مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

شماره شرکت فروش روغن جانشین – CBS -Sime قالبی روکشی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

نحوه تولید کره کاکائوخرید و فروش روغن جانشین cbsمشخصات روغن سی بی اس سیم داربی Sime Darby CBSعمده فروشی کره کاکائو خوراکیکار با شکلات سی بی اسشرکت فروش روغن جانشین cbsفروش اینترنتی روغن سی بی اس شکلات سازیپودر کاکائو جی بی مالزی JB cocoa powder
فروش روغن جانشین CBS

برای تولید شکلات و شیرینی از مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه شکلات‌سازی، کره کاکائو است. کره کاکائو از دانه کاکائو به دست می‌آید. از این ماده به‌عنوان چاشنی استفاده می‌شود. همچنین کره کاکائو باعث یکدست شدن مواد اولیه شکلات و جلای آن می‌شود. در دانه‌های شکلات مقداری کمی کره کاکائو وجود دارد، به همین دلیل دسترسی به این ماده دشوار است. ازاین‌رو بیشتر کارخانه‌های تولید شیرینی و شکلات به‌جای کره کاکائو از روغن جانشین کره کاکائو یا cbs استفاده می‌کنند. در ادامه بیشتر با این محصول و مراکز فروش روغن جانشین cbs آشنا خواهید شد.

نحوه تولید کره کاکائو

نحوه تولید کره کاکائو

پس از چیدن میوه درخت کاکائو آن را در انبار قرار می‌دهند تا کاملاً خشک شود سپس دانه و پوسته غربالگری می‌شوند. در مرحله بعد دانه کاکائو آسیاب شده و با دستگاه‌های مخصوص روغن کاکائو از آن استخراج می‌شود.

در هر دانه مقدار محدودی کره کاکائو وجود دارد به همین دلیل قیمت این محصول بسیار زیاد است و کارخانه‌ها تولیدی شیرینی و شکلات نمی‌توانند به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

ازاین‌رو این کارخانه‌ها به‌جای کره کاکائو روغن‌های سی بی اس را از مراکز فروش روغن جانشین cbs خریداری می‌کنند. این روغن دارای خواص و ویژگی‌هایی مشابه کره کاکائو است اما دسترسی به آن راحت‌تر است و از قیمت کمی برخوردار می‌باشد.

خرید و فروش روغن جانشین cbs

خرید و فروش روغن جانشین cbs

تعداد بالا کارخانجات، مراکز شکلات سازی و کارگاه شیرینی پزی باعث رونق در بخش خرید و فروش روغن جانشین cbs شده است. این محصول تنها توسط چند کشور تولید می شود که یکی از آنها، کشور مالزی است.

این کشور آسیایی از کشورهای موفق در تولید مواد اولیه و صادرات آنها است و دارای چندین برند و شرکت موفق می باشد. یکی از این برندها، سیم داربی است که تولید کننده روغن cbs می باشد و این محصول تولیدی خود را در سطح کیفی مناسبی ارائه می دهد.

با استفاده از این روغن می توان بافت شکلات را استحکام بخشید به گونه ای که قرار دادن آن در محیط گرم باعث ذوب شدنش نمی شود. بنابراین تولید کنندگان جهت افزایش مقاومت محصولات خود از روغن های سی بی اس استفاده می کنند.

مشخصات روغن سی بی اس سیم داربی Sime Darby CBS

مشخصات روغن سی بی اس سیم داربی Sime Darby CBS

با بررسی مشخصات روغن سی بی اس سیم داربی Sime Darby CBS همراه ما باشید. این محصول، در لیست ۱۰ سی بی اس برتر جهان قرار دارد و دارای سطح کیفی بالا و قیمت مناسب است.

اگر قصد خرید روغن سی بی اس را دارید یکی از بهترین انتخاب های موجود، روغن cbs تولید مالزی است.

در کشور ما، مواد اولیه ساخت مالزی طرفداران بیشماری دارد و روغن سی بی اس این کشور نیز در حال خرید و فروش می باشد. ضمن اینکه، خرید روغن جانشین کره کاکائو از بازرگانی، با اعمال تخفیفات ویژه همراه خواهد بود؛ چرا که فروش آن عمده ای صورت می گیرد و به همین خاطر محصولات با قیمت بهتری ارائه می شوند.

عمده فروشی کره کاکائو خوراکی

عمده فروشی کره کاکائو خوراکی

به‌طورکلی، قیمت عمده فروشی کره کاکائو خوراکی بستگی به مارک و برند، درصد میزان چربی، نوع بسته‌بندی و… دارد؛ بنابراین نمی‌توان برای این محصول قیمت ثابتی در نظر گرفت. جهت اطلاع از میزان قیمت کره کاکائو خوراکی بهتر است با نمایندگی‌های فروش این محصول تماس برقرار نمایید. واحد فروش بازرگانی سورن نیز به سوالات تولید کنندگان و تامین کنندگان محترم پاسخ داده و بهترین محصول را به این عزیزان معرفی می کند.

کار با شکلات سی بی اس

کار با شکلات سی بی اس

روغن سی بی اس از هسته میوه پالم گرفته می‌شود. روغن cbs تا حد زیادی هیدروژنه می‌باشد. این روغن دارای طعم و خواصی مانند کره کاکائو است و جایگزین خوبی برای روغن کاکائو می‌باشد. این محصول در تولید مواد غذایی مختلفی کاربرد دارد.

یکی از موارد استفاده روغن cbs در تهیه شکلات پوششی می‌باشد. کار با شکلات سی بی اس بسیار ساده است. از این شکلات می‌توان برای طعم دهی و یا پوشش دادن سطح شکلات و شیرینی استفاده کرد. شکلات‌های سی بی اس را نیز می‌توان از مراکز فروش روغن جانشین cbs تهیه کرد.

شرکت فروش روغن جانشین cbs

فروش روغن جانشین cbs

یکی از مراکز فروش روغن جانشین cbs، بازرگانی سورن می‌باشد. تمامی محصولات سورن دارای نشان تأییدیه سلامت و کیفیت بالایی هستند. سورن روغن‌های کره کاکائو و cbs را به‌صورت عمده و با کمترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.

فروش اینترنتی روغن سی بی اس شکلات سازی

فروش اینترنتی روغن سی بی اس شکلات سازی

فروش اینترنتی روغن سی بی اس شکلات سازی در بسته های ۲۰ کیلویی صورت می گیرد. روغن سی بی اس شرکت Soren دارای تاییدیه سلامت است که با تضمین کیفی به فروش می رسد.

برای خرید این محصول شگفت انگیز کافی است فرم زیر را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید. به محض ارسال فرم در لیست قرار گرفته و به سفارش شما رسیدگی می شود.

اگر هم قصد خرید حضوری روغن cbs یا سایر مواد اولیه صنایع غذایی را دارید می توانید به مکان بازرگانی مراجعه نمایید و از نزدیک سطح کیفی هر محصول را ملاحظه فرمایید.

پودر کاکائو جی بی مالزی JB cocoa powder

پودر کاکائو جی بی مالزی JB cocoa powder

پودر کاکائو جی بی مالزی JB cocoa powder یکی دیگر از محصولات وارداتی کشور است که از مالزی وارد شده و در حال پخش گسترده به سراسر ایران است. این محصول قدرت طعم دهی بالایی داشته و باعث بهبود کیفیت، رنگ، طعم و عطر انواع دسر می شود.

ممکن است برایتان سوال پیش آید که چرا پودر کاکائو در داخل کشور تولید نمی شود و ایران به واردات این محصول روی آورده است. دلیل واردات پودر کاکائو تعداد بیشمار کارخانجات، قنادی و کارگاه های تولیدی است که در داخل کشور فعالیت دارند و حتی بسیاری از آنها صادر کننده نیز می باشند.

به عبارتی، پودر کاکائو از فرآورده های درخت کاکائو است که در مناطق گرمسیری رشد می کند و در حال حاضر تعداد درختان کاکائو کشور پاسخگو این حجم تقاضا نیست به همین خاطر واردات این محصول اولیه از چند کشور آسیایی و اروپایی در حال انجام است. تولیدات مالزی نیز به دلیل کیفیت بالا در لیست مجموعه سورن قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روغن جانشین کره کاکائو با واحد فروش در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت