مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

مرکز خرید روغن جانشین کره کاکائو – بازرگانی Soren

آنچه در این مقاله میخوانیم...

روغن کاکائوقیمت هر کیلو کره کاکائوجانشین کره کاکائو CBSموارد مصرف روغن CBSویژگی‌های روغن جانشین کره کاکائوفروش روغن جانشین کره کاکائو
روغن جانشین کره کاکائو

روغن جانشین کره کاکائو یا CBS به روغنی گفته می‌شود که از سویا، تخم‌مرغ، پنبه‌دانه و یا هسته میوه پالم به دست می‌آید. البته بیشتر روغن‌هایی که به‌عنوان جانشین کره کاکائو در تولیدی‌های شکلات و شیرینی مورداستفاده قرار می‌گیرند از هسته دانه پالم به دست می‌آیند. این روغن دارای ویژگی‌هایی مشابه روغن کاکائو است و از قیمت مناسب‌تری برخوردار است به همین دلیل می‌توان آن را به‌راحتی به‌جای کره کاکائو استفاده کرد. در ادامه بیشتر با مشخصات این روغن و مراکز فروش آن آشنا خواهید شد.

روغن کاکائو

روغن کاکائو

روغن کاکائو محصولی است که از میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. درخت کاکائو یکی از درختانی است که در مناطق استوایی و گرمسیری رشد می‌کند. این درخت پس از گذشت ۵ تا ۶ سال ثمر می‌دهد. میوه این درخت به‌اندازه خیار و زردرنگ است. پس از چیدن میوه‌های درخت کاکائو آن را در انبار قرار می‌دهند تا بپوسد. پس از خشک شدن میوه، دانه‌های کاکائو از داخل آن جدا می‌شود. در هر میوه حدود ۲۰ تا ۴۵ دانه وجود دارد که هر دانه حاوی مقدار کمی کره کاکائو می‌باشد. پس از غربال کردن دانه و پوسته میوه و آسیاب کردن آن روغن کاکائو موجود در دانه‌ها استخراج می‌شود.

این روغن حاوی مقدار زیادی چربی اشباع‌شده است و از آن در صنایع غذایی مختلفی مانند شیرینی و شکلات‌سازی استفاده می‌شود. مقدار روغن کاکائو در جهان محدود است و از قیمت زیادی نیز برخوردار است. به دلیل همین دسترسی دشوار و قیمت بالا بسیاری از تولیدی‌ها به‌جای روغن کاکائو از روغن جانشین کره کاکائو استفاده می‌کنند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایند.

قیمت هر کیلو کره کاکائو

قیمت هر کیلو کره کاکائو

کره کاکائو حاوی ۴۰ تا ۶۰ درصد چربی اشباع‌شده می‌باشد و فاقد کلسترول است. این ماده در دمای بین ۳۴ تا ۳۸ درجه دچار ذوب‌شدگی می‌شود. معمولاً روغن کره کاکائو مصرفی کشور از کشورهای تولیدکننده این محصول وارد می‌شود. قیمت هر کیلو کره کاکائو در ایران بسیار زیاد است. قیمت این محصول با نوسانات ارز رابطه مستقیم دارد. همچنین میزان قیمت کره کاکائو با توجه به مارک و برند و نوع بسته‌بندی آن متفاوت است. اگر شما این محصول را به‌صورت عمده و مستقیم از واردکنندگان کره کاکائو خریداری نمایید واسطه‌های فروش حذف‌شده و می‌توانید باکیفیت‌ترین روغن کاکائو را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

جانشین کره کاکائو CBS

جانشین کره کاکائو CBS

روغن جانشین کره کاکائو یا CBS بیشتر از دانه هسته پالم تولید می‌شود. این روغن نیز دارای رنگی زرد یا سفید است و از ویژگی‌های فیزیکی و خواصی مانند کره کاکائو برخوردار است. این محصول به دو شکل جامد و مایع یا قالبی و روکشی عرضه می‌شود. روغن جانشین از محصولات مختلفی مانند تخمه آفتابگردان، زیتون، نارگیل، انبه، پنبه‌دانه … تولید می‌شود. ازآنجاکه دسترسی به میوه درخت پالم آسان است و میزان قیمت این میوه نیز مناسب است، بیشتر روغن‌های جانشین موجود در بازار از هسته دانه پالم به دست می‌آیند.

موارد مصرف روغن CBS

موارد مصرف روغن CBS گسترده است و از آن در تولید شکلات، آبنبات، شیرینی، کیک، نان و سایر مشتقات آن استفاده می‌شود. درگذشته در تولید لبنیات نیز از آن استفاده می‌شد اما امروزه استفاده از این محصول در لبنیات ممنوع اعلام‌شده است. به عبارتی در تولید هر محصولی که به کره کاکائو نیاز دارد می‌توان از روغن جانشین کره کاکائو یا CBS استفاده کرد.

ویژگی‌های روغن جانشین کره کاکائو

روغن جانشین کره کاکائو

ویژگی‌های روغن جانشین کره کاکائو تقریباً همانند کره کاکائو است اما ساختار این ماده با کره کاکائو متفاوت است. مهم‌ترین ویژگی این محصول مقاومت بالای آن در برابر ذوب‌شدگی است. اگر این روغن به شکلات‌ها و سایر محصولات غذایی اضافه شود تا دمای ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتی‌گراد دچار ذوب‌شدگی نخواهد شد. روغن‌های جانشین را می‌توان به‌صورت ترکیبی نیز استفاده کرد؛ یعنی می‌توان این روغن را با مقدار کمی از کره کاکائو در محصولات غذایی ترکیب کرد.

ویژگی دیگری که این روغن دارد باعث ماندگاری بیشتر محصولات غذایی و حفظ آن‌ها در انبار خواهد شد. روغن جانشین کره کاکائو از بلوم یا سفیده زدن شکلات جلوگیری می‌کند. این ماده باعث طعم دهی محصولات غذایی شده و حالتی ترد و شکننده به آن‌ها می‌دهد. اضافه کردن آن به مواد اولیه محصولات غذایی باعث قالب­پذیری بالای آن مواد خواهد شد. روغن‌های جانشین پوششی باعث براقیت و جلای سطح شکلات شده و ماده اولیه آن را یکدست می‌کند. دارا بودن قیمت مناسب نیز یکی از ویژگی‌های مناسب این محصول است که دسترسی تولیدی‌ها را به آن راحت کرده است.

فروش روغن جانشین کره کاکائو

روغن جانشین کره کاکائو

یکی از مراکزی که درزمینهٔ فروش روغن جانشین کره کاکائو فعالیت می‌کند، بازرگانی سورن است. تمامی محصولات این بازرگانی از کیفیت بالایی برخوردارند و دارای نشان تأییدیه سلامت هستند. سورن انواع روغن‌های جانشین را به‌صورت قالبی و پوششی و باقیمت مناسب به فروش می‌رساند. این مجموعه برای دسترسی آسان‌تر مشتریان امکان خرید غیرحضوری را نیز فراهم کرده است. با خرید غیرحضوری می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت