مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

خرید مستقیم شکلات تخته ای رنگی از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم...

طرز تهیه شکلات تخته ای در منزلموارد مصرف شکلات تخته ای رنگیلیست قیمت شکلات تخته ای فله
شکلات تخته ای رنگی

شرایط خرید مستقیم و بی واسطه شکلات تخته ای رنگی برای خریداران و مصرف کنندگان عمده امکان پذیر شده است. مجموعه ما باسابقه زیاد خود در زمینه تامین و فروش شکلات تخته ای رنگی سهم خیلی خوبی در بازار فروش را گرفته.شکلات های تخته ای با طعم های تلخ و درصدهای مختلف نیز قابل تولید می باشند که خرید عمده آن می تواند از نیازهای ایجاد شده در بازار لوازم قنادی به حساب آید.

امروزه با توجه به وجود تنوع زیاد محصولات شکلات ، تافی و آبنبات در بازار ایران قبل از خرید نیاز به جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد محصولات داریم از این رو ما جهت مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشیم.

فروش عمده شکلات تخته ای

پیشنهاد ویژه فروش شکلات تخته ای رنگی 

فروش شکلات تخته ای رنگی فله به صورت مستقیم و بی واسطه از کارخانه و ارسال به سراسر کشور از طریق باربری های مجاز و طرف قرارداد و مطمئن در این مرکز شرایط خرید شکلات تخته ای  را برای خریداران و قنادی های آسان تر نموده است و از این طریق همکاری های خوبی در سراسر کشور برقرار نموه ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

انواع شکلات های موجود در بازار ایران

  • شکلات سیاه
  • شکلات شیری
  • روکش شکلاتی
  • شکلات سفید
  • شکلات تخته ای

شکلات تخته ای رنگی

فروش مستقیم شکلات تخته ای رنگی فله جهت خرید تماس بگیرید

انواع طعم های شکلات تخته ای رنگی 

  1. شکلات شیرین
  2. شکلات سفید
  3. تلخ ۷۲ درصد
  4. تلخ ۹۹ درصد
  5. قهوه
  6. تمشک
  7. توت فرنگی
  8. کاپوچینو
  9. نعناع
  10. پرتقال
  11. آناناس
  12. انبه
  13. آلبالو
  14. لیمو
  15. انگور

شکلات تخته ای رنگی

آشنایی با جعبه های کادویی شکلات دوریکا

شکلات های کادویی و جعبه ای دوریکا در ۴ مدل گوناگون تولید می شود که به نام های تجاری شایان و ملیسامعروف می باشد.

جعبه کادویی شایان:

  • وزن ۷۳۰ گرم
  • ابعاد ۲۱۵ در ۲۱۵ در ۴۴ میلیمتر

ملیسا

  • وزن ۵۰۰ گرم
  • ابعاد ۲۹۰ در ۲۱۸ در ۳۷ میلیمتر

با توجه به نمودار زیر، قیمت سه مدل از شکلات ایرانی دوریکا را در ۵ ماهه اول سال ۹۷ می بینید.

نحوه خرید شکلات تخته ای رنگی فله 

برای خرید شکلات تخته ای رنگی فله به صورت مستقیم از طریق راه های ارتباطی با ما می توانید در تماس باشید. این راه ها عبارتند از ثبت سفارش در سایت در پایین همین مطلب و یا تماس با واحد پشتیبانی و فروش. واحد سفارشات مجموعه آمادگی پاسخگویی به سوالات بیشتر شما در خصوص جزییات بیشتر و قیمت شکلات تخته ای فله رنگی  را دارند.

شکلات تخته ای رنگی

طرز تهیه شکلات تخته ای در منزل

خیلی از مصرف کنندگان شکلات تخته  ای خانگی ، علاقه مند هستند در خصوص طرز تهیه شکلات تخته ای در منزل و استفاده آن اطلاعات مقدماتی داشته باشند. به این منظور در این جا توضیحاتی کلی در این خصوص ارائه می دهیم.

رایج ترین روش درست کردن شکلات تخته ای در خانه ، روش بن ماری است. در این روش ابتدا آب را در ظرف مخصوص یا کتری جوشانده تا بخار از ظرف خارج شود.  سپس شکلات تخته ای را تکه تکه کرده و درون ظرفی جداگانه می ریزیم. در انتها ظرف شکلات تخته ای را روی کتری در حال جوشیدن گذاشته و به آرامی هم می زنیم تا ذوب شود. در این فرایند دقت نمایید تا ظرف شکلات بیش از حد داغ نشود.

شکلات تخته ای رنگی

موارد مصرف شکلات تخته ای رنگی

کلا مصرف شکلات در دنیا سالانه با افزایش تقاضا و مصرف روبرو است. طی تحقیقاتی هم که انجام شده است و بر اساس آن مصرف شکلات با کیفیت نه تنها ضرری ندارد بلکه برای سلامتی نیز مفید می باشد. لذا با توجه به بازار داغ این محصول ، موارد مصرف و کاربردهای متنوع آن هم بیشتر شده است. یکی از شکلات هایی که کاربرد فراوانی دارد شکلات تخته ای فله یا همان شکلات موزاییکی است. موارد مصرف شکلات تخته ای و کاربرد آن در انواع شکلات ، دسر ، کیک ، تزیین در بستنی و کیک و کلوچه و انواع شیرینی و ساخت بسیاری از شیرینی و شکلات ها می باشد. همچنین در منزل می توان با استفاده از شکلات تخته ای بسیاری از کیک های تزیینی را تهیه و مصرف نمود.

شکلات تخته ای رنگی

لیست قیمت شکلات تخته ای فله

شکلات تخته ای یکی از مواد اولیه اصلی در تهیه شکلات و بسیار پرمصرف برای قنادی ها و کارگاه های شکلات و دونات و شیرینی است. لذا بسیار منطقی است که مسئولان خرید به دنبال خرید با بهترین قیمت شکلات تخته ای فله باشند. در این راستا مجموعه شکلاتیران با درک نیاز بازار و مشتریان گرامی  و جهت کمک به سود آوری حداکثری و پایین آوردن هزینه های تمام شده جهت خرید شکلات تخته ای فله ارائه دهنده بهترین قیمت شکلات تخته ای با کیفیت در بازار می باشد. برای کسب اطلاعات و دریافت لیست قیمت شکلات تخته ای با ما در تماس باشید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت