مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید عمده قهوه گلد توبک هند | India Tobak Gold

آنچه در این مقاله میخوانیم...

تفاوت پودر قهوه کلاسیک و گلدویژگی‌های قهوه گلد توبک هندقیمت عمده قهوه فلهمراکز اصلی پخش قهوه فوری

قهوه گلد توبک هند

قهوه یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در جهان است. قهوه دارای انواع و برندهای مختلفی است. این محصول از دانه‌های درخت قهوه به دست می‌آید. قهوه توسط کشورهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود. بیشتر قهوه مصرفی ایران از طریق واردات تأمین می‌شود. واردات قهوه از کشورهای مختلفی مانند برزیل، اکوادور و هندوستان انجام می‌گیرد. قهوه گلد توبک هند یکی از برندهایی است که در بازار ایران جایگاه نسبتاً خوبی کسب کرده است. این برند توسط بازرگانی‌ها و شرکت‌های مختلفی واردشده و در اختیار مشتریان و فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

تفاوت پودر قهوه کلاسیک و گلد

پودر قهوه کلاسیک و گلد

میوه درخت قهوه حاوی یک یا دو عدد دانه می‌باشد. از این دانه‌ها پودر قهوه تولید می‌شود. برای تولید قهوه از روش‌های مختلفی استفاده می‌گردد. به همین دلیل قهوه‌ها بنا بر نوع روش تولیدی به دو نوع کلاسیک و گلد تقسیم می‌شوند. تفاوت پودر قهوه کلاسیک و گلد در روش تهیه و زمان آماده شدن آن‌ها می‌باشد. در روش کلاسیک ابتدا دانه‌های قهوه حرارت داده‌شده و سپس خشک می‌شود. برای تهیه قهوه گلد از روش انجماد خشک استفاده می‌شود؛ بنابراین قهوه گلد سریع‌تر در آب حل‌شده و به قهوه فوری معروف هستند. میزان کافئین این دو قهوه نیز متفاوت است. در قهوه‌های گلد مقدار کافئین کمتر می‌باشد و به همین دلیل استفاده از این قهوه برای افرادی که به کافئین زیاد حساسیت دارند؛ مناسب است.

ویژگی‌های قهوه گلد توبک هند

قهوه گلد توبک هند

قهوه گلد توبک محصول کشور هند و جزء قهوه‌های فوری می‌باشد. حلالیت بالا در آب، دارا بودن طعم بی‌نظیر، کافئین کم و از همه مهم‌تر قیمت مناسب از ویژگی‌های قهوه گلد توبک هند می‌باشد. این قهوه در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی توسط بازرگانی‌های مختلف وارد و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این قهوه دارای وزن و حجم کمی است و حمل‌ونقل آن سریع و آسان می‌باشد.

قیمت عمده قهوه فله

قیمت عمده قهوه فله

مسلماً قیمت عمده قهوه فله کمتر از قیمت خرید جزئی است. بااین‌حال قیمت قهوه به عوامل مختلفی همچون نرخ ارز، نوع کشور تولیدکننده، نوع قهوه و نوع بسته‌بندی دارد. اگر قهوه را به‌صورت مستقیم از واردکنندگان اصلی خریداری نمایید؛ واسطه‌های فروش حذف‌شده و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. یکی از روش‌های مناسب جهت اطلاع از میزان قیمت برندهای مختلف قهوه مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین می‌باشد. قهوه گلد توبک هند نیز جزء یکی از قهوه‌های باکیفیت و قیمت مناسب می‌باشد.

مراکز اصلی پخش قهوه فوری

مراکز اصلی پخش قهوه فوری

بازرگانی سورن جزء یکی از واردکنندگان اصلی و مراکز پخش قهوه فوری ازجمله قهوه گلد توبک هند می‌باشد. در این مجموعه انواع برندهای معتبر قهوه را به‌صورت عمده و با کمترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت خرید با واحد فروش سورن در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت