مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

بهترین مرکز اصلی خرید شکلات خارجی ارزان عمده ای

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید شکلات خارجی ارزان قیمتلیست شکلات های پر فروش در ایرانمعرفی شکلات کریمل (Creamel Chocolate)معرفی شکلات روشن اوکراین (Roshen Chocolate)معرفی شکلات هوبی ترکیه (hobby Chocolate)معرفی شکلات فلورنس بلژیک (Felorens Chocolate)قیمت شکلات های خارجینحوه نگهداری شکلات
خرید شکلات خارجی ارزان

اگر قصد خرید شکلات خارجی ارزان قیمت به صورت عمده را دارید این بخش را از دست ندهید. در این بخش، لیست شکلات های خارجی مرکز سورن را قرار داده ایم و همین‌طور اطلاعات تخصصی برخی شکلات های خارجی را شرح داده ایم.

خرید شکلات خارجی ارزان

شکلات یکی از خوراکی های محبوب در نزد عموم مردم است. این علاقه به شکلات باعث عرضه شکلات های شیرین و تلخ در طعم ها و اندازه های مختلف شده است. همچنین بسیاری از افراد جهت افزایش انرژی خود در طول روز از شکلات استفاده می کنند. ورزشکاران حرفه ای نیز به دلیل انرژی زا بودن شکلات و خواصی که دارد آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند. بنابراین خرید شکلات خارجی ارزان قیمت به یک روتین روزانه برای اکثر مردم تبدیل شده است.

خرید شکلات خارجی ارزان قیمت

خرید شکلات خارجی ارزان قیمت

یکی از راه های مطمئن برای خرید شکلات خارجی ارزان قیمت خرید از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر در کشور است که معمولا به صورت آنلاین انجام می گیرد. در خرید اینترنتی، خریداران می توانند به طور مستقیم، خرید عمده خود را انجام دهند. این نوع خرید مانع از پرداخت هزینه های اضافی شده و برای تامین کنندگان شکلات صرفه جویی اقتصادی را به دنبال دارد.

بازرگانی سورن برای مشتریان خود شرایط مناسبی را فراهم کرده است تا از تخفیفات ویژه بهره مند شده و با حداقل قیمت، شکلات خارجی مدنظر خود را خریداری کنند.

این شرایط عبارت است از انجام خرید شکلات خارجی ارزان قیمت به راحت ترین شکل ممکن، اطمینان مشتری از اصالت و کیفیت کالا، باربری ارزان قیمت و فروش محصولات غذایی با بهترین قیمت ممکن تا قدرت خرید تامین کنندگان ایرانی افزایش یابد و بازار شکلات کشور مملو از محصولات وارداتی باکیفیت و خوش طعم شود.

لیست شکلات های پر فروش در ایران

لیست شکلات های پر فروش در ایران

در قسمت زیر می توانید لیست شکلات های پر فروش در ایران را ملاحظه فرمایید. تمام این شکلات های خارجی در شرکت بازرگانی سورن موجود هستند و با بهترین قیمت به فروش می رسند. البته تنوع شکلات های مجموعه ما بیش از این موارد است و در زیر به برخی از محبوب ترین آن‌ها اشاره کرده ایم:

  • شکلات کریمل (Creamel Chocolate)
  • شکلات روشن (Roshen Chocolate)
  • شکلات ایندا (inda Chocolate)
  • شکلات هوبی (hobby Chocolate)
  • شکلات توییکس (Twix Chocolate)
  • شکلات کریمو (KreAmo Chocolate)
  • شکلات فلورنس (Felorens Chocolate)
  • شکلات نسکوییک (Nesquik Chocolate)
  • شکلات کونتی (Konti Chocolate)
  • شکلات بونتی (BOUNTY Chocolate)

معرفی شکلات کریمل (Creamel Chocolate)

معرفی شکلات کریمل (Creamel Chocolate)

ابتدا به معرفی شکلات کریمل (Creamel Chocolate) از محصولات کشور اوکراین می پردازیم. کریمل یکی از شکلات های خوشمزه بازار است که محبوبیت فراوانی در سراسر جهان دارد. این شکلات دارای مغزی از جنس کرم کاکائو بوده و در روکش آن نیز کاکائو کار شده است. ضمن اینکه، شکلات کریمل از تولیدات درجه یک برند روشن است که در جهان به فروش خوبی دست یافته است و مجموعه ما نیز این شکلات خوش طعم را در ایران توزیع می کند.

معرفی شکلات روشن اوکراین (Roshen Chocolate)

معرفی شکلات روشن اوکراین (Roshen Chocolate)

در اینجا به معرفی شکلات روشن اوکراین (Roshen Chocolate) می پردازیم. این شکلات قدیمی و با کیفیت به عنوان یک خوراکی خوشمزه و انرژی زا شناخته می شود. برند معروف روشن در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد و مراکز کشورمان این محصول را در تناژ بالا سفارش می دهند.

یکی از دلایل محبوبیت برند روشن این است که موفق به تولید شکلات های متنوعی شده است. به این ترتیب، شکلات های روشن در طعم ها، اندازه ها و مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. این تنوع خوب در تولیدات شکلات سازی روشن باعث افزایش حق انتخاب مصرف کنندگان شده و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد.

معرفی شکلات هوبی ترکیه (hobby Chocolate)

معرفی شکلات هوبی ترکیه (hobby Chocolate)

در معرفی شکلات هوبی ترکیه (hobby Chocolate) می توان به خاطره انگیز بودن این محصول اشاره کرد. شکلات هوبی سال های زیادی است که در ایران عرضه شده و در اندازه های مختلف ارائه می شود. بنابراین شکلات هوبی در میان مردم ایران محبوبیت زیادی است و برای اکثر مردم طعم قدیمی و آشنایی را یادآوری می شود.

در این شکلات معروف، تکه های مغز فندق را به کار برده اند و متشکل از کاکائو و فندق می باشد. به طور کلی، ترکیه در زمینه تولید محصولات کاکائویی عملکرد درخشانی دارد و شکلات های باکیفیتی را به بازار جهانی عرضه کرده است. در مجموعه ما نیز محصولات مختلف این کشور عرضه می شود از پودرهای کاکائو ترک گرفته تا شکلات های معروف ترکیه ای که مردم ایران به آن‌ها علاقه دارند.

معرفی شکلات فلورنس بلژیک (Felorens Chocolate)

معرفی شکلات فلورنس بلژیک (Felorens Chocolate)

با معرفی شکلات فلورنس بلژیک (Felorens Chocolate) همراه ما باشید. این شکلات را می توان یکی از لوکس ترین و گران ترین شکلات های جهان دانست. همچنین برند فلورنس، شکلات های خود را پس از تولید داخل جعبه های کادویی و زیبایی انتقال داده و به فروش می رساند. کشور بلژیک که از تولیدکنندگان مطرح اروپا است با احداث کارخانجات گسترده موفق شده است سهم قابل توجهی از بازار شکلات جهان را به دست آورد.

قیمت شکلات های خارجی

قیمت شکلات های خارجی

قیمت شکلات های خارجی بستگی به برند منتخب مشتری دارد. هر برند با توجه به مواد اولیه و کیفیت بسته بندی که برای محصول خود به کار برده است قیمت آن را مشخص می کند و به این ترتیب، قیمت شکلات های خارجی به کیفیت آن‌ها بستگی دارد.

ضمن اینکه، قیمت محصولات وارداتی با توجه به نوسانات بازار ارز متغیر خواهند بود و قیمت شکلات های خارجی نیز تا حدود زیادی به نرخ ارز پرداخت شده در زمان خرید وابسته است. بنابراین خریداران محترم به دلیل نوسانات قیمت بهتر است جهت اطلاع از قیمت روز برندهای مختلف با مشاور ما تماس بگیرند.

نحوه نگهداری شکلات

نحوه نگهداری شکلات

نحوه نگهداری شکلات اینگونه است که باید آن را در پکیج اصلی خود و در یک محل خشک قرار دهید. همچنین دمای مناسب برای نگهداری شکلات حدود ۱۵ الی ۱۸ درجه سانتی گراد است که این دما مانع از ذوب شدن شکلات شده و بافت آن را حفظ می کند.

ضمن اینکه، از قرار دادن محصولات غذایی با بوی تند در نزدیکی شکلات پرهیز کنید؛ زیرا شکلات جذب کننده بو است و این تندی به شکلات نیز نفوذ کرده و بوی آن را تحت شعاع قرار می دهد. هر چقدر در نگهداری شکلات احتیاط کنید این محصول کیفیتش حفظ شده و طعم و بوی بهتری خواهد داشت.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت