مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید با بهترین قیمت شکلات تلخ کیلویی از ۲۰ الی ۹۹ درصد

آنچه در این مقاله میخوانیم...

چگونه شکلات مرغوب را تشخیص دهیم؟تقاضای بالا در خرید شکلات تلخخرید شکلات تلخ با در انواع مختلف قیمت مناسبمشاوره انتخاب محصول جهت خرید انواع شکلات
قیمت شکلات تلخ

خرید شکلات تلخ ، قیمت شکلات تلخ ، شکلات تلخ ۹۹% ، فروش شکلات تلخ ، شکلات تلخ ایرانی ، مرکز پخش شکلات تلخ

شکلات تلخ به دلیل مزه فوق العاده ای که دارد بسیار پرطرفدار بوده و از آنجا که اغلب به صورت کیلویی مورد خرید و فروش قرار می گیرد اطلاع از لیست آخرین قیمت آن مهم است.
یکی از محصولات دلچسب و مفید خانواده شکلات که با تاخیر نسبت به انواع دیگری چون شکلات شیری، آبنباتی و تافی راهی بازارهای مصرف شد شکلات تلخ نام دارد.

این فرآورده هم اکنون پس از حدود شصت سال از حضورش در ایران، یکی از پرمصرف ترین تنقلاتی است که نه تنها به عنوان میان وعده مصرف می شود بلکه برای تهیه انواع دسر، نوشیدنی و مایع کیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شکلات تلخ

چگونه شکلات مرغوب را تشخیص دهیم؟

یک کارشناس سازمان غذا و دارو درباره شناخت شکلات ها و اطمینان از سلامت آنان گفت :

  • شکلات تمپرنگ شده با ظاهری براق
  • شکستن صدا دار
  • جدا شدن راحت از قالب
  • عدم وجد رنگ دانه های زردقابل شناسایی است.

شکلات تلخ

در تهیه انواع شکلات سیاه، هر چقدر میزان کاکائو موجود در این محصول، بیشتر باشد درصد تلخی آن بالاتر است به طوری که از درصدهای پایین تری مانند چهل و پنج شروع شده و تا نود و نه درصد نیز می رسد. به علاوه، برخی از شرکت های تولید کننده اقسام متنوع شکلات تلخ، طعم های میوه ای این شکلات مانند پرتقالی و توت فرنگی را نیز تولید و عرضه نموده اند.

شکلات تلخ

تقاضای بالا در خرید شکلات تلخ

با توجه به توضیحات بالا، مشخص است که مصرف و در نتیجه تقاضای شکلات تلخ در میام طرفداران شکلات از حجم بالایی برخوردار است. از دلایل مهم تقاضای بالا برای شکلات تلخ می توان  خواص اشاره شده آن را نام برد. بسیاری از مردمی که که رژیم های غذایی را در دستور کار خود دارند و یا به دلیل مشکلات از مصرف مواد قندی پرهیز می کنند و از طرفی خواهان مصرف شکلات هستند، این شکلات را برای مصرف انتخاب مب کنند. از مراکز اصلی فروش شکلات تلخ میتوان موارد زیر را نام برد:

  • کافی شاپ های سراسر کشور
  • قهوه و نسکافه فروشی ها
  • بازارهای سنتی فروش شکلات فله
  • مراکز درمانی و بیمارستانی
  • ادارات و شرکت های خصوصی و دولتی
  • هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای

شکلات تلخ

خرید شکلات تلخ با در انواع مختلف قیمت مناسب

شکلات های تلخ در انواع و اقسام مختلف و متنوعی در بازار تولید و عرضه می شوند. اما شناسایی مدل های مختلف شکلات تلخ و همچنین میزان عرضه و تقاضا برای هر کدام از این شکلات ها، قطعا می تواند به فروش آن و شناسایی بهتر بازار هدف کمک نماید. انواع شکلات های تلخ تولیدی در بازار شامل انواع زیر است:

  • شکلات تلخ فله با درصدهای مختلف از ۲۰ الی ۹۹ درصد
  • شکلات تلخ تابلتی با درصدهای متنوع از ۲۰ الی ۹۹ درصد
  • شکلات های تلخ مغزدار با طعم های مختلف میوه ای در بیش از ۱۰ مدل
  • شکلات های تلخ کادویی در انواع طرح ها و مدل ها
  • شکلات تلخ تخته ای

شکلات تلخ

به عنوان مثال برا نمونه، در مصارف صنعتی، قنادی و خانگی، از شکلات تخته ای تلخ در حجم بالا  استفاده می شود که همین امر، سبب افزایش میزان مصرف آن می گردد. بنابراین، خرید و فروش آن در حجم هایی به صورت عمده و کیلویی انجام می شود.

فروش شکلات تلخ به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت های مستقیم درب کارخانه، توسط مجموعه شکلاتیران، شرایط خوبی برای خرید شکلات برای مشتریان ما فراهم آورده است تا از این طریق با خرید های مناسب، حاشیه سود خوبی برای بنگاه خود رقم بزنند و علائه بر آن در فروش محصولات موفق تر باشند.

فروش موفق در حجم بالا نیازمند خرید موفق در زمان مناسب است.

مشاوره انتخاب محصول جهت خرید انواع شکلات

از آنجاییکه در بازار امروز مردم به  دنبال خرید مقرون به صرفه و ارزان و رفع نیازهای خود هستند، لذا طبق آمارهای تولید و خرید مشتریان ما در سراسر کشور و همچنین خرید مشتریان در خارج از کشور و بازارهای صادراتی، خرید شکلات فله ای تلخ از بیشترین حجم مصرف در خرید برخوردار بوده است. لذا انتخاب صحیح برای خرید سبد مناسبی از اتواع شکلات برای فروشندگان، امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد. از این رو جهت همراهی با مشتریانمان در این مرکز شرایطی فراهم نموده ایم تا مشتریان ما بتوانند از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی، نسبت به کسب اطلاعات تکمیلی جهت خرید شکلات تلخ و یا سایر انواع شکلات های درخواستی اقدام نمایند و سبد مناسبی از محصولات با حجم خرید مناسب با درخواست و تقاضای بازار انجام دهند. شناخت دقیق بازارهای داخلی در سراسر کشور، گستره مشتریان و نیاز مردم در مناطق مختلف جغرافیایی، تجارب و قبلی در تامین و فروش انواع شکلات و آمارهای خرید و فروش قبلی شکلات، ما در همراهی شما در این مسیر کمک می نماید.

شکلات تلخ

در این میان، اهمیت آگاهی از آخرین لیست قیمت خرید و فروش انواع تنقلات من جمله شکلات تلخ، سیاه، سفید و شیری به جهت انجام مبادله ای منصفانه و مناسب بارز است. لذا شایسته است از مراکز مطمئن و آشنا کسب اطلاعات نمود.

گروه شکلات ایران آماده ارائه بهترین مشاوره جهت خرید به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت