مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

قیمت شکلات سایرو | Sairo Chocolate | محصولات شکلات سایرو

آنچه در این مقاله میخوانیم...

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شکلات سایرو Sairoo chocolateلیست اسامی محصولات سایروخرید و فروش نامحدود انواع شکلات سایرو
قیمت شکلات سایرو

قیمت شکلات سایرو Sairoo chocolate در رنج خوبی قرار دارد. محصولات سایرو تحت شرکت کیان شکلات کیمیا تولید می شوند و یکی از گروه های بزرگ این مجموعه به حساب می آیند.

قیمت شکلات سایرو

به این ترتیب، قیمت محصولات سایرو با وجود کیفیت خوب و بسته بندی درجه یک در بهترین رنج ممکن قرار دارد که علت این قیمت گذاری مربوط به قیمت پایین مواد اولیه در داخل کشور و نیروهای ماهر ایرانی با دستمزد مناسب است.

نیروهای داخلی از تجربه و تبحر بالایی برخوردار هستند که این تجربه و مهارت باعث تولید شکلات های متنوع با طعم دلچسب شده است. مجموعه سایرو نیز با بیش از ۲۰ سال سابقه یکی از تولید کنندگان ماهر شکلات سازی در ایران به شمار می آید که تنوع تولیدات مجموعه به ۵۰ محصول می رسد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شکلات سایرو Sairoo chocolate

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شکلات سایرو Sairoo chocolate

نوع محصول و وزن مورد نظر مشتری از عوامل تاثیر گذار بر قیمت شکلات سایرو Sairoo chocolate می باشند. همانطور که اشاره شد سایرو دارای شکلات ها و محصولات کاکائویی بیشماری است که قیمت هر کدام از این محصولات متفاوت از دیگری است.

ممکن است داخل یک شکلات از مواد اولیه مرغوب تری استفاده شده باشد و به همان نسبت قیمت بیشتری بر روی آن تعیین می شود. بنابراین قیمت هر شکلات به چندین مؤلفه بستگی دارد که مهمترین آن همین مواد مصرفی درون شکلات ها است.

مجموعه سایرو که سال های زیادی است در حال تولید شکلات های متنوع می باشد محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می نماید.

به این ترتیب، مراکزی مانند قنادی ها یا فروشگاه های کوچک و بزرگ که در سطح شهر عرضه کننده انواع شکلات هستند می توانند با تهیه و توزیع انواع شکلات سایرو در مدت زمان کمی به سود ایده آل و مناسبی دست یابند.

لیست اسامی محصولات سایرو

لیست اسامی محصولات سایرو

لیست اسامی محصولات سایرو به شرح زیر است:

  • انواع شکلات کاکائویی سایرو
  • انواع شکلات صبحانه سایرو
  • انواع شکلات تلخ سایرو
  • انواع شکلات جرقه ای سایرو
  • انواع شکلات سنگی سایرو
  • انواع دراژه مغزدار
  • انواع کرم کاکائو و …

خرید و فروش نامحدود انواع شکلات سایرو

خرید و فروش نامحدود انواع شکلات سایرو

خرید و فروش نامحدود انواع شکلات سایرو در جریان می باشد. این شکلات ها که در طعم ها و مدل های پر طرفدار تولید می شوند با ضمانت کیفی به مراکز سراسر کشور ارسال می گردند.

ضمن اینکه، طرفداران شکلات های سایرو به سن خاصی محدود نمی شوند و افراد در تمام سنین از مصرف کنندگان این شکلات های لذیذ هستند که این موضوع باعث افزایش فروش محصولات سایرو در ایران شده است.

به این ترتیب، مشتریان در لیست محصولات کارخانه سایرو شاهد حضور شکلات ها در طعم ها، اندازه ها و بسته بندی های مختلف هستند و می توانند طبق ذائقه خود نسبت به خرید این شکلات ها اقدام نمایند.

همچنین، کارخانه سایرو عرضه کننده شکلات های مخصوص پذیرایی در بسته بندی های شکیل و زیبا نیز می باشد و تامین کنندگان با عرضه این محصولات در جذب مشتریان خود بسیار موفق خواهند بود. ضمن اینکه، شکلات های تلخ سایرو گزینه مناسبی برای استفاده در کافی شاپ ها هستند و یکی از محصولات پر فروش این برند به حساب می آیند.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت