مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

قیمت کرمفیل وانیلی ۱۰۹۱ کارامل ۶ کیلویی کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کرمفیل Cremefill چیست؟کاربرد کرمفیلانواع مختلف کرمفیل کاراملی جهت قنادیکرمفیل چگونه نگه داری می شود؟مزایای استفاده از کرمفیل وانیلی کاراملی طرز تهیه فیلینگ وانیلی خانگیشیرقندکرهنشاستهزردهوانیلقیمت کرمفیل وانیلی قنادیخرید کرمفیل وانیلی مخصوص قنادی 
قیمت کرمفیل وانیلی

قیمت کرمفیل وانیلی کاراملی ۶ کیلویی مناسب با کد شناسه محصول ۱۰۹۱ در مجموعه تولیدی سورن با کیفیت بالا و سفارشی  عرضه می شود.

این کرمفیل مناسب کیک و شیرینی است و  در میانه انواع شیرینی و پیراشکی ها استفاده می شود.

قیمت کرمفیل وانیلی

 

کرمفیل Cremefill چیست؟

کرمفیل در واقع طعم دهنده ای است که برای پر کردن لایه های شیرینی ها و دونات ها استفاده می شود.  Cremefill به جای خامه در داخل انواع نان بخصوص در تهیه خمیر کیک و نان عظیم استفاده می شود. این کرم در صنعت شیرینی پزی در پای، تارت، کیک و دسر استفاده می شود. کرمفیل همچنین برای انواع دسرها انتخاب بسیار مناسبی است. تزیین کیک با فیلینگ وانیلی علاوه بر لذیذ بودن انواع کیک و دسر باعث زیبایی بیشتر آن می شود.

 

قیمت کرمفیل وانیلی

کاربرد کرمفیل

کرمفیل به عنوان مغذی و پر کننده در صنعت شیرینی و نان  کاربرد فراوانی دارد و اغلب به صورت تولیدات صنعتی تولید می شود. در گذشته از این کرم در قنادی ها استفاده می شد و کاربرد کمی داشت. اما امروزه شرکت های تولیدی بی شماری کرمفیل را در بسته بندی های مختلف چند کیلویی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

موارد استفاده از کرمفیل با کد شناسه محصول ۱۰۹۱ در موادی مانند کیک، شیرینی، دونات، پای، تزیین شیرینی، مافین و مارمالاد و…. است.

 

انواع مختلف کرمفیل کاراملی جهت قنادی

ما در زمانی زندگی می کنیم که سلایق مردم متفاوت است. اگر یک محصول غذایی دارای طعم های متنوع نباشد؛ در جلب رضایت مشتری موفق نیست! کرمفیل ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در ابتدا تنها طعمی که تولید شد، طعم وانیل بود.

کم کم قنادی ها و نانوایان طعم های بیشتری را برای عرضه به بازارهای مختلف تولید کردند. فیلینگ کاکائویی یکی دیگر از طعم های محبوب است.

طعم های متنوع کرمفیل باعث شده است که هرکسی با هر سلیقه ای را جذب کند.

کرمفیل یا فیلینگ قنادی کارملی جهت کیک و شیرینی و پخت نان در انواع مختلفی مانند: وانیلی، شکلاتی،شیری،کاراملی، لیمو، موز، نسکافه ای و نارگیلی برای سلیقه های مختلف تهیه و تولید می شود.

قیمت کرمفیل وانیلی

کرمفیل چگونه نگه داری می شود؟

توجه داشته باشید که تاپینگ های خامه ای خانگی به دلیل تازه بودن خوشمزه تر از فیلینگ صنعتی هستند، اما بر خلاف نوع صنعتی، فیلینگ های خانگی باید بعد از درست شدن استفاده شوند و می توانید دو یا سه روز از آن ها استفاده کنید و در یخچال نگهداری کنید.

اولین و مهم ترین دلیلی که هر قنادی را به استفاده از این فیلینگ ترغیب می کند، ماندگاری بالای آن است. کرمفیل های صنعتی قنادی با دماهای بالا و پایین سازگار هستند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا حداقل یک سال آن را ذخیره کنید.

شکل و حالت آن با افزایش یا کاهش دما تغییر نمی کند. این پایداری عالی در شرایط مختلف محیطی و پخت و پز بهترین مزیت محسوب می شود. از طرفی فرقی نمی کند در حین پخت آن را به مایع شیرینی اضافه کنید یا بعد از پخت استفاده کنید. کرمفیل تغییر شکل نمی دهد. گرما هیچ تأثیری بر آن ندارد; زیرا میزان تبخیر آب از سطح آن بسیار کم است.

قیمت کرمفیل وانیلی

مزایای استفاده از کرمفیل وانیلی کاراملی 

فیلینگ وانیلی یکی از مواد اولیه شیرینی است که استفاده از آن در پخت انواع دسر ها اجتناب ناپذیر است. کرمفیل معمولاً به عنوان پرکننده یا پوشش استفاده می شود. خواص کرمفیل نسبت به کیک و محصولات تولیدی نیز مورد توجه قرار می گیرد. کرمفیل وانیلی کاراملی به دلیل کارایی بالا و فواید بی شمارش از محصولات مشابه محبوبیت بیشتری دارد. خواص کرمفیل به شرح زیر است:

  • ارزان تر بودن به نسبت خامه قنادی
  • کرمفیل کمتر شیرین است و طعم ملایمی دارد و مناسب  اکثر افراد است و طعم شیرین تندی ندارد.
  • کرمفیل در حین کار شل نمی شود و حالت خود را از دست نمی دهد.
  • کرمفیل از داخل کیک و شیرینی بیرون نمی زند.
  • بعد از سه تا چهار روز خاصیت خود را از دست نمی دهد و حالت خمیری پیدا نمی کند.
  •  در حالت اولیه خود باقی می ماند.
  • کرمفیل در برابر حرارت مقاوم است و تا دمای ۳۰۰ درجه را تحمل می کند.
  • تنوع طعم

قیمت کرمفیل وانیلی

طرز تهیه فیلینگ وانیلی خانگی

کرمفیل قنادی تفاوت چندانی با نوع خانگی خود ندارد. تنها تفاوت قابل توجه زمان ذخیره سازی است. در فیلینگ های صنعتی و قنادی ماندگاری محصول طولانی است و از شش ماه تا یک سال در فریزر قابل نگهداری است. اما انواع داخلی این ویژگی را ندارند.

مدت نگهداری آنها تا دو روز پس از تولید می باشد. به همین دلیل بسیاری ترجیح می دهند از نوع صنعتی این محصول استفاده کنند.

مواد مورد استفاده در تهیه کرمفیل وانیلی  به شرح زیر است:

  • شیر

  • قند

  • کره

  • نشاسته

  • زرده

  • وانیل

برای تهیه فیلینگ وانیلی کافیست نشاسته را با کره تفت دهید. سپس زرده تخم مرغ، شیر، شکر و مواد نگهدارنده را با همزن برقی بزنید. وقتی مایع شما کشدار شد؛ آن را به نشاسته تفت داده شده اضافه کنید تا غلیظ شود. پس از خنک شدن، طعم دهنده وانیل را با توجه به ذائقه خود اضافه کنید.

قیمت کرمفیل وانیلی

قیمت کرمفیل وانیلی قنادی

مواد تشکیل دهنده فیلینگ وانیلی ارزان هستند. بنابراین تولید آن نیز ارزان تر است. بنابراین قیمت آن برای فروشنده و خریدار مناسب است و در نتیجه تقاضا برای این ترکیب خوشمزه زیاد است. قیمت کرمفیل وانیلی قنادی ۶ کیلوگرمی درب کارخانه به صورت حجم های عمده سفارشی با لیست عمده کارخانه در اختیار تولیدکنندگان شیرینی شکلات و قنادی ها قرار میکیرد. برای دریافت لیست قیمت کرمفیل وانیلی کاراملی قنادی با واحد فروش در تماس باشید.

قیمت کرمفیل وانیلی

خرید کرمفیل وانیلی مخصوص قنادی 

کرمفیل وانیلی محصولی بسیار کاربردی در تولید انواع شیرینی و دسر است. بنابراین به دلیل کارایی بالایی که دارد، نسبت به فیلینگ هایی مانند خامه قنادی کاملا مقرون به صرفه  است. با توجه به آنچه که در مورد مزایای مصرف آن دلایل ذکر کردیم، تولیدکنندگانی که به دنبال تفاوت در محصولات خود هستند، از کرمفیل استفاده می کنند. لازم به ذکر است که خواص کرمفیل بسیار بیشتر از اینها است و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش سورن در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مجموعه تولیدی سورن علاوه بر انواع کرمفیل وانیلی قنادی سطل ۶ کیلویی محصولات دیگری مانند شکلات تخته ای، شکلات سکه ای، اسمارتیز و غیره نیز تولید و به سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه مانند عراق ، روسیه ، ترکیه و… ارسال می کنند.

معمولا خرید کرمفیل وانیلی کاراملی مخصوص قنادی در سطل های ۶ و ۱۲ کیلوگرمی انجام میشود. چرا که از لحاظ قیمت تمام شده و هزینه حمل و نقل به صرفه تر می باشد.

 

 

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت