مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید شمش شکلات تخته ای از کارخانه برای شیرینی پزی | ۳KG

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید شکلات تخته ای شیرینی پزیمدل های مختلف شکلات تخته ایبهترین شکلات تخته ای رنگی
خرید شکلات تخته ای شیرینی پزی

خرید شمش شکلات تخته ای

امروزه ثبت سفارشات خرید شکلات تخته ای شیرینی پزی در مدار رونق قرار دارد. در واقع، بیشترین خرید کاکائو تخته ای توسط شیرینی پزان انجام می گیرد چرا که این کاکائو در تولیدات انواع کیک و شیرینی مصرف بالایی دارد. یکی از مصارف شکلات تخته ای این است که، آن را به عنوان روکش بر روی سطوح کیک و شیرینی قرار می دهند به این صورت که کاکائو را ذوب می کنند و پس از تغییر به حالت مایع، آن را بر روی تولیدات خود می کشند یا با ریختن درون قیف سطح آن را تزیین می کنند.

خرید شکلات تخته ای شیرینی پزی

هر آنچه که در خصوص شکلات های تخته ای ویژه قنادی باید بدانید را در ادامه بازگو کرده ایم. با ما همراه باشید تا با صفر تا صد این شکلات آشنا شوید.

خرید شکلات تخته ای شیرینی پزی

خرید شکلات تخته ای شیرینی پزی

دلیل اینکه خرید شکلات تخته ای شیرینی پزی در مراتب زیاد انجام می شود این است که تولیدکننده به خصوص آنهایی که مشتریان زیادی دارند زمان کافی برای تهیه خانگی این شکلات را ندارند به همین خاطر اولویت آنها خرید عمده ای شکلات تخته ای است و از نظر زمانی و مالی به نفع آنها می باشد چرا که قیمت تهیه این شکلات و تولیدش در منزل یا کارگاه مبلغی نزدیک به نمونه آماده اش در می آید و تفاوت قابل توجه قیمتی ندارند.

 

مدل های مختلف شکلات تخته ای

مدل های مختلف شکلات تخته ای

مدل های مختلف شکلات تخته ای که وارد بازار شده اند منجر به آزادی بیشتر خریداران در انتخاب آنها شده است. این کاکائوهای تخته ای یا موزاییکی در رنگ های تیره و روشنی ارائه می گردند و به کار بردن رنگ های شاد آن در سطوح کیک و شیرینی یا در طرح دهی به دسرها موجب یک ظاهر فریبنده و بسیار جذاب در محصول می شود. کاری که در کشورهای اروپایی به وفور انجام می گیرد و معمولا این شکلات های تخته ای رنگی هستند که در بیشتر شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بهترین شکلات تخته ای رنگی

بهترین شکلات تخته ای رنگی

بهترین شکلات تخته ای رنگی باید چند ویژگی اصلی و مهم را داشته باشد تا بتوان آن را یک شکلات تخته ای برتر دانست. اول اینکه بایستی از کیفیت و تناژ رنگی خوبی برخوردار باشد. اگر رنگ این شکلات ها کیفیت لازم را نداشته باشد یا خوش رنگ نباشد مورد استقبال قرار نمی گیرد. ضمن اینکه رنگ بندی آن هم باید تنوع بالایی داشته باشد. اگر برندی اقدام به تولید چندین نوع شکلات تخته ای در رنگ های مختلف نماید و تولیدات اش کیفیت مناسبی داشته باشند می توان عنوان یکی از بهترینها را به او اختصاص داد.

شکلات تخته ای رنگی

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت