مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

قیمت عمده ای عرضه پودر کاکائو فله ای | کیسه ۲۵ کیلو

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع برندهای پودر کاکائوخرید پودر کاکائو عمده ترک S9فروش پودر کاکائو عمدهقیمت پودر کاکائو فله‌ای در ایرانمرکز پخش و توزیع پودر کاکائو
قیمت پودر کاکائو فله‌ای

 

پودر کاکائو ازجمله مواد مغذی است که دارای کاربردهای زیادی می‌باشد. از این محصول در صنایع غذایی مختلفی استفاده می‌شود. پودر کاکائو دارای دو نوع کلی طبیعی و آلکالایز است. هر یک از این نوع پودرهای کاکائو دارای ویژگی‌ها و کاربرد مختلفی هستند. پودرهای کاکائو در انواع برندهای مختلف ایرانی و خارجی به فروش می‌رسند. هر برند دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی است. قیمت برندهای مختلف نیز متفاوت است. قیمت پودر کاکائو فله‌ای توسط مراکز تولیدی و بازرگانی‌ها به نمایندگی‌های فروش اعلام می‌گردد. معمولاً قیمت پودر کاکائو فله‌ای کمتر از قیمت خرید جزئی می‌باشد.

انواع برندهای پودر کاکائو

انواع برندهای پودر کاکائو

پودر کاکائو دارای برندهای مختلفی است. این محصول توسط کشورهای متعددی تولید و عرضه می‌شوند. به‌طورکلی برخی از انواع برندهای پودر کاکائو عبارت‌اند از:

  • پودر کاکائو کارگیل: کارگیل یکی از برندهای معتبر پودر کاکائو آلکالایز در جهان است. این برند دارای کمپانی‌های متعددی در کشورهای هلند، اسپانیا و مالزی است. در ایران بیشتر از کارگیل هلندی استفاده می‌شود.
  • پودر کاکائو آلتین مارکا: آلتین مارکا نیز یکی از برندهای معروف ترکیه‌ای است. این پودر کاکائو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای کدهای مختلفی است. در ایران بیشتر از کد s9 آلتین مارکا استفاده می‌شود. قیمت پودر کاکائو فله‌ای آلتین مارکا کمتر از برندهای اسپانیایی و هلندی است اما دارای کیفیتی مشابه می‌باشد.
  • پودر کاکائو اپرا فرانسوی: پودر کاکائو اپرا بیشتر در رنگ روشن تولید می‌شود. این پودر کاکائو دارای ۱۰ تا ۱۲ درصد چربی است و در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می‌شود.
  • پودر کاکائو جی بی مالزی: این نوع پودر کاکائو با درصد کافئین کم نیز یکی دیگر از پودرهای کاکائو مرغوب خارجی است و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

پودر کاکائو فله‌ای

خرید پودر کاکائو عمده ترک S9

بازارهای اصلی خرید کیلویی پودر کاکائو در ایران که شامل فروشگاه های عطاری، فروشگاه های زنجیره ای و بسیاری از قنادی ها می شود، صرفا به پودر کاکائو ترکیه وابسته است. قیمت مناسب این محصول برای خریداران و کیفیت راضی کننده آن دلیل اصلی این امر است.

S9 معروف ترین پودر کاکائو ترکیه در بازار ایران است.

یکی از مهم ترین ویژگی های پودر کاکائو S9 ترکیه، رایحه قوی و طعم فوق العاده آن است. موضوعی که این محصول را با ذائقه ایرانیان تطبیق می دهد و در صنایع تولیدی و کارخانه های بزرگ کیک و شیرینی سازی کاربرد وسیعی دارد. S9 علاوه بر رایحه متفاوت، رنگ کاملاً قابل قبولی دارد که بر طعم نهایی این محصول تأثیر مستقیم می گذارد.

اما از سوی دیگر پودر کاکائو اندونزی که به عنوان سومین و یکی از پودرهای کاکائو وارداتی ایران شناخته می شود به دلیل کیفیت متوسط ​​و قیمت بسیار ارزان در بین پرفروش ترین ها قرار دارد. این محصول که معمولا یکی از انتخاب های صاحبان شیرینی فروشی ها و کیک فروشی ها به حساب می آید، انتخابی بر اساس قیمت و نه کیفیت است.

به دلیل رنگ تیره این محصول، خرید پودر کاکائو اندونزیایی برای مصرف کنندگان ایرانی ایده آل نیست. اما ارزان بودن پودر اندونزی باعث شده است که در موارد جزئی و نه چندان مهم به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

مهمترین کشورهای صادرکننده پودر کاکائو عبارتند از:

هلند

مالزی

اندونزی

اسپانیا

فرانسه

سنگاپور

ترکیه

پودر کاکائو فله‌ای

فروش پودر کاکائو عمده

برترین نوع  پودر کاکائو با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در مجموعه بازرگانی سورن عرضه می شود. پودر کاکائو ترکیه برند کارگیل و آلتین در این مجموعه با بهترین قیمت به فروش می رسد. این شرکت پودر کاکائو ترکیه و هلند را به ایران وارد می کند.

فروش پودر کاکائو با کیفیت ترکی و هلندی در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی از بهترین دانه های کاکائو تولید می شود و همچنین محصول کارخانه هایی است که بهترین ماشین آلات فرآوری این دانه ها را دارند.

برای خرید پودر کاکائو اس ۹ اس ۸ به مجموعه بازرگانی سورن مراجعه کنید. درست است که پودرهای کاکائویی که در کشورهای هلند، آلمان و اسپانیا  تولید می شوند همگی از دانه های کاکائوی وارداتی به این کشورها هستند، ولی به علت دقت و تجربه بالای این کارخانه ها، بهترین پودر کاکائو را در دنیا تولید می کنند آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می باشد.

قیمت پودر کاکائو فله‌ای توسط مراکز تولیدی و بازرگانی‌ها به نمایندگی‌های فروش اعلام می‌گردد. معمولاً قیمت پودر کاکائو فله‌ای کمتر از قیمت خرید جزئی می‌باشد.

قیمت پودر کاکائو فله‌ای در ایران

قیمت پودر کاکائو فله‌ای

قیمت پودر کاکائو فله‌ای در ایران توسط بازرگانی‌های واردکننده اعلام می‌شود. البته میزان قیمت پودرهای کاکائو بستگی به عوامل مختلفی دارد. نوع پودر کاکائو، درصد میزان چربی، مارک و برند و روش خرید از عوامل مؤثر بر میزان قیمت پودر کاکائو محسوب می‌شوند. یکی از روش‌ها جهت اطلاع دقیق از قیمت هر برند پودر کاکائو مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین و یا تماس با نمایندگی‌های فروش می‌باشد.

مرکز پخش و توزیع پودر کاکائو

مرکز پخش و توزیع پودر کاکائو

بازرگانی سورن یکی از واردکنندگان و مرکز پخش و توزیع پودر کاکائو محسوب می‌شود. این مجموعه انواع برندهای معتبر و پر تقاضا پودر کاکائو را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار تولیدها قرار می‌دهد. خرید از سورن به دو روش حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است. جهت خرید انواع محصولات اولیه وارداتی و ثبت سفارش آن ها با واحد فروش ما در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت