مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

واردات دانه خام کاکائو | خرید عمده | بازرگانی Soren

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع پودر کاکائوپودر کاکائو آفریقاییپودر کاکائو مرغوبواردات دانه خام کاکائو
واردات دانه خام کاکائو

درخت تئوبروما یا کاکائو یکی از درختانی است که در مناطق استوایی رشد می‌کند. این درخت نباید در معرض مستقیم نور آفتاب باشد و به همین دلیل معمولاً زیر سایه درختان دیگر کاشته می­شود. درخت کاکائو پس از حدود ۵ تا ۶ سال از عمر خود ثمر می‌دهد. میوه‌های این درخت زردرنگ است و داخل هر میوه حدود ۲۰ تا ۴۵ عدد دانه کاکائو وجود دارد. از دانه کاکائو محصولاتی همچون کره کاکائو و پودر کاکائو تهیه می‌شود. در ایران تعداد درختان کاکائو محدود است و بیشتر نیازهای مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. در ادامه بیشتر با واردات دانه خام کاکائو آشنا خواهید شد.

انواع پودر کاکائو

انواع پودر کاکائو

پس از چیدن میوه درخت کاکائو آن را در انبار قرار می‌دهند تا خشک شود. سپس دانه‌های کاکائو را از پوسته غربال می‌کنند. طی مراحلی روغن کاکائو موجود در هر دانه استخراج می‌شود و باقی‌مانده دانه آسیاب شده و به‌عنوان پودر کاکائو مورداستفاده قرار می‌گیرد.

انواع پودر کاکائو به پودرهای کاکائو نچرال و پودرهای کاکائو آلکالایز یا فرآوری شده تقسیم می‌شوند. پودرهای کاکائو نچرال، خام هستند و هیچ ماده افزودنی به آن‌ها اضافه نمی‌شود. این پودرها دارای رنگی روشن و طعم و رایحه‌ای تند می‌باشند. پودر کاکائو آلکالایز در طی مراحل تولید بوداده می‌شود و برای کاهش میزان تندی طعم و رایحه کاکائو به آن مواد افزودنی اضافه می‌شود. رنگ این پودرها تیره‌تر است. مراکزی که درزمینهٔ واردات دانه خام کاکائو فعالیت می‌کنند، انواع پودر کاکائو را نیز به فروش می‌رسانند.

پودر کاکائو آفریقایی

پودر کاکائو

واردات دانه خام کاکائو و پودر کاکائو از کشورهای مختلفی مانند اسپانیا، هلند، ترکیه و برخی از کشورهای آفریقایی همچون نیجریه و اندونزی صورت می‌گیرد. پودر کاکائو آفریقایی جزء یکی از ارزان‌قیمت‌ترین پودرهای موجود در بازار است و از درجه کیفی مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. به همین دلیل بیشتر تولیدی‌های شیرینی و شکلات از این پودر به‌جای پودرهای اروپایی استفاده می‌کنند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایند.

پودر کاکائو مرغوب

برای تشخیص پودر کاکائو مرغوب با هر برند و نوعی باید به درصد میزان چربی آن توجه کرد. پودرهای کاکائویی که درصد چربی آن‌ها کمتر از ۱۰ باشد از کیفیت پایینی برخوردارند و مناسب تولیدی‌ها نمی‌باشد. همچنین پودر کاکائو مرغوب پودری است که ماده افزودنی مضر با آن اضافه نشده باشد.

واردات دانه خام کاکائو

واردات دانه خام کاکائو

بیشتر بازرگانی‌ها به‌جای واردات پودر کاکائو درزمینهٔ واردات دانه خام کاکائو فعالیت می‌کنند تا از این دانه‌ها کره کاکائو و انواع پور کاکائو را تهیه نمایند. یکی از واردکنندگان دانه خام کاکائو بازرگانی سورن است. تمامی دانه‌های خام این بازرگانی دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و به‌صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت