مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

عرضه کاکائو تخته ای کیلویی ( شکلات کیبوردی) از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کاکائو تخته ای کیلویی (شکلات کیبوردی)مصارف کاکائو تخته ای کیلوییقیمت کاکائو تخته ای کیلویی در کارخانه شکلات سازیخرید کاکائو تخته ای کیلویی (شکلات کیبوردی)
کاکائو تخته ای کیلویی

کاکائو تخته ای کیلویی (شکلات کیبوردی) از پرکاربردترین محصولات در صنایع شیرین پزی و قنادی به حساب می آید.این محصول گزینه ای مناسب برای مصارف عمده و صنعتی می باشد و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

 

کاکائو تخته ای کیلویی (شکلات کیبوردی)

اولین فکری که با شنیدن نام کاکائو تخته ای کیلویی به ذهن شما متبادر شما می گردد احتمالا یک قطعه شکلات بزرگ و خوشمزه باشد. این محصول همانطور که از نام آن پیداست، عمدتا صنعتی به شمار می رود و کاربرد های بسیار گسترده ای را برای آن می توان در نظر گرفت. کاکائو تخته ای کیلویی (شکلات کیبوردی) ز نظر تنوع طعم به دو نوع تلخ و شیرین تقسیم می شود که هر یک مشتریان و کاربرد های خاص خود را داراست.

از نظر وزن محصول نیز با توجه به فله ای بودن و حجم بالای آن برای صنایع بزرگ و مختلفی قابل استفاده است که با توجه به نیاز مشتریان در وزن های مختلفی تولید می شود. این محصول پرکاربرد، بیشتر به منظور مواد اولیه شناخته می شود و به مرور زمان جایگاه خود را در صنایع غذایی پیدا کرد.

تهیه و تولید این محصول در گذشته محدود به برند های خارجی بود و مصارف گسترده ی چندانی نداشت. اما در سال های اخیر به یکی از پر کاربردترین و پرمصرف ترین مواد اولیه برای قنادی ها و شیرین پزی ها تبدیل شده است که با تقاضای بسیار زیادی هم روبروست. بچه ها از پر و پا قرص ترین طرفداران محصولات کاکائویی در بازار هستند و این به شما امکان خلق ایده های بیشتری را در این راستا می دهد.

از این رو در سال های اخیر بسیاری از برند های موفق و معتبر ایرانی تولید و فروش کاکائو تخته ای کیلویی (شکلات کیبوردی) را در مجموعه های خود آغاز کرده اند و بدین ترتیب عرضه و تقاضای این محصول به مرور زمان افزایش یافت.در حال حاضر محصولات ایرانی از کیفیتی بسیار بالا و طعمی دلنشین برخوردار هستند که با خیال راحت می توانید آن را تهیه کرده و برای تهیه ی محصولات خود به کار ببرید.

کاکائو تخته ای کیلویی

مصارف کاکائو تخته ای کیلویی

کاکائو یکی از جذاب ترین و بی نظیر ترین طعم های دنیاست و محصولات کاکائویی همیشه با فروشی بیشتر و استقبالی فوق العاده از سوی مشتریان برخوردار می باشند. این محصول به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، اما بیشترین کاربرد آن از طریق ذوب کردن این محصول به روش بن ماری می باشد. اصلی ترین کاربرد کاکائو تخته کیلویی تهیه ی روکش هایی جذاب و تزئین محصول است. شما از این محصول می توانید روکش های جذاب و فوق العاده برای انواع کیک، شیرینی، دونات، بستنی، آجیل، انواع میوه ی تازه و خشک، پیراشکی، دسر های گوناگون و بسیاری فرآورده های دیگر خلق کنید و بر جذابیت ظاهری آنها بیفزایید. خرد کردن و رنده کردن این شکلات نیز از دیگر روش هاییست که می توانید برای تزئین محصولات خود استفاده کنید.

ضمن اینکه در کنار کاکائو تخته ای کیلویی (شکلات کیبوردی) می توانید از محصولات دیگری نظیر شکلات چیپسی، اسمارتیز و شکلات تخته ای میوه ای استفاده کرده و جذابیت های بیشتری خلق کنید.

کاکائو تخته ای کیلویی محصولی عمده است که برای کارگاه های کیک پزی و شیرینی پزی و مجموعه های قنادی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه هاست. علاوه بر این بسیاری از مجموعه های صنعتی نیز می توانند از این محصول برای تزئین و طعم دهی فرآورده های خود استفاده کرده و توسعه ی برند و فروش بیشتری را رقم بزنند.

البته فقط مختص به این نیست، چنانچه صاحب یک هتل، کافه رستوران و یا کافی شاپ هستید، با انتخاب این محصول می توانید خوراکی هایی بی نظیر و جذاب خلق کنید و مشتریان خود را مجذوب نمایید. در نظر داشته باشید که تنوع طعم کاکائو تخته ای کیلویی به دو نوع شیرین و تلخ منحصر می باشد که از این طریق ایده های بیشتری را می توانید برای محصولات خود اجرا نمایید.

کاکائو تخته ای کیلویی

قیمت کاکائو تخته ای کیلویی در کارخانه شکلات سازی

کیفیت عاملی بسیار مؤثر بر قیمت کاکائو تخته ای کیلویی می باشد. کیفیت و نوع پودر کاکائوی به رفته در تهیه ی این محصول بسیار حائز اهمیت است و در طعم، رنگ، عطر و کیفیت آن فوق العاده تأثیر گذار می باشد. همچنین برند تولید کننده، طعم و وزن محصول از عوامل دیگر برای تعیین قیمت این محصول به شمار می رود. میزان سفارش مشتری نیز در این میان مؤثر است. در این میان نوسانات ارزی، اختلالات موجود در بازار و نظام توزیع و همچنین حضور واسطه ها از عواملیست که تأثیرات فراوانی در قیمت این محصول دارد.

به طور کلی قیمت کاکائو تخته ای کیلویی به آیتم های متعددی بستگی دارد و از قیمتی واحد برخوردار نمی باشد. ضمن اینکه نوسانات ارزی و نوسانات کلی بازار را نیز بایستی در نظر داشت. فراموش نکنید کاکائو ماده ای ارزان نیست و وارداتی می باشد از این رو قیمت این محصول چندان ارزان نخواهد بود، اما با خرید مستقیم از کارخانه و مجموعه های تأمین کننده ی مستقیم این محصول می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه تهیه کنید. چرا که این محصول با حذف واسطه ها و سودی کمتر به دست شما خواهد رسید.

کاکائو تخته ای کیلویی

خرید کاکائو تخته ای کیلویی (شکلات کیبوردی)

قبل از خرید کاکائو تخته ای کیلویی این نکته را متذکر می شویم که این محصول عمدتا به منظور بخشی از مواد اولیه محسوب می شود و همه ی ما به خوبی می دانیم قیمت و کیفیت آن در قیمت و کیفیت محصول نهایی بسیار تأثیرگذار خواهد بود. هنگامی که شما مواد اولیه ی مورد نیاز خود را با کیفیت بالاتر و قیمتی مناسب تر تهیه می کنید، این به شما اجازه می دهد قیمت محصول نهایی را به مراتب پایین تر در نظر بگیرید و در عین حال کیفیت بالای محصولات خود را حفظ کنید. به دنبال چنین مسأله ای متوجه می شوید که اعتماد مشتریان به شما بیشتر شده و فروش محصولات شما به شکل قابل توجهی افزایش می یابد. در نتیجه سهم بیشتری از بازار را در دست می گیرد و این مسیری برای آغاز یک برندینگ موفق و سودمند است .

با چنین وصفی خرید کاکائو تخته ای کیلویی با قیمت مناسب و کیفیتی بالا برای مجموعه ی شما اهمیت فراوانی دارد و نباید به سادگی از کنار آن عبور کنید. ما در مجموعه ی خود در صدد شدیم تا با تهیه و عرضه ی بخشی از مواد اولیه ی مورد نیاز شما گامی مؤثر در جهت تولید ملی برداشته و چرخه ی تولید شما را شتاب بخشیم.

برای سفارش و خرید کاکائو تخته ای کیلویی با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان مجموعه ی ما در ارتباط باشید. همچنین امکان فروش آنلاین این محصول را نیز برای شما خریداران محترم فراهم ساخته ایم که با بسته بندی هایی مناسب و مطمئن در کوتاه ترین زمان به دست شما خواهد رسید.

 

کاکائو تخته ای کیلویی

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت