مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

روغن سی بی اس مارک سیم داربی عمده | Sime Darby | کارتنی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

شرکت واردات روغن cbsویژگی‌های روغن سی بی اس مارک سیم داربی Sime Darbyمشخصات و خواص روغن cbsعمده‌فروشی روغن cbs
روغن سی بی اس مارک سیم داربی

روغن سی بی اس مارک سیم داربی

برای تولید شکلات از مواد اولیه متعددی استفاده می‌شود. یکی از این محصولات؛ کره کاکائو است. کره کاکائو از دانه‌های میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. ازآنجایی‌که در هر دانه مقدار خیلی کمی کره کاکائو وجود دارد. این محصول با قیمت بالایی عرضه می‌شود. به همین دلیل بیشتر فعالان حوزه شکلات به‌جای استفاده از این روغن از روغن‌های cbs یا جایگزین کره کاکائو استفاده می‌کنند. روغن سی بی اس دارای مارک‌های مختلفی است. یکی از برندهای محبوب و پرفروش؛ روغن سی بی اس مارک سیم داربی است که دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی مشابه کره کاکائو می‌باشد.

شرکت واردات روغن cbs

واردات روغن cbs

تعداد تولیدکنندگان روغن cbs در ایران محدود است. به همین دلیل برای تأمین نیازهای کارخانه‌های شکلات‌سازی واردات روغن cbs از کشورهای مختلفی مانند ونزوئلا، هندوستان و مالزی انجام می‌گیرد. معمولاً واردات برندهای مختلف از طریق شرکت ام تی رویال ترکیه انجام می‌گیرد؛ چراکه باوجود تحریم‌ها واردات مستقیم کار دشواری است. واردات از طریق این شرکت بسیار ساده است. برای این کار تنها کافی است که تعداد سفارش‌های خود را ثبت نمایید و پس از پرداخت هزینه‌ها در کمترین زمان محصولات را از گمرک تحویل بگیرید. روغن سی بی اس مارک سیم داربی محصول کشور مالزی است و از کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشد.

ویژگی‌های روغن سی بی اس مارک سیم داربی Sime Darby

روغن سی بی اس مارک سیم داربی Sime Darby

روغن سی بی اس مارک سیم داربی Sime darby جزء یکی از ۵ برند معتبر روغن جانشین کره کاکائو در جهان است. روغن سیم داربی مالزی در بسته‌بندی ۲۰ کیلوگرمی و به‌صورت فله‌ای به فروش می‌رسد. دارا بودن کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب برخی از ویژگی‌های روغن سی بی اس مارک سیم داربی می‌باشد.

مشخصات و خواص روغن cbs

مشخصات و خواص روغن cbs

روغن cbs بااینکه خواص شیمیایی متفاوتی با کره کاکائو دارد اما ویژگی‌های فیزیکی آن مشابه کره کاکائو است. از خواص روغن cbs می‌توان به مقاومت ذوبی آن اشاره کرد. این روغن در دماهای بالا دچار ذوب نمی‌شود و به همین دلیل از ذوب شدن شکلات در انبار و محیط‌های گرم جلوگیری می‌کند. این روغن نوعی طعم‌دهنده و نگه‌دارنده محسوب می‌شود و از بلوم زدن شکلات جلوگیری می‌کند. روغن cbs باعث براق شدن و جلای سطح شکلات نیز می‌شود.

عمده‌فروشی روغن cbs

بازرگانی سورن یکی از مراکز عمده‌فروشی روغن cbs محسوب می‌شود. این مجموعه انواع برندهای معروف روغن cbs ازجمله روغن سی بی اس مارک سیم داربی را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تمامی محصولات سورن دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از درجه کیفی بالایی برخوردارند؛ بنابراین خرید مطمئنی را با سورن تجربه خواهید کرد.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت