مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

عرضه اسیدسیتریک خوراکی آبدار به صورت عمده

آنچه در این مقاله میخوانیم...

طرز تهیه اسیدسیتریکقیمت فروش اسیدسیتریکنمایندگی فروش اسیدسیتریک خوراکی آبدار

اسیدسیتریک خوراکی آبدار

حتماً شما هم نام اسیدسیتریک بر روی محصولات مختلف به چشمتان خورده است. برخی از افراد این ماده را به نام‌های دیگری مانند جوهر لیمو، سیتریک اسید و اسید جوهر می‌شناسند؛ اما اسیدسیتریک چیست و در چه صنایعی مورداستفاده قرار می‌گیرد؟ همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، اسیدسیتریک نوعی ماده اسیدی است که بیشتر به‌عنوان چاشنی و افزودنی خوراکی‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ماده به شکل طبیعی در میوه‌هایی مانند لیموشیرین، لیموترش، نارنگی، پرتقال، تمشک و آناناس موجود است؛ و دارای خواص ویژه‌ای می‌باشد و برای سلامتی نیز مفید است. امروزه در کارخانه‌های مختلفی اسیدسیتریک به شکل مصنوعی نیز تولید می‌شود و دارای دو نوع مایع و جامد است. اسیدسیتریک خوراکی آبدار در تولید محصولات غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

طرز تهیه اسیدسیتریک

طرز تهیه اسیدسیتریک

ممکن است تصور کنید که اسیدسیتریک مصنوعی از منابع طبیعی اسیدسیتریک مانند میوه‌ها گرفته می‌شود؛ اما در اصل طرز تهیه اسیدسیتریک متفاوت از تصور افراد است. برای این کار ابتدا کپک اسپرژیل را روی شکر پرورش می‌دهند. این کپک در مجاورت با شکر اسیدسیتریک تولید می‌کند. پس از جداسازی این مواد؛ محلول آب‌آهک روی آن ریخته می‌شود تا سیتریک ته‌نشین شود. ماده ته‌نشین شده از نوع نمک سیترات کلسیم می‌باشد. این ماده را در مجاورت اسیدسولفوریک قرار می‌دهند تا اسیدسیتریک مصنوعی تولید شود. سپس ماده به‌دست‌آمده به شکل پودر کریستال تولیدشده و در بسته‌بندی‌های کاغذی به دو شکل مایع و جامد عرضه می‌شود. اسیدسیتریک خوراکی آبدار برای محصولات غذایی و نوع جامد آن برای محصولات آرایشی و بهداشتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

قیمت فروش اسیدسیتریک

قیمت فروش اسیدسیتریک

قیمت فروش اسیدسیتریک بستگی به عوامل مختلفی دارد. مثلاً قیمت برندهای خارجی آن رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارند. نوع بسته‌بندی این محصول نیز متفاوت است. مسلماً قیمت خریدهای عمده و فله‌ای کمتر از قیمت خرید جزئی خواهد بود. به‌طورکلی قیمت این محصول با توجه به نوع اسیدسیتریک (مایع و جامد)، نوع مارک و برند، نوع کمپانی و کشور تولیدکننده، نوع بسته‌بندی و روش خرید متفاوت است. می‌توان اسیدسیتریک خوراکی آبدار را به دو شکل حضوری و اینترنتی خریداری کرد. خرید اینترنتی به شرطی که از سایت‌های معتبر و دارای نماد الکتریک انجام گیرد؛ به‌صرفه‌تر خواهد بد. همچنین می‌توان قیمت‌های این محصول را از طریق سایت‌های فروش آنلاین جویا شد.

نمایندگی فروش اسیدسیتریک خوراکی آبدار

فروش اسیدسیتریک خوراکی

سورن نمایندگی فروش اسیدسیتریک خوراکی آبدار در ایران محسوب می‌شود. این بازرگانی انواع برندهای پرفروش و اصل اسیدسیتریک را به‌صورت عمده و با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. خرید از بازرگانی سورن به دو روش حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است. جهت ثبت سفارش با واحد پشتیبانی در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت