مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

شرکت پخش شکلات خارجی در تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

نمایندگی شکلات روشن اکراینانواع شکلات روشنمرکز پخش شکلات نوروز ترکمنستانمرکز فروش شکلات مگا استاربهترین قیمت کاپوچینو در بازار ایرانشرکت پخش شکلات خارجی در مرکز
شکلات ارزان قیمت

شرکت پخش شکلات خارجی سورن، نماینده صادرات و واردات گروه شکلات ایران، با ارائه سبدی از بهترین و متنوع ترین شکلات های خارجی معتبر و معروف، خدمات ویژه خود را برای خریداران عمده ارائه می نماید. انواع شکلات خارجی در شرکت پخش شکلات سورن شامل انواع زیر است:

نمایندگی شکلات روشن اکراین

کارخانه روشن اکراین ، یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین کارخانه های خارجی شکلات است که محصولاتش را به صورت گسترده در ایران به فروش رسانده و از این طریق مشتریانی زیادی در سراسر ایران به خود جذب نموده است. امروزه شکلات روشن جزو پرطرفدارهای شکلات تافی و آبنبات در میان مصرف کنندگان است.

 

 

  • با محصولات تولیدی ما بیشتر آشنا شوید: اسمارتیز

نمایندگی شکلات روشن اکراین با فروش مستقیم و بی واسطه انواع شکلات تافی و آبنبات روشن بهترین فرصت های خرید را برای مشتریان عمده به وجود آورده است. برای خرید از نمایندگی شکلات روشن اکراین در ایران می توانید با تماس از آخرین لیست قیمت مطلع باشید.

مرکز پخش شکلات خارجی

انواع شکلات روشن

شکلات روشن در ایران در انواع مختلفی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می شود:

  • تافی مینکی بینکی روشن اکراین
  • شکلات تافی میلکی اسپلش روشن
  • آبنبات بیم بوم روشن
  • ویفر روشن

مرکز پخش شکلات نوروز ترکمنستان

یکی از شکلات های خارجی پرطرفدار، ارزان قیمت تر و بسیار معروف شکلات نوروز است. تافی نوروز ترکمنستان محصول کشور ترکمنستان و کارخانه هاسار این کشور بوده است. با توجه به پخش گسترده نوروز از طریق مرکز پخش شکلات نوروز ترکمنستان در ایران ، این شکلات در دسترس در تمام کشور می باشد و تقریبا مشتریان ما در سراسر ایران از این شکلات خرید می نمایند. برای تماس با مرکز پخش شکلات نوروز ترکمنستان در ایران با واحد فروش در تماس باشید.

شرکت پخش شکلات خارجی

مرکز فروش شکلات مگا استار

شکلات مگا استار یا همان تافی مگا استار جزو برندهای با کیفیت و بسیار خوشمزه در ایران است که به تازگی روانه بازارها شده است. تافی مگا استار در حال حاضر در ۵ طعم متنوع تولید می شود:

  1. تافی مگا استار قهوه : بسته بندی یک کیلویی –  کارتن ۵ کیلویی
  2. تافی مگا استار نعناع: بسته بندی یک کیلویی –  کارتن ۵ کیلویی
  3. تافی مگا استار کارامل: بسته بندی یک کیلویی –  کارتن ۵ کیلویی
  4. تافی مگا استار دارک : بسته بندی یک کیلویی –  کارتن ۵ کیلویی
  5. تافی مگا استار کره ای : بسته بندی یک کیلویی –  کارتن ۵ کیلویی

شرکت پخش شکلات خارجی

بهترین قیمت کاپوچینو در بازار ایران

یکی دیگر از خدمات مرکز پخش شکلات در ایران پخش کاپوچینو عمده با بهترین قیمت در بازار است. کاپوچینو به عنوان نوشیدنی گرم و لذت بخش دارای طرفداران فراوانی در ایران است و مصرف بالایی دارد. لذا خرید بهترین قیمت کاپوچینو در بازار می تواند در حاشیه سود و فروش بیشتر موثر باشد.

 

 

شرکت پخش شکلات خارجی در مرکز

شرکت پخش شکلات سورن، با بهره مندی از کادر متخصص و مجرب خود در تامین و بازرگانی انواع شکلات خارجی مورد اشراه بالا، و با ارتباط با دفتر خارجی مستقر خود در کشور ترکیه و شهر استانبول، عرضه مستفیم شکلات های خارجی اشاره شده بالا را به صورت دست اول و با مناسب ترین قیمت ها در حداکثر زمان ۴ روز کاری به شهرستان محل فعالیت ارسال می نماید. بنابراین برای فروشندگان عمده پخش شکلات خارجی، بهترین فرصت برای همکاری و فروش دست اول شهرستان و بازار محل فعالیت وجود دارد که با همکاری با شرکت بازرگانی سورن می توانید نسبت به آغاز همکاری اقدام نمایید.
مرکز پخش شکلات خارجی

در این مرکز این امکان را فراهم آورده ایم تا پس از ورود شکلات ها از خارج کشور به تهران، ارسال سفارشات عمده شهرستان را از طریق باربری های طرف قرارداد، در حداقل هزینه ها و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان فعال در شهر محل فعالیت ارسال نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر، در خصوص قیمت ها و محصولات با ما در تماس باشید. شرکت شکلات پخش سورن به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های مشتریان خود می باشد.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت