مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

پودر کاکائو هلندی چیست؟ Ph 7

آنچه در این مقاله میخوانیم...

پودر کاکائو هلندی چیست؟پودر کاکائو هلندی چه ویژگی هایی دارد؟تفاوت بین پودر کاکائو طبیعی و قلیایی چیست؟پودر کاکائو هلندیویژگی های اصلی پودر کاکائو کارگیل هلندیپودر کاکائو هلندیواردات پودر کاکائو کارگیل هلند (کد gt 50, 150)اصطلاح پودر کاکائو داچ هلندی چیست؟پودر کاکائو هلندیقیمت فروش کیلویی پودر کاکائو هلندی چند است؟
پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو هلندی چیست؟

پودر کاکائو هلندی چیست؟ این پودر کاکائو  نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به عنوان بهترین و با کیفیت ترین پودر کاکائو شناخته شده است.

برای تولید این محصول دانه های خالص کاکائو را فشرده و فرآوری می کنند. می توانیم از پودر کاکائو برای تهیه نوشیدنی هایی مانند: هات چاکلت، کاکائو داغ و شیر کاکائو استفاده کنیم. همچنین برای تکمیل قهوه هایی مانند کاپوچینو، پودر کاکائو هلندی کارگیل و بنسروپ از محبوب ترین انواع قهوه در ایران هستند.

پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو هلندی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های اصلی پودر کاکائو هلندی طعم بسیار قوی و رنگ تیره آن است که قدرت رنگ دهی بالایی دارد. پودرهای قلیایی معمولاً دارای محتوای چربی ۱۰ تا ۱۲ درصد و قلیائیت ۷ تا ۸ درصد هستند.

پودر کاکائو هلندی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به عنوان بهترین و با کیفیت ترین پودر کاکائو شناخته شده است. بسیاری از شرکت های بزرگ و شناخته شده در این زمینه فعالیت می کنند. پودر کاکائو کارگیل و هلندیز از پرطرفدارترین انواع در ایران هستند.

پودر کاکائو هلندی

تفاوت بین پودر کاکائو طبیعی و قلیایی چیست؟

همانطور که می دانید درخت کاکائو فقط در کشورهای گرمسیری مانند آفریقا رشد می کند و درختی بسیار ارزشمند به حساب می آید. محصول این درخت میوه کاکائو است که حاوی دانه های کاکائو است.

پودر کاکائو طبیعی از آسیاب کردن دانه های کاکائو به دست می آید. پودر کاکائو طبیعی پودر کاکائویی است که معمولا رنگ روشن تر و درصد رنگ کمتری دارد. از این کاکائو در محصولات لبنی و برخی کیک ها و بیسکویت ها استفاده زیادی می شود. اما خاصیت قلیایی پودر کاکائو تولیدی صنعتی تیره تر، تلخ تر و رنگ و طعم آن قوی تر می شود که تفاوت پودر کاکائو معمولی و طبیعی در این مورد است.

بیشتر بخوانید: فروش عمده پودر ژلاتین حلال گاوی مختص صنایع غذایی

پودر کاکائو هلندی

ویژگی های اصلی پودر کاکائو کارگیل هلندی

پودر کاکائو دو نوع خام و بو داده وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و مشتق شده از دانه کاکائو هستند. تفاوت بین پودر کاکائو خام و گرم شده در رنگ، طعم و محتوای چربی است. پودر کاکائو خام طبیعی است. پودر کاکائو رنگ روشن، طعم ترش و عطر تند دارد. پودرهای داغ کاکائو پودرهای قلیایی هستند که برای کاهش اسیدیته مواد افزودنی به آن اضافه می شود. پودر کاکائو کارگیل هلند (کد gt 50, 150) در هر دو شکل بخشی از پودر کاکائو قلیایی کننده است.

هلند یکی از تولیدکنندگان پیشرو پودر کاکائو در جهان است. پودر کاکائو کارگیل نیز نوعی از پودر هلندی است. این پودر کیفیت بسیار بالایی دارد اما قیمت آن از پودرهای ترکی و آفریقایی موجود در بازار بیشتر است. دلیل این افزایش قیمت بالا بودن هزینه های تولید در کشورهای اروپایی است.

پودر کاکائو کارگیل هلند (gt code 50, 150) نیز توسط بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی استفاده می شود. این پودر به دلیل کیفیت بالا در بازار ایران تقاضای بالایی دارد.

پودر کاکائو هلندی

واردات پودر کاکائو کارگیل هلند (کد gt 50, 150)

پودر کاکائو هلندی کارگیل (gt code 50, 150) از طریق شرکت های معتبر از جمله شرکت بازرگانی سورن وارد ایران می شود. این دو کد از محبوب ترین کدهای پودر کاکائو کارگیل هستند که با درصد چربی ۱۰ تا ۱۲ و در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شوند. سورن این محصول را در مراکز تولید انبوه عرضه می کند.

پودر کاکائو کارگیل نیز از طریق بازرگانیها وارد می شود. با توجه به شرایط خاص کشور و با وجود تحریم ها، خرید مستقیم پودر کاکائو هلندی از طریق شرکت های هلندی امکان پذیر نیست. ام تی رویال انواع پودر کاکائو هلندی از جمله پودر کاکائو کارگیل را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شرکت های ایرانی قرار می دهد.

از آنجایی که کارگیل یکی از برندهای معروف است، ام تی رویال همیشه این برند را در انبار دارد و هر زمان که بخواهید می توانید این پودر کاکائو را از سورن خریداری کنید. در ایران بیشتر از پودرهای قلیایی کارگیل هلند استفاده می شود. کد مصرف کارگیل DB82 یکی از پرفروش ترین پودرهای کاکائو هلندی در بازار ایران می باشد.

پودر کاکائو هلندی

اصطلاح پودر کاکائو داچ هلندی چیست؟

داچ یکی روش های آلکالایز کردن پودر کاکائو به شمار میرود. کیفیت پودر کاکائو داچ با توجه به میزان دقت در قلیایی کردن آن مشخص می شود. در فرایند داچ و مرحل های  اچ نمودن کاکائو PH آن باید به عدد ۷ بسیار نزدیک باشد.

لازم به ذکر است که پودر کاکائو هلندی معمولا به عنوان پودر کاکائو قلیایی و فرآوری شده شناخته می شود. در واقع هلند در زمینه پودر کاکائو قلیایی فعالیت بیشتری دارد. رنگ پودر کاکائو قلیایی تیره تر و اسیدی تر از پودر کاکائو معمولی است. این پودرها حرارت داده شده و طعم و عطر آن ها افزایش می یابد.

یکی از ویژگی های اصلی پودر کاکائو داچ طعم بسیار قوی و رنگ تیره آن است که قدرت رنگ دهی بالایی دارد و این ویژگی به دلیل پروسه داچ الکالیزه نمودن ۷ آن می باشد.

پودر کاکائو هلندی

قیمت فروش کیلویی پودر کاکائو هلندی چند است؟

شرکت های بازرگانی واردکننده به دو نوع قیمت پودر کاکائو نگاه می کنند. قیمت خرید هر کیلو بالاتر از قیمت خرید عمده است. البته قیمت پودر کاکائو بسته به درصد چربی، برند، سازنده و نحوه سفارش متفاوت است. پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از لیست قیمت فروش کیلویی پودر کاکائو هلندی به ازای هر کیلوگرم یا عمده با نمایندگی های فروش تماس حاصل فرمایید.

سورین یکی از مراکز خرید اصلی پودر کاکائو هلندی است. این شرکت برندهای درجه یک پودر کاکائو هلندی را مستقیماً از شرکت ها وارد می کند. از این رو به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار تولیدکنندگان و کارخانه های شکلات سازی قرار می گیرد. شما می توانید از این تجارت به صورت حضوری و آنلاین خرید کنید.

به علاوه در مجموعه بازرگانی سورن علاوه بر انواع پودر کاکائو، کنجد، پودر نارگیل، پودر قهوه، لسیتین، پودر ژلاتین، سی ام سی (پودر ثعلب) ،گوارگام و ده ها ماده اولیه دیگر توزیع می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

پودر کاکائو هلندی

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت