مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

کرم کاکائو سطلی فندقی قنادی | Anieh chocolate

آنچه در این مقاله میخوانیم...

فروش کرم کاکائو سطلی فندقی قنادیعرضه عمده مواد پایه ای مورد استفاده در قنادی هاکرم کاکائو چه مصارفی دارد؟خرید آنلاین کرم کاکائو Cocoa cream
کرم کاکائو سطلی فندقی قنادی

کرم کاکائو سطلی فندقی قنادی یکی از محصولات مرکز ما است. کرم کاکائو فندقی که از آن با لفظ شکلات صبحانه نیز یاد می کنند هم به عنوان یک میان وعده و صبحانه مقوی مصرف می شود و هم آن را در مراکز تولیدی و قنادی ها برای تزیین انواع دسر به کار می برند.

کرم کاکائو سطلی فندقی قنادی

این مراکز که محصولاتشان را در حجم بالا تولید می کنند نیاز به کرم کاکائو زیادی جهت طعم دهی و تزیین آنها دارند. از این رو در میان تولید کنندگان، خرید کرم کاکائو سطلی رواج پیدا کرده است به خصوص نوع فندقی آن که طعم فوق العاده لذیذی داشته و بسیار پرطرفدار است.

فروش کرم کاکائو سطلی فندقی قنادی

فروش کرم کاکائو سطلی فندقی قنادی

در بازرگانی سورن، فروش کرم کاکائو سطلی فندقی قنادی با یک قیمت استثنایی انجام می گیرد. مجموعه ما که یک مرجع پخش گسترده محصولات پایه و دیگر خوراکی های پرفروش می باشد در طول سال، محصولات زیادی را به سراسر کشور پخش می نماید که تعدادی از این محصولات عبارتند از کرم کاکائو فندقی، پودر کاکائو، روغن سی بی اس، اسید سیتریک و … .

ضمن اینکه عرضه عمده این محصولات با قیمت های شگفت انگیز همراه است که این موضوع منجر به رضایت تامین کنندگان و تولید کنندگان گرامی شده است. قیمت محصولات را به دلیل نوساناتی که دارند نمی توان عنوان کرد ولی با برقراری تماس یا ارسال پیام به شماره های درج شده، قیمت جدید آنها در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

عرضه عمده مواد پایه ای مورد استفاده در قنادی ها

عرضه عمده مواد پایه ای مورد استفاده در قنادی ها

همانطور که اشاره شد ما پخش کننده و یکی از مراکزی هستیم که عرضه عمده مواد پایه ای مورد استفاده در قنادی ها را برعهده داریم. در زیر به موادی که در مرکز ما عرضه می شوند اشاره نموده ایم:

کرم کاکائو چه مصارفی دارد؟

کرم کاکائو چه مصارفی دارد؟

پیش از پرداختن به این پرسش که کرم کاکائو چه مصارفی دارد؟ به فرمولاسیون و ترکیب آن اشاره می نماییم. در ترکیب این محصول کاکائویی خوش طعم موادی نظیر شیر، کره، پودر کاکائو و شکر می ریزند و بسته به نوع آن محصولات دیگری نیز می افزایند برای مثال در گرید کرم کاکائو فندقی، در ترکیب آن فندق نیز اضافه می شود.

مصارف کرم کاکائو نیز بسیار زیاد است و در تولید انواع کیک، شیرینی جات، بستنی و … کارآیی دارد. بیشترین مصرف این محصول در تزیینات انواع دسر، کیک، بستنی و شیرینی بوده و تولید کنندگان به دلیل علاقه مردم به دسرهای حاوی کرم کاکائو، این ماده را بر روی سطح تولیداتشان می افزایند که با این کار، یک طعم دوست داشتنی به آنها می دهند.

خرید آنلاین کرم کاکائو Cocoa cream

خرید آنلاین کرم کاکائو Cocoa cream

یکی از خریدهای اینترنتی رایج میان تولید کنندگان، خرید آنلاین کرم کاکائو Cocoa cream است. تولید کنندگان و تامین کنندگان سراسر کشور جهت خرید عمده کرم کاکائو به سراغ مراکز حرفه ای و مجوز دار نظیر بازرگانی ها می روند چرا که این مراکز موظف هستند محصولات اصل را به خریداران تحویل دهند و از نظر قیمت نیز بهترین قیمت عمده را برای آنها در نظر می گیرند. مجموعه ما نیز به عنوان یکی از بازرگانی های باتجربه کشور، این محصول را با ضمانت کیفیت و اصالت به تمام مناطق کشور ارسال می نماید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت