مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

پخش عمده و فروش شکلات مترو

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع شکلات مترو در بازار ایران کدامند؟پخش شکلات خارجی در انواع مختلف:فروش شکلات مترو در سراسر کشور
پخش شکلات خارجی

فروش شکلات مترو عمده و کارتنی به صورت عمده و مستقیم از ترکیه توسط گروه بازرگانی سورن، برای خریداران و فعالان حوزه پخش شکلات خارجی در ایران با قیمت های مستقیم وارداتی و بدون واسطه عرضه می شود. شکلات مترو یکی از محبوب های بازار شکلات در ایران است و با حضور چندین ساله اش در ایران طرفداران زیادی را در ایران به خود جذب کرده است. لذا حجم خرید و فروش شکلات مترو و تقاضا برای این شکلات، باعث شده است تا فعالان در حوزه پخش شکلات خارجی در ایران از شکلات مترو حاشیه های سود خوبی برای بنگاه خود به دست آورند.

انواع شکلات مترو در بازار ایران کدامند؟

شکلات های مترو که از جمله برندهای با کیفیت و خوش طعم شکلات های خارجی در ایران محسوب می شوند در بسته بندی های ۲۴ تایی در ایران عرضه می شوند:

فروش شکلات مترو

شرکت بازرگانی سورن، نماینده واردات مجموعه شکلات ایران، از طریق دفتر خارجی خود در ترکیه فروش شکلات مترو و سایر انواع شکلات خارجی اصل را به صورتی مستقیم در ایران انجام می دهد. لذا خرید شکلات مترو و سایر انواع شکلات خارجی از این طریق، باتوجه به قیمت رقابتی و بدون واسطه محصولات، حاشیه های سود خوبی را برای فعالان پخش شکلات خارجی در ایران به همراه دارد.

فروش شکلات مترو

پخش شکلات خارجی در انواع مختلف:

شکلات های خارجی قابل تامین در بازرگانی سورن شامل موارد زیر است:

فروش شکلات مترو

فروش شکلات مترو در سراسر کشور

ما در این مرکز برای راحتی بیشتر خریداران گرامی، این امکان را فراهم آورده ایم تا پس از ثبت سفارش و نهایی کردن خرید، ارسال سفارشات شهرستان را به شهر محل فعالیت شما ارسال نماییم. این کار از طریق باربری های طرف قرارداد و با کمترین هزینه ها انجام می شود. همچنین برای ارسال سفارشات عمده شکلات خارجی به ایران از کشور مبدا ترکیه مدت ۳ الی ۴ روز زمان مور نظر است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شکلات مترو و شکلات های خارجی دیگر با ما در تماس باشید.

فروش شکلات مترو

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت