مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

دفتر فروش عمده روغن قالبی سی بی اس | جانشین کره کاکائو

آنچه در این مقاله میخوانیم...

روغن جانشین کره کاکائو چیست؟موارد مصرف و کاربردهای روغن سی بی اسفروش عمده روغن قالبی سی بی اس
فروش عمده روغن قالبی سی بی اس

فروش عمده روغن قالبی سی بی اس

کره کاکائو یکی از محصولاتی است که از دانه‌های کاکائو استخراج می‌شود و در صنایع غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. استخراج این روغن دشوار است و مقدار آن در دانه‌های کره کاکائو محدود است. به همین دلیل روغن‌های کاکائو با قیمت بالایی عرضه می‌شوند. در بسیاری از تولیدی‌های صنایع غذایی به‌جای استفاده از کره کاکائو از روغن‌های جایگزین استفاده می‌کنند. روغن قالبی سی بی اس یکی از جایگزین‌های کره کاکائو در صنعت شکلات‌سازی است. فروش عمده روغن قالبی سی بی اس از طریق بازرگانی‌ها و مراکز مختلفی انجام می‌گیرد.

روغن جانشین کره کاکائو چیست؟

روغن جانشین کره کاکائو چیست؟

ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که روغن جانشین کره کاکائو چیست و چه تفاوتی با کره کاکائو دارد؟ جایگزین‌هایی که برای کره کاکائو تعیین‌شده دارای دو نوع روغن معادل کره کاکائو و روغن جانشین کره کاکائو هستند. روغن جانشین کره کاکائو به نام روغن سی بی اس شناخته‌شده است. این روغن از دانه‌های پالم و توسط فرآیند فراکسیون تهیه می‌شود. به همین دلیل دسترسی به آن آسان است و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. روغن‌های جانشین دارای رنگی سفید و یا زرد هستند و در دو نوع قالبی و پوششی تولید می‌شوند. می‌توان این روغن را از طریق مراکز فروش عمده روغن قالبی سی بی اس خریداری کرد و در صنایع غذایی از آن استفاده کرد.

موارد مصرف و کاربردهای روغن سی بی اس

موارد مصرف و کاربردهای روغن سی بی اس

موارد مصرف و کاربردهای روغن سی بی اس متعدد است؛ اما بیشترین استفاده این روغن در صنعت شکلات‌سازی است. این روغن طعمی مانند روغن کاکائو دارد و باعث ایجاد طعم و عطر مطبوع در شکلات می‌شود. از نوع قالبی آن به‌عنوان یکی از مواد اولیه شکلات استفاده می‌شود. با مخلوط کردن این روغن به سایر مواد اولیه شکلات مواد یکنواخت و صاف خواهند شد. همچنین این محصول نقش نگه‌دارنده شکلات در برابر گرما دارد و در دماهای بالا از ذوب شدن شکلات جلوگیری می‌کند. مزیت دیگر این روغن جلوگیری از سفیدک زدن شکلات در انبار می‌باشد. روغن‌های پوششی سی بی اس نیز برای جلای سطح شکلات مورداستفاده قرار می‌گیرند. فروش عمده روغن قالبی سی بی اس از طریق نمایندگی‌های واردکننده و شرکت‌های تولیدی انجام می‌گیرد.

فروش عمده روغن قالبی سی بی اس

فروش عمده روغن قالبی سی بی اس

بازرگانی سورن یکی از مراکز اصلی فروش عمده روغن قالبی سی بی اس است. سورن تأمین‌کننده انواع مواد اولیه شکلات‌سازی است. این مجموعه انواع برندهای داخلی و خارجی باکیفیت روغن سی بی اس را به‌صورت عمده و با بهترین قیمت عرضه می‌کند. جهت ثبت سفارش با واحد فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت