مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

انواع ثعلب E466 خوراکی cmc + کاربردها + قیمت

آنچه در این مقاله میخوانیم...

ثعلب خوراکی (cmc)ویژگی های استفاده از سی ام سی خوراکیکاربردهای CMC E466 خوراکی چیست؟ثعلب خوراکی cmcثعلب چیست و چه کاربردی دارد ؟ثعلب خوراکی cmcانواع ثعلب را نام ببریدثعلب خوراکی cmcقیمت CMC خوراکی پودریتعرفه وارداتنرخ ارز در زمان خریددرجه کیفیت CMCنوع بسته بندی و وزن کیسهبرند محصول و کشور سازندهثعلب خوراکی cmcفروش عمده ثعلب چگونه است؟ثعلب خوراکی cmcثعلب خوراکی (cmc) را از کجا بخریم؟
ثعلب خوراکی cmc

ثعلب خوراکی (cmc)

ثعلب خوراکی (cmc)  یا همان کربوکسی متیل سلولز خوراکی با گرید E466 یا E469 در بازار موجود است. از این ماده در تولید بستنی، انواع دسر، ژلاتین، آب نبات و … نیز استفاده می شود.

از نظر خواص شیمیایی و فیزیکی مورد نیاز در محیط کاربرد، معمولاً از CMC به جای نشاسته و مواد طبیعی محلول در آب استفاده می شود که نسبتاً گران هستند. به دلیل ماهیت اقتصادی آن در سال های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است. تکنولوژی و کیفیت CMC امکان استفاده از آن را در بسیاری از کاربردها مانند مواد غذایی فراهم کرده است.

ثعلب و نقش آن در تولید بستنی

 

ویژگی های استفاده از سی ام سی خوراکی

از CMC در ساخت نوشیدنی های اسیدی بر پایه شیر، نوشیدنی های شکلاتی فوری، بستنی، پنیرها، شربت ها، ماست های میوه ای، سوپ ها و سس ها، محصولات نانوایی استفاده می شد. CMC E466 نوعی اتر سلولزی است که به راحتی در آب حل می شود.
از این ماده به عنوان افزودنی غذایی و تولید مواد غذایی از جمله فوندانت استفاده می شود.
CMC ها در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی موجود می باشند.
عملکرد اصلی آن در صنایع غذایی به عنوان غلیظ کننده، تثبیت کننده، مواد تشکیل دهنده و غیره است.

ثعلب خوراکی cmc

 

کاربردهای CMC E466 خوراکی چیست؟

۱- حجم دهنده و تثبیت کننده
۲-تاثیر بر پروتئین ها
۳- آب دوست و آب تراوا بودن
۴- اثر تعلیق
۵- تأثیر در ظاهر
۶- خواص ژل
۷- بهبود خواص فیزیکی

CMC مخفف Carboxy Methyl Cellulose است که اکثر تولیدکنندگان و تامین کنندگان جهان آن را با مخفف آن می شناسند. بنابراین، هر جا که عبارت کربوکسی متیل سلولز آورده شود، به معنای CMC E466 است.

ثعلب خوراکی cmc

ثعلب چیست و چه کاربردی دارد ؟

رایج ترین کاربرد ثعلب در بستنی سازی است. ثعلب به عنوان نشاسته استفاده می شود. ثعلب حاوی مواد نشاسته ای است و این ماده ای است که بستنی را کشدار می کند. با ثعلب به راحتی می توانید بستنی درست کنید.
امروزه جدای از تولید انواع بستنی، از ثعلب برای انواع ژله های کاور کیک استفاده می شود که در رنگ های مختلف و طعم های جدید در بازار موجود است.

قیمت ثعلب مرغوب بسته به نوع آن متفاوت است. ۴ نوع ثعلب شناخته شده (سان رز، ساندوز، دانمارکی و شاندونگ سی ام سی) را می توانید در بازار مشاهده کنید.

ثعلب خوراکی cmc

انواع ثعلب را نام ببرید

ثعلب ها انواع مختلفی با نام های مختلف دارند که برخی از آنها کاملاً متفاوت هستند اما به ثعلب معروف هستند. مانند:

  • ثعلب ژاپنی که طلوع خورشید نیز نامیده می شود.
  •  چینی که به آن ساندوز نیز می گویند.
  • ثعلب معمولی که ثعلب شاندونگ و ثعلب سی ام سی نیز نامیده می شود.
  • ثعلب دانمارکی برای بستنی سنتی
    در بین انواع ثعلب انواع سان رز و دانمارکی بیشتر از انواع دیگر رایج و شناخته شده است.

 

ثعلب خوراکی cmc

قیمت CMC خوراکی پودری

قیمت CMC خوراکی پودری تا حد زیادی به نرخ ارز در زمان خرید و تعرفه واردات به دلیل واردات آن بستگی دارد. البته عوامل دیگری نیز در قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار هستند که در این قسمت قصد داریم به آنها بپردازیم. در ضمن در این قسمت با پودر سی ام سی مواد غذایی به طور کامل آشنا می شوید و حتی می توانید سی ام سی وارداتی را با قیمت مناسب در این سایت سفارش دهید.

عوامل متعددی قیمت پودر خوراکی CMC (CMC) را تعیین می کند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • تعرفه واردات

  • نرخ ارز در زمان خرید

  • درجه کیفیت CMC

  • نوع بسته بندی و وزن کیسه

  • برند محصول و کشور سازنده

 

ثعلب خوراکی cmc

فروش عمده ثعلب چگونه است؟

فروش CMC باعث افزایش قدرت خرید تولیدکنندگان و عرضه کنندگان می شود و در نتیجه کارگران محترم تولیدی کشور می توانند از این افزودنی عالی در ترکیب محصولات غذایی خود استفاده کرده و کیفیت آنها را افزایش دهند. در واقع برای تولید یک محصول غذایی منحصر به فرد لازم است تمامی مراکز کشور از واردکننده مواد اولیه تا توزیع کننده آن همکاری سازنده ای با یکدیگر داشته باشند و این تعامل عالی و منصفانه افزایش یابد.

با افزایش کیفیت محصولات غذایی می توان زمینه صادرات محصولات مختلف غذایی کشور را فراهم کرد. بنابراین استفاده از مواد اولیه و مواد افزودنی درجه یک منجر به تولید محصول درجه یک می شود که قطعا به نفع همه ما خواهد بود. هر چقدر کشور در صادرات موفق باشد، اقتصاد نیز بهبود چشمگیری خواهد داشت. فروش سی ام سی مرغوب با نرخ عمده یکی از نیازهای کشور است که به بهترین نحو ممکن در حال انجام است.

علاوه بر این بازرگانی سورن علاوه بر پخش سراسری CMC، تجربه پخش سایر مواد اولیه را نیز دارد و مواد اولیه مرغوب را در اختیار پرسنل محترم تولیدی کشور قرار می دهد. از انواع پودر کاکائو گرفته تا پودر ژلاتین، گوار، فومر، اسید سیتریک و خلاصه مواد اولیه مورد نیاز صنایع توسط تیم فروش ما با قیمت مناسب عرضه می شود. مشخصات هر یک از این مواد اولیه را در قسمت های مختلف این سایت قرار داده ایم.

 

ثعلب خوراکی cmc

ثعلب خوراکی (cmc) را از کجا بخریم؟

CMC خوراکی از کشورهای آسیایی مانند چین، ژاپن و هند وارد می شود. این کشورهای آسیایی CMC با کیفیت بالا تولید می کنند و یکی از بزرگترین صادرکنندگان این پودر خوراکی در جهان محسوب می شوند. برندهای آنها عبارتند از سانروز ژاپن، شاندونگ یولونگ چین و اقیانوس آرام هند. این محصولات توسط بازرگانی سورن به سراسر کشور ارسال می شود.

فروش عمده پودر CMC خوراکی ژاپنی سانتسو توسط بازرگانی سورن به صورت روزانه و مستمر در راستای تامین کامل بازار داخلی انجام می شود. شما می توانید در هر کجای منطقه هز ایران که هستید با ثبت سفارش در این سایت وارد لیست مشتریان ما شده و این محصول وارداتی با کیفیت بالا را دریافت کنید. در واقع خرید از بازرگانان و تامین کنندگان اصلی باعث بی نیازی از پرداخت پول اضافی به واسطه ها و در نتیجه صرفه جویی مالی برای مراکز تولیدی می شود.

در مجموعه بازرگانی سورن علاوه بر سی ام سی (پودر ثعلب)، کنجد، انواع پودر کاکائو، پودر نارگیل، پودر قهوه، لسیتین، پودر ژلاتین ،گوارگام و ده ها ماده اولیه دیگر توزیع می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

ثعلب خوراکی cmc

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت