مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

مرکز فروش شکلات زنجبیلی جینجر فله

آنچه در این مقاله میخوانیم...

میزان مصرف شکلات زنجیلی و فواید آنفروش شکلات زنجبیلی در انواع مختلف با ارزان ترین قیمت
فروش شکلات زنجبیلی

فروش شکلات زنجبیلی جینجر به صورت فله و عمده برای عمده فروشان و فعالان پخش شکلات زنجبیلی جینجر در بورس شکلات ایران انجام می شود.

میزان مصرف شکلات زنجیلی و فواید آن

گیاه زنجبیل قدمتی بلند در آسیای شرقی و علی الخصوص کشور چین دارد. چینی ها از گذشته به صورت زیادی از زنجبیل و به طرق مختلف در انواع محصولات و غذاهای خود استفاده می کردند. به همین علت اصل شکلات زنجبیلی هم متعلق به کشور چین است.

فروش شکلات زنجبیلی

زنجبیل گیاهای بسیار پر خاصیت است که جهت درمان و نیز پیشگیری از درمان بسیاری از بیمارها  موثر و دارویی بی نظیر عمل می کند. پزشکان طب سنتی در چین یک داروی بسیار ساده ای از ترکیب زنجبیل و آب لیموی تازه و عسل تجویز می کنند که این شربت درمان بسیار خوبی برای سرماخوردگی به حساب می آید. امروزه این شربت در ایران نیز به صورت معمول رواج پیدا کرده است.

درمانگران طب سنتی چین برای درمان سرماخوردگی یکی از رایج ترین بیماری فصل زمستان، شربتی را تجویز می کنند که با ترکیب زنجبیل و عسل و آبلیموی تازه تولید می شود. برای تهیه این شربت مقدار مشخصی از زنجبیل را با آب لیموی تازه و مقداری عسل با  یک لیوان آب گرم ترکیب کرده و برای تسکین دردهای ناشی از سرماخوردگی به بیمار توصیه می کنند. علاوه بر این دارویی که با ترکیب همین مواد از سوی درمانگران چینی تهیه می شود، به صورت موضعی در محل پیشانی مالیده می شود که برای درمان و تسکین دردهای ناشی از سرماخوردگی بسیار مناسب است.

فروش شکلات زنجبیلی

 

فروش شکلات زنجبیلی در انواع مختلف با ارزان ترین قیمت

با عنایت به توضیحات فوق، ما سالانه شاهد این هستیم که حجم تقاضا و خرید و فروش شکلات زنجبیلی بسیار بالاست و خواهان زیادی دارد. لذا با تامین مناسب و قیمت بسیار خوبی که برای انواع شکلات زنجبیلی در نظر گرفته ایم، همکاری خوبی با عمده فروشان طرف قرارداد و فروشگاه های تهران و شهرستان داریم. شما نیز می توانید با خرید شکلات زنجبیلی جینجر، فروش و حاشیه سود خوبی برای بنگاه اقتصادی خود فراهم آورده اید. برای قیمت فروش شکلات زنجبیلی جینجر با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

 

فروش شکلات زنجبیلی

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت