مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید شکلات تخته ای فله ارزان مخصوص قنادی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید شکلات تخته ای ارزان در انواع مختلفساخت و تهیه سس کاراملساخت و تهیه سس شکلات
شکلات تخته ای رنگی

شکلات تخته ای ارزان ،به عنوان یکی  از انواع شکلات هاست که مصرف صنعتی به عنوان مواد اولیه برای ساخت شیرینی و شکلات می باشد . خرید شکلات تخته ای ارزان، در بسیاری از کارخانه ها ، تولیدی ها و کارگاه های شکلات و شیرینی پزی مورد استفاده بالا است و در واقع یکی از مواد اولیه پرکاربرد و اصلی در صنعت های یاد شده است.

بنابرایت قنادی ها ، کارگا ههای شکلات و شیرینی و نیز کارخانه هایی که از شکلات تخته ای استفاده می کنند برای کم کردن هزینه های خود و قیمت تمام شده محصولاتشان به دنبال یافتن شکلات تخته ای ارزان هستند.  البته خرید شکلات تخته ای ارزان با بهترین قیمت و شرایط یکی از عوامل مهم در فروش محصولات نهایی می تواند باشد، چرا که با خرید مواد اولیه اصلی با قیمت ارزان ، قیمت تمام شده نهایی و نیز قیمت فروش ارزان تر می شود و از این طریق افزایش فروش و مشتری را د رپی خواهد داشت. البیته در این میان در کنار قیمت ارزان شکلات تخته ای ارزان ، در نظر گرفته کیفیت نیز بسیار مهم است. چرا که در محصول نهایی بسیار تاثیر گذارخواهد بود.

شکلات تخته ای ارزان

خرید شکلات تخته ای ارزان در انواع مختلف

شکلات های تخته ای به سبب کارآیی و کاربری که دارند در انواع مختلف از نظر طعم مزه و نیز وزن های مختلفی ساخته  می شوند. از انواع طعم و مزه شکلات های تخته ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکلات تخته ای بلوبری
  • شکلات تخته ای توت فرنگی
  • شکلت تخته ای کاپوچینو
  • شکلات تخته ای نعنا
  • شکلات تخته ای پرتقال
  • شکلات تخته ای لیمو
  • شکلات تخته ای انگور
  • شکلات تخته ای سفید
  • شکلات تخته ای تلخ

همچنین شکلات های تخته ای از وزن ۲۲۰ گرم الی ۳ کیلوگرم تولید و عرضه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای خزید ارزان ترین شکلات تخته ای با کیفیت فله برای کارگاه ها و تولیدی خود با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

شکلات تخته ای ارزان

ساخت و تهیه سس کارامل

ابتدا شکر ار با حرارت به حالت مایع و طلایی با استفاده از حرارت در می آوریم. سپس خامه تهیه شده را کم کم به شکر درست شده اضافه می نماییم و آن ها را باهم مخلوط می کنیم. سپس وانیل و نمک را هم اضافه و مخلوط می نماییم تا در سس درست شده ، حل شوند.

شکلات تخته ای ارزان

ساخت و تهیه سس شکلات

اولین کار ، آب کردن شکلات تخته ای به روش بن ماری است. پس از آب شدن کامل شکلات تخته ای ، روغن را به آن اضافه کرده و هم می زنیم تا کاملا با هم مخلوط شوند.

مواد دیگری که باید اضافه شوند شمل تخم مرغذ هم زده ، پودر وانیل و پودر کاکائو و پودر قند هستند. بعد از اضافه کردن پودر وانیل و پودر قند ، و کم کردن شعله ، پودر کاکائو و روغن را هم با مخلوط کن در مایع به دست آمده هم می زنیم تا سس شکلات مورد نظر ساخته شود.

شکلات تخته ای ارزان

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت