندی هستند که در بازار جهانی ظاهر شده است. همانطور که می دانید، هند دارای برندهای معتبر بسیاری است و هر یک از آنها توسط تولید کنندگان داخلی و بین المللی تایید شده است.

تولیدکنندگان می توانند با خرید گوارگام بیکول اصل و استفاده از آن در محصولات خود به ویسکوزیته مورد نظر خود دست یابند و غلظت مناسبی در ساختار محصولات خود ایجاد کنند.

گوارگام ثعلب بیکول

مزایای استفاده از  گوارگام بیکول (Bicol) هندی

آدامس گوار پیکول یک محصول ضخیم با کیفیت عالی است که توسط کشور هند تولید و عرضه می شود. بسیاری از محصولات غذایی مانند لبنیات، سس، مربا، بستنی، نان و … باید غلظت و ثبات لازم را داشته باشند تا به کیفیت مطلوب برسند. برای اینکه این محصولات به کیفیت مورد نیاز تولیدکنندگان برسند و پایداری استاندارد آنها را تقویت کنند باید از محصولات ضخیم تری مانند صمغ گوار استفاده کرد.

این نگین ها بافت خوبی دارند و با سایر مواد اولیه سازگاری دارند. تولیدکنندگان می توانند با خرید صمغ گوار پیکول اصل و استفاده از آن در محصولات خود و ایجاد غلظت مناسب در ساختار محصولات خود به ویسکوزیته مورد نظر دست یابند.

در واقع عدم تمرکز و ثبات لازم در برخی محصولات غذایی به معنای بی کیفیتی آنهاست. بنابراین تولیدکنندگان صنایع غذایی برای رفع این مشکل از محصولاتی مانند صمغ گوار استفاده می کنند. گوارگام هندی ممتاز همچنین می‌تواند به هدف سازنده برای ایجاد یک کنسانتره استاندارد برسد.

گوارگام ثعلب بیکول

ویژگی های گوارگام ثعلب بیکول چیست؟

بسته به شرایط دمایی مختلف، زمان خیساندن با pH های مختلف، سرعت انتشار پودر در حلال، غلظت اعمال شده و شبکه ذرات قیر، درجه خیس شدن ماده فوق غلظت های متفاوتی را در حلال های مختلف ایجاد می کند.

سهولت استفاده از صمغ گوار در صنایع به دلیل پخش سریع و هیدراته شدن آن در آب سرد و گرم و همچنین استفاده از ماده فوق برای رسیدن به غلظت مناسب، بدون حرارت برای ایجاد لایه لایه مانند و مقاومت بالا در برابر روغن. . . چربی ها، حلال ها، گاهی افزایش جذب آب در محصولات و غیره باعث شده است که این ماده در طیف وسیعی از امولسیفایرها، نرم کننده ها و تثبیت کننده ها مورد استفاده قرار گیرد.

  • گوار بی بو و محلول در آب است و به عنوان امولسیفایر، تثبیت کننده، تثبیت کننده و غلیظ کننده در صنعت نانوایی استفاده می شود.
  • به عنوان قوام دهنده در انواع سس ها استفاده می شود.
  •  یک ماده تثبیت کننده بستنی و سایر تثبیت کننده ها است.
  •  همراه با سایر صمغ ها خاصیت ژل کنندگی دارد.
  • به تعویق انداختن فساد نان، کیک و شیرینی

گوارگام ثعلب بیکول

خرید عمده گوارگام ثعلب بیکول

خرید عمده ثعلب گوارگام هندیبا بهترین قیمت توسط بسیاری از کارخانه ها و واحدهای تولیدی در سراسر کشور به ویژه واحدهای تولید بستنی انجام می شود. به عبارت دیگر، گستردگی تولید این مراکز، مسئولان این مراکز را مجبور به خرید آدامس سست گوار و سایر محصولات ضروری کرد. در حال حاضر فروش عمده آدامس گوار پیکول با قیمت عالی انجام می شود.

همچنین قیمت گارگام هندی با هر برندی به دلیل کیفیت درجه یک در محدوده خوبی قرار دارد و با عرضه عمده این امر مقرون به صرفه می شود. تولیدکنندگان محترم از سراسر کشور می توانند سفارشات اولیه محصولات خود را از طریق این وبسایت ثبت و در مدت زمان کوتاهی دریافت کنند.

علاوه بر صمغ گوار، کنجد، پودر کاکائو، پودر نارگیل، پودر قهوه، لسیتین، پودر ژلاتین و ده ها ماده اولیه دیگر که در قسمت های مختلف این مقاله در سورین مال توضیح داده شده است. محل. ، و اگر اهل قنادی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید

 

گوارگام ثعلب بیکول

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت