مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید و فروش عمده شکلات خارجی در تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

واردات شکلات خارجی در کشور به چه میزان است؟واردات شکلات خارجی به کشور چه دلیلی دار؟شکلات خارجی فروش انواع شکلات خارجی
قیمت انواع شکلات

شکلات خارجی. امروزه می توان گفت انواع شکلات های خارجی موجود در بازار ایران کاکائویی، شیری، میوه ای، پذیرای، کادویی و… به این شکل وارد بازار فروش میشود.

میزان سفارشات عمده این محصول در کشور و در شهر های مختلف رو به افزایش است. محصولات این حوزه از میزان سفارش عمده و در حجم های بالا بهتر خرید و فروش می شود.
خوشبختانه در ایران شرایطی را از سوی نهاد های ذیربط در حوزه انواع شکلات باعث شده تا شکلات خارجی از کشورهای ترکیه، ترکمنستان، سوئد، انگلستان، آلمان و…. با حجم های وسیع وارد ایران شود و در تمام کشور به صورت عمده، فله و خرده فروشی پخش گردد.

واردات شکلات خارجی در کشور به چه میزان است؟

با توجه به گزارش های گرفته شده از سوی نهاد های رسمی کشور وزارت خانه ها ، اتاق ایران و عراق، اتاق ایران وترکیه، سازمان توسعه و تجارت کشور و اتاق بازرگانی واردات شیرینی و شکلات به کشور به صورت رسمی حدودا ۳ میلیون دلار می باشد. این در حالی است که تولید کنندگان شیرینی و شکلات اعتقاد دارند که بخش بزرگی از واردات را قاچاق تشکیل می دهد. اقلامی که به نظر می رسد با قیمتی پایین تر از قیمت فروش در کشورمان وارد می شوند.

شکلات خارجی

واردات شکلات خارجی به کشور چه دلیلی دار؟

دلیل ورود شکلات به کشورمان را می توان کیفیت بسیار بالا نام برند تولید کننده طعم هایی چون توت فرنگی، پرتقالی کیوی، هندوانه سیب، تلخ، شیری، کاراملی، دارک و … دانست. که این ها خود به تنهای می تواند دنیایی از طعم های دلچسب را جم آوری کند.

بسته بندی های شیک و زیبا بر با توجه به نوع شکلات از ولنتاین یا ولنتین تا تلخ تخته ای یا تبلتی فله ای یا بسته بندی ، روی تمام تولیدات در خارج از کشور به کوچک ترین جزییات نهایت دقت عمل انجام می گردد تا بتوان برای هر سلیقه و نیازی چندین نوع محصول رضایت بخش عرضه کرد.

شکلات خارجی
فروش انواع شکلات خارجی

  • Mars
  • Kit kat
  • Ferrero Rocher
  • Cadbury
  • Galaxy
  • Patchi
  •  Ghirardelli
  • ….

بازار رقابت برای فروش انواع مختلف شکلات خارجی با ایرانی در تمامی روزها و ماه های سال همیشه داغ بوده و هست. که این امر باعث شده با بالا رفتن کیفیت شکلات های ایرانی روبه رو شویم و همین امر باعث شده بتوانیم در بازار جهان سهم خوبی از صادرات را دریافت کنیم.

مراقب افراد سود جو باشید قبل از خرید حتما از اصالت کالا اطمینان خاطر کسب کنید
شکلات خارجی

خریداران انواع شکلات کیلویی خارجی به صورت عمده می توانند کلیه محصولات در زمینه شیرینی و شکلات را از طریق گروه مشاوره و تامین سورن به صورت اینترنتی و یا یک تماس سفارش داده و به صورت خرده با سودهای مناسبی عرضه نمایند.

سید مرتضی هاشمی

ارسال بار از طریق باربری های نامدار در کشور مانند شرکت های همچون ظریف بار، اتو بار با بیمه باربری انجام می گردد.

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت