مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

قیمت پودر کاکائو اپرا Opera | رقیب S9 ترک | فرانسوی | تیره

آنچه در این مقاله میخوانیم...

پودر کاکائو اپرا فرانسه مناسب محصولات غذاییلیست قیمت پودر کاکائو اپرا Operaمراکز توزیع انواع پودرهای کاکائو خارجی به‌صورت مستقیم
قیمت پودر کاکائو اپرا Opera

قیمت پودر کاکائو اپرا Opera

پودر کاکائو یکی از محصولات پراستفاده در صنایع غذایی مختلف است. بسیاری از تولیدی‌ها این سؤال را دارند که کدام برند پودر کاکائو دارای کیفیت مناسبی است؟ استفاده از کدام پودر کاکائو به‌صرفه‌تر است؟ و برای خرید پودر کاکائو خارجی اصل باید به چه مراکزی مراجعه کرد؟ در این مطلب سعی شده به‌تمامی این سؤالات پاسخ مناسبی ارائه شود. در بازار ایران انواع برندهای مختلف پودر کاکائو موجود است. هریک از برندها دارای خصوصیات و کیفیت مختلفی است. پودر کاکائو اپرا یکی از برندهای محبوب در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت پودر کاکائو اپرا Opera بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ اما به‌طورکلی این پودر کاکائو از قیمت مناسبی برخوردار است و انتخاب مناسبی برای کارخانه‌های تولیدی می‌باشد.

پودر کاکائو اپرا فرانسه مناسب محصولات غذایی

پودر کاکائو اپرا فرانسه

کشور فرانسه یکی از تولیدکنندگان پودر کاکائو در جهان محسوب می‌شود. در این کشور کمپانی‌ها و برندهای مختلفی درزمینهٔ تولید پودر کاکائو فعالیت می‌کنند. اپرا یکی از کمپانی‌های معتبر فرانسه است که انواع پودرهای کاکائو را با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌کند. پودر کاکائو اپرا فرانسه مناسب محصولات غذایی و مصارف خانگی می‌باشد. این پودر دارای رنگی نسبتاً تیره است و در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می‌شود. کیفیت این محصول بسیار بالاست و دارای طعم و عطر مناسبی می‌باشد. بسیاری از افراد کیفیت این محصول را با پودر کاکائو فاین لوکس آلمان برابر می‌دانند. به همین دلیل این نوع پودر کاکائو انتخاب مناسبی برای استفاده در تولیدی‌ها و صنایع غذایی میباشد.

لیست قیمت پودر کاکائو اپرا Opera

قیمت پودر کاکائو اپرا Opera

ازآنجایی‌که اپرا برندی وارداتی است قیمت پودر کاکائو اپرا Opera با توجه به نرخ ارز قابل‌تغییر است. این محصول دارای قیمت مشابه پودرهای کاکائو هلندی است و نسبت به برندهای ترکیه‌ای و آفریقایی دارای قیمت بیشتری است. بااین‌حال قیمت پودرهای اپرا با توجه به کد پودر کاکائو، درصد میزان چربی، نوع بسته‌بندی و روش خرید متفاوت است. می‌توانید لیست قیمت پودر کاکائو اپرا Opera را از طریق سایت‌های فروش آنلاین مشاهده نمایید. بهتر است پودر کاکائو اپرا ر از مراکز اصلی واردکننده خریداری کنید تا واسطه‌ها حذف‌شده و هزینه کمتری پرداخت نمایید.

مراکز توزیع انواع پودرهای کاکائو خارجی به‌صورت مستقیم

مراکز توزیع انواع پودرهای کاکائو خارجی

بازرگانی سورن یکی از مراکز توزیع انواع پودرهای کاکائو خارجی به‌صورت مستقیم محسوب می‌شود. قیمت پودر کاکائو اپرا Opera این مجموعه بسیار مناسب است و در بسته‌های ۲۵ کیلویی و به‌صورت عمده عرضه می‌شود. سورن برای دسترسی آسان‌تر مشتریان در شهرستان، امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده است. جهت ثبت سفارش خرید با واحد فروش سورن در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت