مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

روش انتخاب پودر کاکائو مارک خوب برای تولیدیهای شیرینی شکلات

آنچه در این مقاله میخوانیم...

مرکز خرید پودر کاکائو مارک خوب | بازرگانی سورنبهترین مارک پودر کاکائو خارجی چیست؟قیمت جهانی پودر کاکائو چقدر است؟معرفی چند نمونه پودر کاکائو مارک خوبمشخصات اصلی برای پیدا کردن پودر کاکائو خوبمشخصات اصلی برای پیدا کردن پودر کاکائو خوب به شرح زیر است:دریافت لیست قیمت انواع پودر کاکائو
پودر کاکائو مارک خوب

پودر کاکائو مارک خوب ، می تواند نقش تعیین کننده و مهمی را در تولید محصولات باکیفیت و خوشمزه ایفا نماید. صنایع تولیدی اصلی که نیازمند پودر کاکائو خوب و با کیفیت برای تولیدات خود می باشند شامل کارخانجات و تولیدی های کیک ، شیرینی ، شکلات ، بیسکوییت ، بستنی ، ماکارونی و غیره هستند. با توجه به اهمیت کیفیت در تولیدات نهایی یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان خرید پودر کاکائو مارک خوب است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

پودر کاکائو مارک خوب

مرکز خرید پودر کاکائو مارک خوب | بازرگانی سورن

برای خرید پودرپودر کاکائو مارک خوب باید توجه داشت که دقیقا چه انتظاراتی از پودر کاکائو و موارد مصرف آن وجود دارد. پودر کاکائو در دو حالت خالص و طبیعی و دیگر آلکایزر و قلیایی تولید و عرضه می شوند. میزان قلیایی شدن پودر کاکائو که البته باید طبق استاندارد های وزارت بهداشت باشد و نمونه های آنالیز آن در اختیار باشد باعث ایجاد خواص خیلی خوبی در محصول نهایی می شود. پودر کاکائو قلیایی شده دارای رنگ تیره تر و طعم بیشتری است که باعث رنگدهی بیشتری به محصول نهایی می شود.

پودر کاکائو مارک خوب

بهترین مارک پودر کاکائو خارجی چیست؟

با توجه به مصرف بالا و تقاضای زیاد برای پودر کاکائو در بازار صنایع غذایی ، پودر کاکائوهای مختلفی از ایران و سایر کشورهای دنیا وارد و عرضه شده است. اما بهترین مارک پودر کاکائو خارجی در ایران کدام است؟

برای پاسخ به  این سوال باید اعتبار و شهرت برند و سابقه مصرف در کشورهای مختلف را بررسی کرد که نیازمند اطلاعات و داشتن سوابق است. با توجه به درخواست های مکرر مشتریان ما که نیازمند اطلاعات در این زمینه هستند، مجموعه بازرگانی سورن با سوابق در این زمینه اطلاعات و شرایط ثبت سفارش و خرید را در ادامه توضیح می نماید:

  • پودر کاکائو کارگیل هلند 

یکی از معروف ها و مرغوب ترین ها در بازرا پودر کاکائو کارگیل هلند است. برند پودر کاکائو هلندی کارگیل نه تنها در ایران ، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر در دنیا فعالیت زیادی داشته و رضایت مشتریان خود را به همراه داشته است. البته در خصوص پودر کاکائو کارگیل باید دانست که با توجه به برخی موانع در واردات ، کمی قیمت آن در بازار بالا است.

پودر کاکائو مارک خوب

  • پودر کاکائو بسنروپ هلند

یکی دیگر از معروف های بازار پودر کاکائو بنسروپ هلند است. https://chocolatiran.ir/buy-netherland-cacao-powder/فروش پودر کاکائو بنسروپ به صورت مستقیم و بی واسطه در قیمت نهایی و هزینه های تمام شده تاثیر گذار و باعث کم تر شدن هزینه ها می شود. در این خصوص نیز باید دانست که پودر کاکائو بنسروپ در بازار نسبتا قیمت بالاتری دارد.

پودر کاکائو مارک خوب

  • پودر کاکائو لوکس فاین آلمان

از برندهای بسیار معتبر اروپایی در پودر کاکائو می باشد. پودر کاکائو لوکس فاین آلمان جزو باکیفیت ها و مرغوب های دنبای پودر کاکائو است. در خصوص این برند نکته بسیار خوبی که وجود دارد این است که با توجه به مرکز پخش خاورمیانه این محصول در دبی و ارتباط مستقیم ما ، فروش پودر کاکائو لوکس فاین در ایران با قیمت های بسیار خوبی ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پودر کاکائو خارجی مارک خوب با ما در تماس باشید.

پودر کاکائو مارک خوب

قیمت جهانی پودر کاکائو چقدر است؟

پودر کاکائو از جمله محصولاتی است که قیمت آن بسیار وابسته به ارز و نوسانات است. پودر کاکائو محصول آسیاب و خمیر دانه های کاکائو است. دانه های کاکائو هم محصول میوه زرد رنگ درخت کاکائو هستند. درخت کاکائو هم در نواحی آفریقا و بعضی کشورهای آمریکایی می روید. با توجه به این توضیحات قیمت جهانی پودر کاکائو  بستگی به کشت و کار این مناطق و قیمت های ارائه شده آن ها دارد. در ایران نیز قیمت عمده پودر کاکائو  با قیمت وارداتی ارز محاسبه و ارائه میشود. برای اطلاع از آخرین قیمت ها با واحد فروش در تماس باشید.

پودر کاکائو مارک خوب

 

اگر مایل به تهیه پودر کاکائو مارک خوب هستید مطالعه این بخش را از دست ندهید. در رابطه با پودر کاکائو، مارک های بسیاری وارد بازار شده اند که قطعا از میان آنها تعدادی مرغوبیت بهتری داشته و در گروه مارک های خوب قرار دارند. در ادامه، قصد بررسی مارک های خوب پودر کاکائو را داریم و چند پودر کاکائو درجه یک را به شما عزیزان معرفی کرده ایم. برای آشنایی با بهترین ها در زمینه پودر کاکائو ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

معرفی چند نمونه پودر کاکائو مارک خوب

معرفی چند نمونه پودر کاکائو مارک خوب

در زیر به معرفی چند نمونه پودر کاکائو مارک خوب دیگر در بازار پرداخته ایم:

  • پودر کاکائو S9 آلتین مارکا (Altinmarka)

یکی از بهترین مارک های پودر کاکائو در بازار، مارک آلتین مارکا کشور ترکیه مخصوصا مدل S9 آن می باشد. این پودر کاکائو ترک تمام مشخصات یک محصول عالی از جمله طعم خوب، عطر دلنشین و کیفیت بالا را دارد و اینکه در برابر رقبا اروپایی اش از قیمت پایین تری برخوردار است که خود این موضوع بر محبوبیت آن افزوده است.

  • پودر کاکائو اپرا (Opera)

پودر کاکائو اپرا از محصولات صادراتی فرانسه می باشد که در ردیف مارک های خوب این عرصه قرار گرفته است. این پودر کاکائو، تیره رنگ بوده و به علت مرغوبیت بسیار بالایی که دارد در جهان به شهرت زیادی دست یافته است.

  • پودر کاکائو کارگیل (Cargill)

پودر کاکائو کارگیل متعلق به هلند است. این پودر کاکائو که در ایران بسیار محبوب می باشد از برترینهای جهان به شمار می آید که دلیل این برتری، داشتن تمام مشخصات خوبی است که یک پودر کاکائو درجه یک بایستی داشته باشد.

  • پودر کاکائو فاواریچ (Favorich)

مالزی کشور سازنده پودر کاکائو فاواریچ است و این محصول را با بهترین فرمولاسیون و پایین ترین قیمت روانه بازار می کند. داشتن دو خصوصیت قیمت عالی و کیفیت بی نظیر موجب قرارگیری فاواریچ در گروه بهترین مارک های پودر کاکائو شده است.

مشخصات اصلی برای پیدا کردن پودر کاکائو خوب

مشخصات اصلی برای پیدا کردن پودر کاکائو خوب به شرح زیر است:

  • بسته بندی ایمن و استاندارد
  • رنگ و طعم عالی
  • کیفیت و مرغوبیت بالا
  • عطر خوش و دلنشین

دریافت لیست قیمت انواع پودر کاکائو

قیمت انواع پودر کاکائو

جهت آگاهی از لیست قیمت انواع پودر کاکائو با مشاور فروش ما تماس بگیرید تا مشاور اطلاعات و قیمت به روز محصولات را در اختیار شما قرار دهد. برخی از تولید کنندگان تصور می کنند پودر کاکائویی که قیمت بیشتری دارد مرغوبیت بالاتری نیز دارد در صورتی که این تصور اشتباه است. برای نمونه، پودر کاکائوهای متعلق به برند آلتین مارکا با وجود کیفیت برتر، قیمت مناسبی دارد.

پودر کاکائو مارک خوب

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت