مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

پخش عمده و قیمت تافی کره ای + مغزدار درب کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم...

تولید انواع تافی در ایرانقیمت تافی کره ایمعرفی تولید کننده های تافی ایرانیتافی ایرانتافی آیتن Aitanتولید و فروش انواع تافی ایرانی برای صادرات به عراقکشور عراقکشور افغانستانکشور پاکستانکشور ترکمنستانکشور روسیهکشور سوریهکشرو عمانفروش و خرید تافی عمدهجدول مشخصات انواع تافی و آبنبات
تافی رولن میوه ای

تولید ، پخش و قیمت عمده انواع تافی ساده، تافی مغزدار ، کره ای ، میوه ای ، ، آبنبات میوه ای، قیمت ۱–۰٫۹ $ (تبدیل ریالی) کارتن ۱۲ کیلویی

 

*تافی نوعی شیرینی است که با شکر کاراملیزاسیون شده یا ملاس(شربت اینورت ایجاد کرده)، همراه کره و گهگاه آرد درست می‌شود. مخلوط را تا رسیدن به دمای ۱۴۹ الی ۱۵۴ درجهٔ سانتیگراد گرم می‌کنند. گاهی‌اوقات تافی را بعد از آماده شدن با گردو یا کشمش مخلوط می‌کنند*

تافی ها در ایران در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند. سابقه تولید تافی  در ایران به بیش از ۷۰ سال می رسد. در واقع اولین محصولات کارخانه های شکلات سازی تافی بوده است. اگرچه در طول سالیان بعد و خصوصا سالیان اخیر ، شرکت های شکلات سازی در ایران شاهد پیشرفت بسیار زیادی بوده اند ، اما کماکان تولید و فروش تافی  به عنوان یکی از محصولات اصلی محسوب می شود و تافی در ایران محصولی استراتژیک است که در ادامه بیشتر در خصوص آن صحبت می کنیم:

تولید انواع تافی در ایران

تافی ها در ایران همانطور که عنوان شد متنوع هستند . از جمله تافی های تولیدی ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع تافی مغزدار در مغزهای متنوع کاکائویی ، میوه ای ، نسکافه ای ، نارگیلی ، قهوه ، شیری ، کره ای و ….
  • انواع تافی میوه ای با طعم های متنوع پرتقالی ، توت فرنگی ، سیب ، نعناع ، هندوانه و ….
  • انواع تافی ترش میوه ای مانند سیب ترش ، انار ، البالو ،  زردالو و ….
  • تافی کره ای
  • تافی رولن
  • غیره

قیمت تافی کره ای

قیمت تافی کره ای

شرکت های زیادی در ایران اقدام به تولید تافی در کشور نموده اند و همه آن ها اقدام به تولید تافی و شکلات می نمایند حال اینکه کدام شرکت تافی و شکلات مرغوب تری تولید می کند خود جای بحث و ماه ها بررسی و دریافت اطلاعات دارد که ما در این زمینه با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه توانسته ایم این مشکل را برطرف سازیم و برای شما عزیزان این مشکل را حل نماییم تا بتوانید برای دریافت راحت ترین خرید و دریافت محصول دقیق تر تصمیم گیری کنید. قیمت تافی کره ای ارزان قطعا می تواند در خرید و فروش شما موثر باشد و باعث گسترش تجارت و فروش شما باشد. ما با تولید و تامین تافی کره ای ارزان قیمت و با کیفیت ، توانسته ایم به لطف خداوند و پشتیبانی همکارانمان ، مشتریان زیادی را در سراسر کشور و کشورهای خارجی با خود همراه کنیم. با توجه به نوسانات قیمت ها ، ارائه قیمت تافی کره ای عمده از طریق تماس با واحد فروش هر لحظه برای شما عزیزان امکان پذیر است. با ما در تماس باشید.

خرید تافی عمده

معرفی تولید کننده های تافی ایرانی

تافی ایران

شرکت تافی ايران فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ و با تولید تافي و كارامل با ۲ سالن و ۳ خط تولید، در شهر تبريز شروع به فعالیت نمود. این شرکت با استفاده از دستگاه های مدرن با آخرین تکنولوژی و به کار گیری نیروهای متخصص و با تجربه، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند.
شرکت تافی ايران در سال ۱۳۹۰ با اجرای تمامی استانداردها، موفق به اخذ گواهی نامه های استاندارد ملی ايران از اداره استاندارد شد و دارای نشان بين المللي حلال نيز مي باشد و در حال حاضر محصولات خود را طبق این استاندارد تولید و روانه ی بازار می کند. تافیایران جزو تافی های نسبتا با کیفیت ایرانی است و از لحاظ قیمتی نیز در سطح متوسط محصولات خود را ارائه میدهد.

قیمت تافی کره ای

تافی آیتن Aitan

شرکت صنایع غذایی آیتن، عرضه کننده کامل ترین محصولات در زمینه شکلات، تافی، آبنبات، رولن های مغزدار، ویفر و همچنین شوکورول با طعم های جور می باشد.

شکلات سازی آیتن با سابقه تولید بیش از ۲۵ سال در صنعت شکلات و تافی حضور دارد. نکته بسیار مهم و مثبت در خصوص آیتن ، این است که این شرکت تولید کننده شکر و قند نیز هست. اهمیت نولید این محصولات در این است که در فرایند تولید تافی مقدار زیادی از مواد تشکیل دهنده را شکر تشکیل می دهد. پس مشخص است که کارخانه ای که مواد اولیه خودش را خودش تولید می کند، قیمت تمام شده و قیمت فروش محصولاتش پایین می آید. ما با تولید و فروش تافی ارزان قیمت آیتن، توانسته ایم خدمات خوبی را به مشتریان داخلی و خارجی خود در این بخش ارائه نماییم. برای اخذ قیمت تافی کره ای آیتن  و سایر تافی ها و آبنبات ها با ما در تماس باشید. خط تولید شکلات و تافی در ارائه یک محصول باکیفیت مهم است.

قیمت تافی کره ای

  1. آبنبات یک سر پیچ میوه ای
  2. آبنبات یک سر پیچ توت فرنگی
  3. آبنبات شیری
  4. آبنبات شیر خامه
  5. تافی کره ای
  6. تافی رولن
  7. تافی چهارگوش
  8. آبنبات با مغز شیر قهوه
  9. تافی دارچینی
  10. تافی رولن عمانی
  11. آبنبات نعنایی
  12. آبنبات عسلی
  13. آبنبات میوه ای

قیمت تافی کره ای

تولید و فروش انواع تافی ایرانی برای صادرات به عراق

در خصوص اهمیت تولید و فروش تافی پیش تر صحبت کردیم. حال از دلایل این اهمیت می گوییم. دلیل اصلی در قیمت تافی ایرانی  است. تافی در کنار آبنبات تقریبا ارزان ترین محصولات در حوزه شکلات هستند، از آن جاییکه تنوع این محصولات ما بسیار گسترده هم هست ، تنوع بالا در کنار قیمت ارزان، علاقه بیشتر اقشار جامعه را برای خرید تافی به دنبال دارد. کشورهای خارجی در طول چند سال گذشته به شدت به تافی ایرانی  علاقه مند شدند و سالانه شاهد چندین هزار تن صادرات در حوزه فروش تافی ایرانی  هستیم. از بیشترین کشورهای علاقه مند می توان به عراق اشاره کرد. البته در کنار عراق کشورهای دیگر همسایه ایران نیز به شدت علاقه مند هستند که در این راه فرصت های صادراتی خوبی برای فعالان فروش بین الملل، صادر کننده ها و نیز تاجران سایر کشورها وجود دارد. برای خرید تافی ارزان قیمت ایرانی به منظور صادرات با ما در تماس باشید. کشورهای اصلی وارد کننده انواع تافی ایرانی شامل کشورهای زیر هستند:

  • کشور عراق

  • کشور افغانستان

  • کشور پاکستان

  • کشور ترکمنستان

  • کشور روسیه

  • کشور سوریه

  • کشرو عمان

قیمت تافی کره ای

فروش و خرید تافی عمده

وقتی نوبت به یافتن یک انتخاب ایده آل شیرینی ارزان قیمت  برای کمد فروشگاه شما می رسد، دسترسی به طعم های متنوعی از انواع آبنبات و تافی  که همه علاقه مند آن هستند مهم می باشد.

دو گزینه کلاسیک  شیرینی فروشی ها عبارتند از تافی و آبنبات. هر دو گزینه‌های طعمی خوشمزه‌ای هستند که برای بسیاری از طرفداران شیرین، نوستالژی را به همراه خواهد داشت و آن‌ها را به یاد زمان‌های گذشته می‌اندازد. اما این بدان معنا نیست که این شیرینی ها به همان اندازه برای نسل های جوان جذاب نیستند! بلکه انواع تنوعی که در بالاتر به آنها اشاره کردیم، باعث می شود که فروش و خرید عمده تافی و آبنبات برای شیرینی فروشی ها بسیار پر طرفدار باشد.

با بافت های جویدنی متمایز و طعم های ذوب شده در دهان، تافی های میوه ای، مغزدار و آبنبات ها می توانند برای همه جذاب باشند. در عمده فروشی تافی مغزدار و ابنبات ، ما انواع واقعاً درخشانی از اکلرها و تافی های خوشمزه را ارائه می دهیم که به صورت عمده در دسترس هستند و به شما راهنمایی می کنند تا به راحتی طعم های مورد علاقه  خود را پیدا نمایید.

طیف محصولات ما هم ما گسترده است و هم ارزان  با بیش از ۳۰ نوع مختلف از تافی ها و آبنبات های خوشمزه برای انتخاب. ما شیرینی‌فروشی‌های عمده‌فروشی را از مجموعه‌ای از تامین‌کنندگان پیشرو عرضه می‌کنیم، بنابرین شما می توانید خرید تافی عمده و آبننبات ها به صورت کارتنی درب کارخانه و از طریق ارسال با باربریها درب انبار خود داشته باشید.

ما کارتنهای با کیفیت و شیرینگ شده را برای انواع آبنبات ها، تافی های مغزدار، کاکائویی، کره ای و میوه ای مهیا نموده ایم.همه با قیمت استثنایی در دسترس هستند و طیف وسیعی از انتخاب را در اختیار خریداران قرار می دهند که بتواند به راحتی خرید تافی عمده و سایر محصولات را انجام دهند.

خرید تافی عمده

جدول مشخصات انواع تافی و آبنبات

 

نام محصول تافی و ابنبات
وزن فله ای ۳ کیلوگرم
نوع بسته بندی فله پلاستیک
دستورالعمل نگهداری در دمای اتاق
تعداد در کارتن ۴ بسته ۳ کیلویی
کشور سازنده ایران
مشخصات کارتن شیرینگ پلمپ
رنگ محصول ۲۰ رنگ
وزن کارتن ۱۲ کیلوگرم
تاریخ انقضا ۲۴ ماه پس از تولید
قیمت محصول درب کارخانه نسبت به حجم سفارش
شماره مدل ۲۷۱۲۵
قیمت صادراتی ۰٫۹-۱ $ دلار (تبدیل ریالی)

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت