مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات شکلات دعوت می نماید.

                                         برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید:

 

معرفی انواع لسیتین حلال ویژه صنایع غذایی + قیمت وارداتی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

لسیتین سویا صنعتی چیست؟انواع لسیتیننقش لسیتین در صنایع غذاییکاربرد لسیتین در بیسکویتفواید لسیتین برای بدنمعرفی انواع لسیتین حلال ویژه صنایع غذاییعوامل مؤثر در میزان قیمت لسیتینفروش لسیتین سویا مایع و پودری
قیمت لسیتین

لسیتین نوعی چربی است که در بافت‌های گیاهی و جانوری وجود دارد. این ماده حاوی مقادیر مختلفی کربوهیدرات، تری گلیسیرید و اسیدهای چرب است. لسیتین در زرده تخم‌مرغ، تخمه آفتابگردان، تخم کتان، کلزا، پنبه‌دانه و سویا یافت می‌شود. ازآنجایی‌که دسترسی به سویا آسان است و میزان قیمت آن نیز کم می‌باشد، بیشتر لسیتین مصرفی در صنایع مختلف از نوع لسیتین سویا می‌باشد.

 

لسیتین دارای انواع و برندهای ایرانی و خارجی است که می‌توان آن را از واردکنندگان و مراکز تولیدی به‌صورت عمده خریداری کرد. قیمت لسیتین با توجه به نوع آن متفاوت است. از لسیتین در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

لسیتین سویا صنعتی چیست؟

لسیتین سویا

لسیتین بافتی عسلی‌رنگ دارد و بیشتر از سویا استخراج می‌شود. فرآیند استخراج لسیتین از سویا با استفاده از محلول‌های شیمیایی و با فشار هوای سرد صورت می‌گیرد. ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که لسیتین سویا صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟ لسیتین سویا صنعتی نوعی روغن خوراکی است که از آن در تولید مواد غذایی مختلفی مانند شکلات، بیسکویت و نان استفاده می‌شود. قیمت لسیتین سویا کمتر از لسیتین تهیه‌شده از سایر منابع گیاهی و جانوری است.

لسیتین باعث نگهداری و حفاظت بیشتر شکلات در انبار می‌شود و از سفیدک زدن آن جلوگیری می‌کند. ازآنجایی‌که لسیتین نوعی چربی است؛ مصرف روغن کاکائو را در شکلات را کاهش می‌دهد. لسیتین روان کننده مواد اولیه شکلات و شیرینی محسوب می‌شود. با اضافه کردن لسیتین به مواد اولیه شیرینی و شکلات، مواد یکدست شده و طعم بهتری خواهند داشت.

انواع لسیتین

انواع لسیتین

لسیتین دارای انواع مختلفی همچون لسیتین مایع و لسیتین پودری است. از نوع مایع آن در تولید محصولاتی همچون شکلات، کیک، مارگارین و بیسکویت استفاده می‌شود. نوع پودری لسیتین با دیگر مواد ترکیب می‌شود و قابل‌حل در آب است. از لسیتین پودری به‌عنوان بهبوددهنده نان استفاده می‌شود. می‌توان انواع لسیتین را با کمترین قیمت از بازرگانی سورن خریداری کرد.

نقش لسیتین در صنایع غذایی

نقش لسیتین در صنایع غذایی

نقش لسیتین در صنایع غذایی یک نقش مکملی است. صنعتگران، این افزودنی یا مکمل را به منظور ترکیب عالی مواد باهم به کار می برند. ضمن اینکه، لسیتین یکی از روغن های درجه یک موجود است که مانع چسبندگی مواد غذایی شده و یک بافت باکیفیت در محصول به وجود می آورد.

 

بنابراین تولید کنندگان، لسیتین را یک افزودنی غذایی درجه یک می دانند که هم در محصولات غذایی و هم در خوراک دام به کار رفته و باعث آماده سازی این محصولات می شود. جالب است بدانید که لسیتین در صنایع داروسازی هم کاربردهای مختلفی داشته و توسط داروسازان به وفور استفاده می شود.

کاربرد لسیتین در بیسکویت

کاربرد لسیتین در بیسکویت

کاربرد لسیتین در بیسکویت گسترده بوده و این افزودنی در جریان تولید بیسکویت ها و کوکی های متنوع به ترکیب آنها اضافه می شود. از دلایل افزودن این ماده به فرمولاسیون شیرینی جات می توان به حفظ رطوبت و روغن، جداسازی راحت خمیر از قالب، میکس عالی مواد اولیه باهم و همینطور کنترل چسبندگی آن اشاره کرد.

یکی از مهم ترین دلیل استفاده از لسیتین در شیرینی جات، یکنواخت شدن رنگ و بافت این محصولات می باشد.

این یکنواخت شدن تنها با پخش اصولی مواد در سراسر محصول به دست می آید که لسیتین نیز دقیقا همین کار را انجام می دهد و باعث یکدستی مواد اولیه و چربی شده و به عبارتی آنها را با هم هماهنگ می کند. ضمن اینکه، شیرینی جات باید بافت نرمی داشته باشند که این بافت نرم با استفاده از مواد اولیه درست مانند لسیتین حاصل می شود.

فواید لسیتین برای بدن

فواید لسیتین برای بدن

اکنون زمان بررسی فواید لسیتین برای بدن رسیده است. در ابتدا بهتر است بدانید که بدن انسان ها نیز تولید کننده لسیتین است و این بافت چربی در بدن حیوانات و گیاهان مختلف نیز یافت شده است. این ماده که یک چربی غیراشباع و فاقد کلسترول است فواید شگفت انگیزی داشته و باعث سازندگی غشاء سلول می شود به همین خاطر بدن ما به لسیتین در حد استاندارد نیاز دارد. در زیر به برخی از فواید لسیتین اشاره کرده ایم:

 

_ یکی از دلایل ایجاد بیماری ام اس کمبود لسیتین اعلام شده است که قطعا جبران این کمبود در بهتر شدن وضع بیمار نقش خواهد داشت.

_ لسیتین یک درمان کمکی برای بیماری های سینوزیت، زردی، یرقان، اختلالات کیسه صفرا، سیروز کبدی و … است.

_ مصرف لسیتین باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و به کاهش وزن کمک می کند.

_ لسیتین را یک آرامش بخش بی نظیر نیز می دانند که موجب تقویت حافظه می شود.

معرفی انواع لسیتین حلال ویژه صنایع غذایی

معرفی انواع لسیتین حلال ویژه صنایع غذایی

در قسمت زیر به معرفی انواع لسیتین حلال ویژه صنایع غذایی پرداخته ایم:

  • لسیتین گجرات (Gujarat Lecithin):  گجرات یکی از باکیفیت ترین لسیتین های موجود است که آن را از دانه های سویا استخراج کرده اند. این محصول تولید هند است و در بشکه هایی با وزن ۲۰۰ الی ۲۴۰ کیلویی توزیع می شود.
  • لسیتین گلوبال (Global Lecithin): یکی دیگر از برندهای موفق هندی، گلوبال نام دارد. این محصول در سطح کیفی خوبی قرار دارد و فروش آن عمده ای است.
  • لسیتین ویپی (Vipi Lecithin): برند ویپی با تولید لسیتین باکیفیت جزء صادر کنندگان این محصول شده است. بازرگانی سورن نیز با واردات گسترده این محصول باعث افزایش تنوع برندهای لسیتین در کشور شده است.

عوامل مؤثر در میزان قیمت لسیتین

قیمت لسیتین

میزان قیمت انواع لسیتین متفاوت است. نوع برند، نوع کشور تولیدکننده، نوع لسیتین و بسته‌بندی ازجمله عوامل مؤثر در میزان قیمت لسیتین محسوب می‌شوند. اگر لسیتین را به‌صورت عمده از مراکز تولیدی و واردکننده خریداری نمایید، واسطه‌های فروش حذف خواهند شد و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. جهت اطلاع از میزان قیمت لسیتین به سایت فروش آنلاین این محصول مراجعه نمایید.

[aparat id=’0RYLK’]

فروش لسیتین سویا مایع و پودری

شرکت بازرگانی سورن تأمین‌کننده انواع مواد اولیه شکلات‌سازی است. این مجموعه درزمینهٔ فروش لسیتین به صورت عمده برای تولیدی ها و بازرگانی های که از لسیتین در تولید محصولات استفاده می نمایند فعالیت و نیاز مشتریان خود را تامین می نماید.

محمدمهدی موذن زادگان

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت